Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wszystko zależy od umiejętności nasączenia. Ogólnie przynajmniej w teorii jakoś filtrowania jest lepsza niż filtrów papierowych, niestety zabija przepływkę w momencie ;)

Ja tam nie mam żadnej metody nasączania a K&N w mojej 335d już ponad 15 tysięcy smiga a w mojej byłej E46 330d+ już smiga ponad 60 tysięcy i jak na razie ani w jednym ani drugim jeszcze nie wymieniana :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wszystko zależy od umiejętności nasączenia. Ogólnie przynajmniej w teorii jakoś filtrowania jest lepsza niż filtrów papierowych, niestety zabija przepływkę w momencie ;)

Ja tam nie mam żadnej metody nasączania a K&N w mojej 335d już ponad 15 tysięcy smiga a w mojej byłej E46 330d+ już smiga ponad 60 tysięcy i jak na razie ani w jednym ani drugim jeszcze nie wymieniana :D

 

problem z K&N to jak jezeli ci zacznie olej puszczac, oby tak jak u mnie poszlo w podwozie i mialem tylko oslone anty korozyjna do skompletowania.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)
Jak to jest z filtrami sportowymi K&N?

 

 

nie wiem jak to jest ale mam u siebie i dziala :)

Edytowane przez FIDOOO
Opublikowano
a nie puki dziala jest ultra super, tylko mozna trafic na zle napelniony w fabryce albo przesadzic z napelnieniem u sibie i wtedy jest demolka bo ten olej jest ultra zracy. Przeplywke killuje w mgnieniu oka, potem ci rwie po lakierze lub podwoziu i jest kaplica, jezeli sie dostanie do silnika to bedzie nie wesolo, trzeba uwarzac po prostu.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
a nie puki dziala jest ultra super, tylko mozna trafic na zle napelniony w fabryce albo przesadzic z napelnieniem u sibie i wtedy jest demolka bo ten olej jest ultra zracy. Przeplywke killuje w mgnieniu oka, potem ci rwie po lakierze lub podwoziu i jest kaplica, jezeli sie dostanie do silnika to bedzie nie wesolo, trzeba uwarzac po prostu.

 

oo to ciekawa sprawa :shock: a jak by go namoczyc np wd40 :) albo jakims innym olejem?? bedzie spelniac swoje zadanie ??

Opublikowano
a nie puki dziala jest ultra super, tylko mozna trafic na zle napelniony w fabryce albo przesadzic z napelnieniem u sibie i wtedy jest demolka bo ten olej jest ultra zracy. Przeplywke killuje w mgnieniu oka, potem ci rwie po lakierze lub podwoziu i jest kaplica, jezeli sie dostanie do silnika to bedzie nie wesolo, trzeba uwarzac po prostu.

 

oo to ciekawa sprawa :shock: a jak by go namoczyc np wd40 :) albo jakims innym olejem?? bedzie spelniac swoje zadanie ??

 

nie wiem ja bylem strasznym zwolnenikiem filtrow KN od dobrych paru at i pierwszy raz mi sie to zdarzylo na napelnieniu fabrycznym (po 1200 km sobie zdalem z tego sprawe), czerwona cholera rozwalila przeplywke i ochrone anty korozyjna podwozia czesciowo, wtedy to zauwazylem (albo raczej moj mechanik bo nawet nie wiedzialem skad mi cieknie czerwony olej)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
a nie puki dziala jest ultra super, tylko mozna trafic na zle napelniony w fabryce albo przesadzic z napelnieniem u sibie i wtedy jest demolka bo ten olej jest ultra zracy. Przeplywke killuje w mgnieniu oka, potem ci rwie po lakierze lub podwoziu i jest kaplica, jezeli sie dostanie do silnika to bedzie nie wesolo, trzeba uwarzac po prostu.

 

oo to ciekawa sprawa :shock: a jak by go namoczyc np wd40 :) albo jakims innym olejem?? bedzie spelniac swoje zadanie ??

 

nie wiem ja bylem strasznym zwolnenikiem filtrow KN od dobrych paru at i pierwszy raz mi sie to zdarzylo na napelnieniu fabrycznym (po 1200 km sobie zdalem z tego sprawe), czerwona cholera rozwalila przeplywke i ochrone anty korozyjna podwozia czesciowo, wtedy to zauwazylem (albo raczej moj mechanik bo nawet nie wiedzialem skad mi cieknie czerwony olej)

 

to niezly maras, przy napelnianiu nastepnym bede uwazac by nie przesadzic. u mnie jest OK puki co sprwdzalem niedawno i bylo wypasnie. przeplywka tez ok, zreszta mam nowa wiec wnerwil bym sie jak by umarla ;)

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie,orientuje się ktoś odnośnie tulei wahacza przedniego - łożysko hydrokinetyczne nr 31126768818 kto jest producentem tego dziadostwa? Czeka mnie wymiana i nie wiem czy od razu do ASO uderzać.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Wie ktoś moze jakie koło pasowe idzie na pierwszy montaż? Słyszałem coś o CORTECO ale to nie potwierdzone info.
Opublikowano
Ok dzięki. Zauważyłem ze na Allegro CORTECO 400-500 a oryginalne 1-2k z salonu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.