Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam. Pacjent jak w temacie. Po odpaleniu zimnego silnika wszystko ok,gdy się. rozgrzeje zaczyna bardzo mocno kuleć. Komputer nie widzi błędów. Kontrola pracy cylindrów wykazała nie prawidłową pracę na szóstym i ósmym cylindrze. Wymieniona została przepływka na nową Boscha,wszystkie świece i dwie cewki (nowe Bosch) no owych cylindrach. Efekt bez zmian,po rozgrzaniu dostaje padaczki. Edytowane przez Maciej V8
Opublikowano

Ja bym podmienił jeszcze cewki z innych cylindrów i świece na te dwa nieprawidłowo chodzące, wiele razy spotkałem się z tym że po rozgrzaniu świeca nie działała jak trzeba.

 

A te auto jest w LPG czy tylko Pb?

Opublikowano
Auto nie ma gazu,a cewki wymienione. Poczytałem trochę i widzę,że to częsty problem w tych autach. Zobaczymy co wyjdzie po zmierzeniu ciśnienia.A katalizatory okazały się puste.
Opublikowano
Jeszcze nie,totalny brak czasu. Ale mam ciekawostkę,kolega ma taką samą furę z 2004 roku i u niego od dwóch dni jest to samo. Jakiś wirus panuje. Jedyne co ustaliłem to że katy są puste.
Opublikowano
Aż niemożliwe że w takim silniku, i tak dobrze że to na jednej głowicy. Czyli ciśnienie było mniejsze?
Opublikowano
Na to wychodzi,bo to kolega mi sprawdzał ja nie miałem kiedy,ale jutro wszystko wyjdzie. Wywalimy głowice i zobaczymy co tam siedzi. Co ciekawe to już z kilku źródeł wiem,że to bardzo częsta usterka w tych motorach,można powiedzieć,że nawet wada fabryczna tych silników.
Opublikowano

Jak i wiele innych - jednym słowem to nie te BMW co w latach 90-tych

Tak mi się przypomniało że wymieniałem jeden wtryskiwacz benzynowy bo lał i auto trochę kulało

Opublikowano
A ja ci powiem,że jest jakaś cicha akcja naprawcza w Bmw na nowe modele i dotyczy właśnie wtrysków. Znajomy ma dwu letnią siódeme i padły mu właśnie wtryski (benzyna). Nie wiem jak to zrobił,ale Bmw refunduje mu sporą część kosztów,a dokładniej dają mu te wtryski za fri,ale wymiana to już jego temat. Zakręcone to,ale już coś.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Uszkodzony sterownik pompy paliwa,rozjechane mapy w sterowniku silnika,ogromna ilość paliwa w oleju,na 6 i 8 cylindrze ciśnienie 11,7 reszta ponad dwanaście. Sterownik pompy naprawiony,wgrana nowa mapa do silnika,wymieniony olej i dodany środek do czyszczenia silnika. Za 1000km ponowna zmiana oleju. Efekt taki,że fura pali,jedzie,ale czasem zakuleje. Wcześniej pisałem o wypalonym zaworze,ale to była szybka diagnoza mechanika który mnie wprowadził w błąd,bo po rozmowie z nim zrozumiałem,że zdjął głowice.
Opublikowano

Lepsze to niż zwalać głowicę. Ja od początku też podejrzewałem, że to zawór.

Jak tak leje paliwem to niestety dużo niespalonej benzyny idzie do oleju. Jak ktoś w pore nie zareaguje można zajechać silnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.