Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jaki powinien być prąd ładowania w F10 ? U mnie jest na postoju 13,9 - 14,2, natomiast przy hamowaniu ( odzysk ) w granicach 14,7-14,8

Dziś wyskoczył komunikat żeby naładować akumulator, ale możliwe, że trochę siadł ponieważ przez 3 noce było włączone Cb Radio.

 

 

Pozdrawiam

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jest ok. nie martw się :)
Opublikowano

13,9 - 14,2 to jest napięcie...

 

Prąd ładowania jest trudniejszy do zmierzenia w aucie i zmienia się w dużo większym zakresie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W nowych BMW szybko zgłasza słaby poziom naładowania, bo jest strasznie dużo źródeł poboru prądu i akumulator musi być mocny zawsze, dlatego system panikę sieje dość szybko.
Opublikowano

Panowie zrobiłem dziś 200km co prawda nie w ciągłej trasie ale były odcinki 30 - 40km, cały czas nie daje mi spokoju, wywala komunikat, który sam w sobie mi nie przeszkadza, ale po zgaszeniu auta nawet światła nie ma, wstawiam dziś na noc do ładowania, zobaczymy co jutro będzie, dodam, że nie zauważyłem różnicy w kręceniu rozrusznika bądź jakichkolwiek innych objawów słabego aku.

 

Pozdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to aku pewnie do wymiany. Po 200 km powinien się spokojnie naładować już na tyle mocno żeby kręcił dobrze i nie podawał komunikatu.
Opublikowano

Właśnie rzecz w tym, że caly czas dobrze kręcił ( nawet jak wskoczył komunikat ) a światła w aucie nie ma bo komputer po zgaszeniu silnika odcina wszystkie odbiorniki ( radio, światlo ).

 

A czy tam siedzi aku AGM czy zwykły ? Auto nie posiada Start/Stop

 

Pozdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
AGMy weszły chyba wraz z odzyskiem energii i nie mają związku z Auto Start Stopem.
Opublikowano

Dokładnie, jest AGM, ale póki co po nocnym ładowaniu komunikat zniknął.

 

Pozdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam a mi wyskakuje komunikat ze mozna kontynuowac jazde ale przy nastepnym serwisie (za 6000 km) wymienic akumulator. I teraz czy ladowanie cos tu pomoze? czy lepiej zmieniac akumulator? Obecnie fabrycznie mam wsadzony 90 ah 900a varty, i czy jak bede zmienial to musze wsadzic z takimi samymi oznaczeniami czy moze byc kapke inny? Z tego co sie oreintuje to ciezko dostac taki,juz ponoc wycaofuja z produkcji, sa 850 a czy to cos zmienia? znalazlem jeden z takimi samymi oznaczeniami firmy fimman?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się że,trochę za wcześnie na wymianę aku.tym bardziej AGM w tak młodych samochodach.
Opublikowano
Nio tez mi sie tak wydaje,ale troche sie podowiadywalem i tak wlasnie jest,2-3lata i sie konczy. A teraz ja szukam akumualtora to w opisie jaki to nie jest wytrzyamly heh :)

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nio tez mi sie tak wydaje,ale troche sie podowiadywalem i tak wlasnie jest,2-3lata i sie konczy.

Dodatkowe odbiorniki prądu , Sart-Stop tak by skracało żywotność aku. :shock: ? Mój jeszcze nie był wymieniany , działa bez problemu 6 rok, odpukać w niemalowane :wink: .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem gdzie czytałeś o tym, że 2-3 lata i się kończy. Miałem auta 4-5-6 letnie z oryginalnymi AGMami w dobrym stanie, śmigały bez problemu.
Opublikowano
No tutaj na forum widzialem kilka wpisow ze 3 latka do 80000km i koniec,rozmawialem z dwoma mechanikami i mowili to samo ze przy tych nowych tak jest,w sumie na aku jest 2 lata gwarancji. I pozniej trzeba zmieniac? Tez bym wolal ze nie,ale co zrobic. Wczesniej mialem paska 6 lat i nie zmienialem aku.

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

Opublikowano
Tak,bezwypadkowe w 100 %, tez mnie to dziwi ze juz wyswietla wymiane aku.

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w moim 528xi zaraz po gwarancji przy przebiegu 35tkm aku AGM się odmeldował.

jazda miejska robi swoje. kupiłem varte 105Ah. 50%taniej od ori.

Opublikowano
Nio zdazylem sie zorientowac jakie sa ceny heh,a jakis miales w oryginale? tez 105 ah? i jak zmieniales aku trzeba bylo cos resetowac,kasowac inspekcje czy jak to wyglada?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W oryginale był 105 i taki kupiłem. Oryginał też był wyprodukowany przez warte tyle, że wraz z wymianą i kodowaniem w serwisie 2500. Warta 1000 + 100 zł za zakodowanie nowego akumulatora. Podobno trzeba to zrobić.

Próbowałem już pod koniec gwarancji reklamować aku ale serwis mnie zbywał. Samochód był z USA więc pewnie dlatego.

Opublikowano
Dzieki za odp. Ja mam tez varty tylko 90 ah 900a, i teraz juz takich nie produkuja,ciezko dosatac. Serwis troche przesadza z tymi cenami. jeden jaki znalazlem taki sam to jest firmy fiamm i nie wiem czy brac taki czy lepiej varty z 850 a,nie wiem czy to ma jakas duzo roznice?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

Opublikowano

Dobrze kupic Aku o takich samych parametrach jak ori.

Jeśli identycznych nie ma, to na pewno kup o parametrach wyższych niz te ktore miałeś, a nie niższych.

Pojemność dobrze dobrać nie większa niz 10% , a z drugim parametrem , czyli szczytowym natężeniem prądu to juz jak najwieksza wartość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.