Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Bylem dzisiaj na diagnostyce wyszlo ze na 6 cylindrze korekcjs wtrysku wynosila az 5.15mg planuje sie w poniedzialek za to wziasc i wymienic wtrysk ale na wekend musze zrobic jeszcze 600km, pytanie brzmi czy nic sie nie stanie?? Moge jeszcze 600km przejechac przy takiej korekcji?? Kolejne pytanie to wtrysk na 6 cylindrze to ktory to jest po otwarciu maski?? Ten pierwszy czy ten przy scianie grodziowej?? Pozdrawiam
Opublikowano
5,15? na ilu? jak na reszcie?Sprawdzałeś przy rozgrzanym silniku z wył. klimą i odpowiednim sprzętem? jakbyś miał 5,15 to nie sądzę, aby Ci chodził w ogóle. A jeśli chodzi o Twoje pytanie: tak, zawsze przy dużych, nieprawdiłwych korekcjach może wypalić dziurę w tłoku.
Opublikowano
Niby norma jest do 3 wg. np. INPY chociaż przy 1,5-2 już trzeba myśleć o naprawie. Co Ci się dzieję z autem? nie równo chodzi, przerywa itp? błąd wywala na kompie?
Opublikowano

10356185_743787492308110_6189392001098359921_n.jpg?oh=a027623471b2235152a6c8f5910bed70&oe=536DA0CA&__gda__=1399691657_f0baf7ca2eb91760d9de16f244e8fb62

1625454_743787512308108_9026519963329538487_n.jpg?oh=fff732caf2e9e132312d8a40f92a631b&oe=536DD4D8&__gda__=1399684313_59d30d6b44d6782a3c4e57b65fe2a4f2

10345731_743787538974772_3635566503287342649_n.jpg?oh=b3784045c185e14f1ccdef69c3b89452&oe=536D9C4E&__gda__=1399694029_365a4355cb26ed861990fae8a9d5e247

 

auto jezdzi normalnie tylko jak stoje na rozgrzanym silniku w miejscu i skrzynia jest na P to trzesie delikatnie kabina i skacza obroty

to zdjecie przy korekcji 5.15 bylo przy gazowaniu, normalnie to z 3 no i dodatkowo blad, POWIE MI KTOS KTORY WTRRYSK TO NR 6? ten pierwszy po otwarciu maski czy ostatni? chyba nic sie nie stanie jak zrobie jeszcze na wekend 600km?? silnik przy dodaniu gazu chodzi noirmalnie ma normalna moc i ciagnie tez normalnie tylko te wolne oborty faluja pozatym ok

Opublikowano (edytowane)
Nie sprawdza się na tzw. gazowaniu, tylko na postoju na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku. Ponad 3 kwalifikuje do naprawy. Wtrysk 6 jest licząc od pasa przedniego. Nic się nie powinno stać, ewentualnością jest tak jak mówiłem wypaleniu dziury w tłoku co przy takich korekcjach jest jak najbardziej możliwe. Edytowane przez qwertykk
Opublikowano (edytowane)
Pierwsza korekcja jest na gazie, druga na wolnych, wtrysk nr 6 czyli ten przy scianie grodziowej, nr1 jest ten zaraz po otwarciu maski, :norty: w poniedzialek wykrecam wtrysk nr 6 i daje do regeneracji, zastanawia mnie tylko wczoraj jak podlaczalem to pokazalo mi blad ze kraftstoff filter verstopft czyli filtr paliwa zapchany, choc wymienialem go razem z olejem miesiac temu ,dzis zmienilem filtr i blad zniknal, kolega jezdzil na lejacym wtrysku i wypalilomu dziure w tloku, lepiej najpierw zrobic i jazde sobie odposcic Edytowane przez stritfajter
Opublikowano

Myślę, że się nic nie stanie. Wykręć wszystkie i daj od razu na sprawdzenie ew. czyszczenie, nie kosztuje to majątek a będziesz miał pewność. i podkładki oczywiśćie do wymiayn (20 zł wASO/szt) a z tą regeneracją to jest różnie... znam parę osób po reg. w BOSCHU i wtryski nie wytrzymały nawet 20 tyś km, a gwarancja to często nic nie warty papierek i zawsze można komuś wcisnąć kit o złym paliwie który był powodem awarii. Znajomy 2 razy regenerował raz w Boschu raz u kogoś i wynik był taki że kupił sprawdzone używki i przejechał na nich do dziś 80 tyś bez problemu za 3 x mniejszą kasę. Bardzo często regenerują na podzespołach chińskich.

 

BTW. ostatnio widziałem nowe wtryski do 530d za 600 zł na ''ALL'' po jednym dniu aukcja zniknęła, rok gwarancji był. Warto poszukać jeśli w takiej cenie się uda wyrwać, bo regeneracja to koszt pewnie ok.400-500 zł.

Opublikowano

Ja mieszkam w niemczech i tu serwis musi dac gwarancje min rok bez limitu kilometrow. To nie Polska ze zaraz beda sie wykrecac, jak cos bedzie nie tak to poprostu wymienia na inny. Jest taka wysylkowea firma na cale niemcy wtryski regeneruja za 130€ jesli dajesz uszkodzony na wymiane tzw kaucja, jak niemasz na wymiane uszkodzonego to +50€ daja rok gwarancji bez limitow kilometrow i maja bardzo dobra opinie. Ale wiadomo nowy wtrysk to nowy tylko cena przerazajaca, wiec poco przeplacac :8) I czytalem na niemieckich forach zeby naprawde nie jezdzic na lejacych wtryskach bo mozna szybko zajechac tloki :nienie: temperatura spalania zaduzej ilosci diesla wlanego do cylindra przez uszkodzony wtryskiwacz jest za wysoka i potrafi zniszczyc tloki i cylinder

 

Link do aukci z tej firmy moze sie komus przyda http://m.ebay.de/itm/110783198904?cmd=VIDESC&gxo=true

Opublikowano

Oczywiście trzeba kodować.

 

Ja mieszkam w niemczech i tu serwis musi dac gwarancje min rok bez limitu kilometrow. To nie Polska ze zaraz beda sie wykrecac, jak cos bedzie nie tak to poprostu wymienia na inny. Jest taka wysylkowea firma na cale niemcy wtryski regeneruja za 130€ jesli dajesz uszkodzony na wymiane tzw kaucja, jak niemasz na wymiane uszkodzonego to +50€ daja rok gwarancji bez limitow kilometrow i maja bardzo dobra opinie. Ale wiadomo nowy wtrysk to nowy tylko cena przerazajaca, wiec poco przeplacac :8) I czytalem na niemieckich forach zeby naprawde nie jezdzic na lejacych wtryskach bo mozna szybko zajechac tloki :nienie: temperatura spalania zaduzej ilosci diesla wlanego do cylindra przez uszkodzony wtryskiwacz jest za wysoka i potrafi zniszczyc tloki i cylinder

 

Link do aukci z tej firmy moze sie komus przyda http://m.ebay.de/itm/110783198904?cmd=VIDESC&gxo=true

 

140 E czyli ok. 560-600 zł. Nie pchałbym się absolutnie w regenerację w takiej cenie, tym bardziej, że masz tylko jeden wtrysk do roboty, chyba dołożenie 200-300 zł to nie tak dużo przy tym aucie :cool2:

 

http://allegro.pl/wtryskiwacze-bmw-3-e46-320-d-5-e60-530-d-7-e65-x5-i4165281964.html

 

http://allegro.pl/nowe-wtryskiwacze-bmw-530d-0445110047-984-i4220774141.html

Opublikowano

Nie ma sensu na nowe wydawac bo cena jest dwa razy taka jak regeneracji, pozatym gwarancji daja rok a auto pewnie za pol roku bede chcial sprzedac i kupic f10, pozatym jak wydam na nowy a za miesiac kolejny siadzie to nie usmiecha mi sie wydawac tyle kasy na nowy jak za to samo 2szt zregeneruje pozdro.

Jezeli oddam wtrysk do tej firmy to oni odesla mi taki sam wtrysk zregenerowany tylko od kogos innego a pozniej ktos dostanie moj i tak w kolko to pytanie czy bede musial to kodowac? A jesli tak to jak?? Zalozyc i pojechac na kodowanie?

Opublikowano

Wtryski koduje się za pomocą Inpy - 5 minut pracy.

Bez kodowania zapewne też pojedzie ale może nierówno pracować i mieć objawy podobne do lejącego wtrysku - kodowanie w komputerze dokładnie ustawia dawkę paliwa pod konkretny wtryskiwacz.

Opublikowano
ok czyli kodowanie trzeba zrobic, co myslicie jak sie to ma w 530d 218ps ciezko bedzie mi w domowym zaciszu wyciagnac wtrysk?? bedzie zapieczony?? obejdzie sie bez klucza do sciagania wtryskow?? jakie macie doswiadczenia
Opublikowano
Raz pomagałem koledze wyciągnąć wtryski w 530d i wyszły w 10 min ale z kluczem. W serwisie raz byłem świadkiem jak 2 dni wyciągali wtrysk z kluczem oczywiście :mad2: nie ma reguły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.