Skocz do zawartości

[F01/02] ZAKUP - porady, opinie, porównania.


Gość Elbich

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 120
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

3.0D N57 też nie grzeszą bezawaryjnością. Tu na forum można znaleźć sporo info na temat rozrządów, wymian silników itd. Zdecydowanie i tak najgorzej wypadają 750i z 4.4 biturbo. :search:

Nie ma czegoś takiego jak brak wady fabrycznej, bardziej zależy to od szczęścia danego egzemplarza, historii napraw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam kolegów,

Upatrzyłem sobie w DE dość fajnie wyposażoną BMW F01 z roku 2013.

Sprzedawca twierdzi, że tego co wie był malowany przedni i tylny błotnik, ale samochód nie miał wypadku. Niestety nie posiada zdjęć sprzed uszkodzeń. Poprosiłem o zrobienie pomiarów powłoki lakierniczej i przesłał mi raport, który załączam. Czytam w internecie różne informacje na temat grubości powłok lakierniczych i z tego co znalazłem wynika, że ten samochód chyba nie był jednak malowany.

 

Prosiłbym o jakieś opinie, bo sam nie wiem czy kupować czy nie?

 

http://zapisz.net/images/993_bild_tn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Spójrz jak maskę po prawej stronie leży, zderzak z tyłu z prawej, zderzak z przodu :duh: Maszyna dla ślepego debila, który nic nie rozumie i nie widzi - przyjeżdża i kupuje takie auto. Zapomnij o tym auto , szrot i tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy można się sugerować spasowaniem zderzaka czy maski. W końcu to 4 letnie auto.

Nie upieram się oczywiście i dziękuję za sugestie, ale kiedyś kupiłem E61, w którym zderzak odstawał dobre 5mm - okazało się, że ktoś zderzakiem po prostu o coś zaczepił. Po weryfikacji z ASO - 100% bezwypadkowy. Później miałem F07, w którym maska zupełnie dziwacznie sterczała - powodem było to, że z jednej strony odbój był wkręcony do końca, a po drugiej wykręcony. Różnica była taka, że czasami nawet nie łapał prawy zamek.

Rozumiem, że można mieć wątpliwości, ale żeby po spasowaniu zderzaka powiedzieć, że to zupełny szrot?

 

No cóż, przemyślę jeszcze sprawę i może znajdę kogoś kto będzie mógł obejrzeć auto na miejscu.

Wpisy w ASO są od początku u jednego dealera, a ostatni przegląd był zrobiony bodajże w grudniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Napisz do Denisa https://www.youtube.com/channel/UCNfcX7JC9kShxzrymDCdAAw

On daje wyczerpującą odpowiedź.

Ja Sądzę po tych elementach, które były lakierowane, więc dlatego robię takie wnioski. Luzy - to już małe konsekwencje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Napisz do Denisa https://www.youtube.com/channel/UCNfcX7JC9kShxzrymDCdAAw

On daje wyczerpującą odpowiedź.

 

Nie wiesz czy on rozmawia po angielsku? Ja nie znam niemieckiego ani rosyjskiego.

Czy on świadczy usługi sprawdzania samochodów?

tak, świadczy. Ma firme tam. Napisz mu po angielsku.

http://destacar.de/contacts/

http://destacar.de/stoimost-uslug/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Haha, no a jak chciał - za darmo ? Nie zrozumiałeś istotę - w ego usługach nie ma lipy i pomyłek . A tam , gdzie nie ma lipy - jest 100% wynik i zadowolenie klienta. Dlatego tak .

I jak pokazuje moja praktyka - większość polaków nadal świadomie wybierają lipę w różnego rodzaju usługach. Powodzenia )))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego za darmo??? Nie, nie chciał za darmo, ale 2000 zł za obejrzenie auta to gruba przesada. W Polsce nikt takiej ceny nie rzuci. Nawet ASO bierze 960 zł brutto za kompletne sprawdzenie auta, które trwa kilka godzin.

Nie mów mi, że Denis na placu w komisie sprawdzi to lepiej tylko z miernikiem powłoki lakierniczej w ręku. Nie wątpię w jego fachowość, ale cena dwukrotnie wyższa niż w ASO, gdzie robią odczyty błędów i wrzucają na całą ścieżkę diagnostyczną to przesada.

 

Nie mówiąc o tym, że w ogóle nie chciał sprawdzać auta, bo jest z Włoch, a skoro z Włoch to na pewno przekręt. To takie stereotypy jak to, że każdy Polak to złodziej. Samochód sprawdziłem bardzo dokładnie - pomógł mi znajomy, który handluje samochodami. Samochód miał lakierowany przedni zderzak i wymienioną szybę czołową, a poza tym nie miał żadnego wypadku. Jeździł w jednej firmie aż do teraz, ma pełną historię. Sprawdziłem je u dealera i w firmie leasingowej, która sprzedawała samochód. Znajomy również ostrzegał przez autami z Włoch, ale trzeba je po prostu sprawdzić. W tym przypadku powiedział, że jest z firmy Alphabet, więc nie ma się czego obawiać.

 

Nie kupiłem go tylko z jednego powodu - zakochałem się w A45 AMG. :D

To mój pierwszy Mercedes, nie sądziłem że kiedykolwiek kupię gwiazdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witajcie ,jestem już bliski zakupu Bmw serii 7,są dwa ciekawe egzemplarze 730D z 2013 stoi na salonie Bmw jest po leasingu ,druga to 740d jeździ nią pierwszy właściciel od lutego 2013.

Ceny są podobne 730D ma m-pakiet ale gryzie mnie trochę wydech z jednej strony i moc poniżej 300 km ,740 D może nie ma m pakiet ale ma pakiet serwisowy na oleje hamulce itp około 50 tyś km lub 3 lata jest na jasnych skórach i ma już ponad 300 KM.Oba auta mają przebieg nieznacznie ponad 100 tys sprawdziłem je są pewnie bezwypadkowe,takie rzeczy jak stan techniczny wizualny sprawdziłem osobiście i gdyby coś było nie tak nie zastanawiał bym się nawet nad nimi także auta przejrzane moim rygorystycznym okiem ,poradźcie co wy byście wybrali pozdrawiam Radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam możliwość kupienia F02 wersja 750Li. Czytałem na temat tego silnika wiele negatywnych opini. Dodam że auto jest z 2015r i ma przejechanie około 20000km. Proszę o jakieś opinie lub sugestie na co zwrócić uwagę na silnik przy zakupie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Nie ma co się bawić we wróżby. Silnik jest OK, tylko trzeba interwał zmniejszyć do 10tkm, sprawdzać poziom oleju i układ wtryskujący. Powód? chu...owe pierścienie przepuszczające paliwo, bywa lejący wtrysk rozrzedzający olej i wtedy dochodzi do powolnego zacierania się silnika. Ja zrobiłem 165 tys.km i hula jak baja. Ale....zmniejszyłem interwał wymiany oleju na 10tys i kontroluję układ wtryskowy. Gdzieś tam - na którymś z postów doczytałem się, że f01 ma wadę przedniego zawieszenia i w każdym stuka coś tam już od nowości????? Chyba mój jest jakiś dziwny. Jak dotychczas, jestem z niego bardzo zadowolony, jest przez ten przebieg całkowicie bezawaryjny i oby tak dalej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.