Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

Mam problem z moją piątką, mianowicie pojawił mi sie olej w zbiorniczku wyrównawczym i ok, zrobiona została uszczelka pod głowicą a sama głowica została sprawdzona ciśnieniowo i była ok po uszczelce tez nic nie było widać by gdzieś coś puszczała. Po zrobieniu uszczelki olej dalej sie dostawał do układu chłodzenia :mad2: szukałem po forach sam już co może być przyczyną i pozyskają c informacje zamieniliśmy chłodnicę oleju na inna by wykluczyć jej nieszczelność, uszczelka podstawy filtra oleju, i uszczelka między podstawą a wymiennikiem ciepła zostały wymienione. Gdzie jeszcze mam szukać mechanik znowu chce ściągać głowicę i dac ją jeszcze raz do dokładnego sprawdzenia gdzie indziej a to ja jestem ciągle narażany na koszta a sam wątpie że to może byc głowica ale ok dam szansę jeszcze jedną by sprawdzić ja dokładnie. Jeszcze chodzi mi po głowie blok silnika ale to już chyba najgorszy scenariusz :(

 

Naprawde nie wiem juz sam gdzie szukać myślę że mi pomożecie i czekam na waszą pomoc!!

Opublikowano
no chłodniczka jest nowa jaki i uszczelki pomiędzy podstawą a blokiem i podstawa a wymiennikiem, jeszcze pytanie czy sama podstawa filtra oleju do której jest przymocowana chłodnicza nie jest uszkodzona ale to chyba niemożliwe ?
Opublikowano

Może jeszcze puszczać chłodniczka oleju automatycznej skrzyni biegów. Tam też olej krąży przez cienką ściankę z płynem chłodzącym.

Dla testu należy przewodami gumowymi zrobić obejście chłodniczki.

Kiedyś miałem Opla Corsa 1.7 DTI tam takie zjawisko należało do normalnych ale w BMW rzadko się to zdarza.

Opublikowano

hej

 

Raczej wątpie że z tym może coś mieć wspólnego chłodnicza skrzyni biegów bo w zbiorniczku jest czarny przepalony olej to raczej silnikowy choć nie wiem jakiego koloru jest olej ze skrzyni biegów, niedawno miałem wymieniany olej w skrzyni biegów, oraz przeszła pełny serwis skrzynia. i to chłodniczka skrzyni chłodzi olej ze skrzynia i raczej niema nic wspólnego z olejem silnikowym chyba że się mylę bo nie jestem mechanikiem :8)

Opublikowano
Witam mialem kolego ten sam problem.......wymieniona chlodniczka z podstawa i jest gut :) a tez myslalem ze uszczelka pod glowica.Moj specjalist..od BMW aus Kepno od razu stwierdzil ze to chlodniczka :duh: na bank....
Opublikowano
hej no chłodniczkę wymieniłem ale podstawa została stara tylko pomiędzy wymieniliśmy uszczelki. Powiedziałem ze dokładnie mają przepłukać układ a później zobaczę, jak coś to podmienię tą podstawę. Pomału mnie to męczy :/ FREUDE AM FAHREN HEHE 8-)
Opublikowano

Witam wszystkich:)

 

U mnie dalej lipa! głowica została ściągnięta po raz drugi i poszła jeszcze raz do sprwadzenia, kupiłem stopę razem z filtrem oleju i też to wymienimy chcę wyeliminować wszystkie możliwości gdzie może olej się przedostawać. Bo jeżeli nie tam to gdzie? jeden z kolegów na forum podsónoł mi pomysł o tej stopie filtra oleju gdzie jest przymocowana chłodniczka tylko że on pisał że ma węże naprężona a u mnie tego nie ma, no i zobaczymy bo kupiłem kompletną stopę z kolejną chłodniczką. Dam znać jakie będą tego efekty, jedynie co mnie irytuje że głowica była dwa razy podaremno ściągana :evil: ale tonący się wszystkiego łapie:) znając moje szczęście to może mieć blok silnika coś z tym wspólnego ale ale wolę nie krakać :roll:

Z góry dziękuję za wszelką pomoc i wskazówki!!!!

Opublikowano

Hej Wszystkim!!!

Usterka została zlikwidowana!!! Ale co było jej przyczyną to sam dalej nie wiem, ale co ważne Becia chodzi równo a płyn czysty :D

Zastanawiam się ciągle co to mogło być raczej nie wina po stronie tej chłodniczki oleju i stopy to raczej wykluczam. miałem na piątym cylindrze spaloną świecę żarową i auto do tego nierówno chodziło no i ten olej...

Po zrobieniu za pierwszym razem uszczelki głowica była sprawdzana i planowana i dalej olej się dostawał do układu chłodzenia, mechanik Krzyś się uparł że to wina dalej po stronie głowicy i znowu mi rozebrał to wszystko głowica jeszcze raz była sprawdzana tym razem gdzieś indziej stwierdzili tylko jakieś małe mikro pęknięcia w głowicy chyba jak się nie mylę pomiędzy zaworami ale to nie ma nic wspólnego z dostawaniem się oleju do płynu chłodniczego, (zaznaczam jeszcze że układ za każdym razem był dokładnie przepłukany) splanowali znowu głowicę założył trochę grubszą uszczelkę tym razem (drugie planowanie:-/ )i problem znikł, cholera jakim cudem?!? Silnik równiutko chodzi, świetnie na zimnym pali jak i na ciepłym.

Po 6 tygodniach walki z tą dziwną jaki i irytującą usterką wygraliśmy :cool2:

 

Teraz tylko czekam na zlot CZERWIEC 29 VII Zlot BMW TEAM ŚLĄSK

 

Aeroklub Row Rybnik. Lotnisko Gotartowice

Żorska 179, 44-200 Gotartowice

godzinie 10:00 :D

 

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc!!!

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.