Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam Was

Niedawno zmienilem silnik w mojej bmw 320i na 323i.

Osprzet zostal caly moj wlazylem tylko goly silnik od 323.

Od tamtego czasu mam maly problem moze nawet i duzy.

Natomiast na zimnm czy na cieplym silniku jak auto jest na biegu jalowym obroty skacza .

Na zimnym jak odpale to mam tys. obrotow i po jakims czasie minuty skacze mi nawet ponizej 500obr/m po jakims czasie sie normuje , ale rowniez potrafi zgasnal.

Dojezdzajac do ronda wybijam na luz i obroty z wysokich spadaja nawet do zera i potrafi zgasnac.

Mialem nieszczelna rure od podcisnienia oraz rure dolotowa powietrza , ale wlasnie wymienilem te 2 elementy , i co ... dalej to samo , mam zalozony gaz w mojej bmw ale na gazie prawie wogole nie gasnie ale tez faluje . Zmieniajac silnik nie wgralem mapy od 323 tylko jestem caly czas na swojej, ale adaptacja byla robiona po wlozeniu nowego silnika.

Mozecie mi powiedziec co jest nie tak i co jest przyczyna ? Moge powiedziec ze na 320 jak mialem z dziurawa rura dolotowa oraz peknieta rura (wezem ) podcisnienia nie falowala jak na 323.

Pozdrawiam i prosze o podpowiedz ,

Potem podejde do auta i wrzuce filmik aby pokazac jak te obroty sie zachowuja .

Opublikowano

Witaj RAIVEN

Zrobilem jak mowiles odpielem go i co ..... na odpietym ladnie nie faluje nie gasnie . do wymiany jednak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.