Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
co to jest silniczek elektromagnetyczny, co wogóle oznacza to zdanie które napisałeś bo ja nie kumam nic a nic. Kiedy spadaja obry jak stoisz jak krecisz kierownica, czy jak skrecasz jadąc, z jakich obrotów spadaja na jakie co maja wspólnego spadajace obroty do półsprzęgła. Same niewiadome, tak więc jak chcesz zeby ktoś ci pomógł to musisz sie troche wysilić i opisać swój problem.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
dziekuje za odpowiedz tzn ktos chce mipomóc -dzieki a wiec zapalam rano moje bmw silnik jest zimny obroty kiedys trzymały w granicach 800 -teraz na poczatku tez tak jest nacisne lekko sprzegło chce na nim ruszyc spadaja nizej -trzesie mi całym samochodem tak jakby miał zaraz zgasnac w zimie gasł gdy na wstecznym cofałem wlaczam swiatła momentalnie spdaja obroty -na zadna gorke nie wyjade bez wrzucenia jedynki i nacisniecia gazu -gdy przekrece kierownica w lewo do konca i w prawo -obroty spadaj czasami gdy stoje na luzie juz na rozgrzanym silniku obrotomierz mi spada do 500 -silnczek elektromagnetyczny to znaczy silnik krokowy -jakis mecches mnie ochrzanił ze on sie tak nie nazywa -czysciłem go w benzynie esrakcyjnej -nic nie dało no moze 5 minut -wymienił mi mechces na inny jest troszke lepiej ale nie do konca -problemy sie zaczeły gdy zabrakło mi paliwa i wyładowałem akumulator -ale to chyba nie ma zadnego znaczenia -prosze jeszce raz o pomoc -jezeli nie zrozumiesz zadzwonie -nie che wydawac kupe pieniedzy zanim nie dowiem sie o co chcodzi jeszce raz dziekuje
Opublikowano
TO ze po zapaleniu powinno trzymac koło 900 obr/ to norma, ale nie ma szans zeby ruszyc i jechac bez gazu, u mnie tez zgaśnie, we fiacie spokojnie mozna było turlac sie nawet po dużą górke bez gazu, ale nie w BMW przynajmniej u mnie 2.0 24V. Podczas skrecania obroty moga spaść bo moc na wspomaganie idzie przeciez z pompy ktora jest na pasku. SIlnik krokowy (fakt ze źle sie nazywa go tak bo to pseudo korkówka) w zasadzie odpowiada za bieg jałowy. Myśle ze najprościej będzie podpiąć sie pod kompa i zobaczyć czy coś wyjdzie. Użytkowinicy takich silniczków powinni sie wypowiedzieć jak jest u nich

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja myślę że jesli zabrakło Ci paliwa, mogła się przytrzeć pompa paliwa i nie daje takiego ciśnienia jakie powinna, było już kilku użytkowników którzy po wymianie pompy nie mają problemów z wolnymi obrotami, np ja :D u mnie na zimnym a dokładniej między niebieskim a pionem lekko falowały obroty, po wymianie pompy na nowy oryginal jak ręką odjął :) a wymieniłem bo zaczęła wyć... i włożyłem nową oryginalną pompę bmw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.