Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Pewnie już o tym było, ale przeglądarka dziś mi nie chce w ogóle działać więc proszę was o pomoc.

Konkretnie chodzi o auto brata e46 2.8benzyna.

Ma On problem od dluzszego czasu i prosił mnie żebym umieścił na forum temat z jego słowami.

Bmw 2.8. chodzi o uciekajacy plyn chlodniczy. Auto ma normalna temperature nie grzeje sie nie kopci olej w normie silnik ma wlasciwa moc i chodzi rowno... dokladniej problem polega na tym ze plyn wyrzuca w duzych ilosciach po troche bardziej dynamicznej jezdzie wymienilem korek i na jakis czas bylo ok ale znowu to samo wyrzucilo plyn i nie jestem pewny ale wydaje mi sie ze znowu z pod korka bo dzis gdy wyrzucilo plyn znowu, szla para z pod korka i sie gotowalo , przewody byly miekie temperatura tez prawidlowa a mimo to jest znaczny ubytek plynu tzn teraz wody bo walcze z tym problemem juz miesiac i niewiem o co chodzi mechanicy rozkladaja rece i sugeruja uszczelke ale wydaje mi sie ze przy uszczelce sa inne objawy. Na podnosniku nie widac nigdzie wycieku plyn wystrzeliwuje w pewnym momencie podczas jazdy w duzych ilosciach

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Czekam na informacje.

Opublikowano
I w takiej kolejności sprawdzać? Jak to najlepiej zrobić? Ale gdzie ten płyn może wywalac jak nie ma śladu od spodu nigdzie?
Opublikowano

Dostałem taką wiadomość od brata. Plyn ucieka gdzies w okolicach korka wlewu plynu chlodniczego, ale wszystko wyglada szczelnie na postoju od dolu i od gory. Wymienialem uszczelki zbiorniczka, także wszystko jest szczelne. Przewody tez nie sa spuchniete wszystko wyglada ok, a mimo to wyrzuca plyn jednorazą porcja której nie widac przy testowaniu na podnosniku woda jest wyrzucana na zewnatrz w okolicy chlodnicy zbiorniczka z plynem i tak jak napisalem wyrzuca go praktycznie do zera. Dodam, ze juz ktorys raz jest odpowietrzony uklad wszystko pracuje jak powinno, a mimo to wyrzuca go gdzieś na zewnatrz. Dzis gdy wyrzucilo go gdy podjechalem pod dom, caly plyn wylal sie pod okolice chlodnicy, a z pod korka leciala para i uciekalo powietrze. Niechce sie poodejmowac uszczelki pod glowica gdy nie jestem pewny, ze to jest przyczyna. Pompa wody i termostat czy wiskoza wydaje mi sie ze odpadaja bo by sie gotowala no ale pewnosci nie ma.

Może teraz coś podpowiecie?

Opublikowano

Szczerze to nie wiem. Ale mówi, że temperaturę trzyma normalnie nie ma jakichś skoków. Zbiorniczek był uszczelniany bo ciekl trochę. Problem jest jak się nagrzeje i przy bardziej dynamicznej jeździe. Mikropekniecia odpadają bo wywala go na raz wiec nie możliwe. Problem taki, ze jak wywali to nie widać skad. Tak mi pisze brat. Nie znam dokładnie tematu, bo nie widziałem.

W poniedziałek ma gdzieś podjechać jesCze w okolicach Makowa tam gdzie mieszka.

Wysłał bym go od razu do Ciebie, ale do L-Wo ma kawałek i boi się żeby coś się nie stało.

Może być tak że chłodnica jest np.przypchana kamieniem? Dla mnie to takie logiczne by było.

Jakieś inne podpowiedzi?

Opublikowano
Przekaże mu info. Jeśli z tym będzie ok to bezpośrednio do Ciebie się odezwę. Zresztą i tak niedługo będę pewnie u Ciebie. Ale to już nie ten temat. :wink: Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.