Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie trochę trudniejszy temat niż "czym wycierać kokpit". Czy ktoś z was regenerował samodzielnie maglownicę? Macie namiar na zestaw naprawczy? Znalazłem ASL za 290zł, trochę dużo. Mam luz góra-dół po stronie kierowcy, wyrobiła się tuleja prowadząca listwę, wycieków brak. Takie zestawy posiadają tuleje? Może można osobno ją gdzieś kupić? Z tego co czytam jest to dość częsta usterka tych maglownic. Zapraszam do dyskusji i dzielenia się doświadczeniem.
Opublikowano
Domowymi sposobami nie zregenerujesz maglownicy ,polecam kupić używkę od e36 za 150zl i śmigać dalej
KOZIOL
Opublikowano
Panowie trochę trudniejszy temat niż "czym wycierać kokpit". Czy ktoś z was regenerował samodzielnie maglownicę? Macie namiar na zestaw naprawczy? Znalazłem ASL za 290zł, trochę dużo. Mam luz góra-dół po stronie kierowcy, wyrobiła się tuleja prowadząca listwę, wycieków brak. Takie zestawy posiadają tuleje? Może można osobno ją gdzieś kupić? Z tego co czytam jest to dość częsta usterka tych maglownic. Zapraszam do dyskusji i dzielenia się doświadczeniem.

 

Za 380 ktoś sprzedaje na allegro zregenerowane - cena przy zwrocie starej , gwarancja 12 m .

Opublikowano

Dlaczego zniechęcacie do naprawy, podejrzewam że jak chce się za to brać to jest ogarnięty mechanicznie.

 

Nie wiem jak jest zbudowana maglownica od E46 ale jeżeli nie ma luzu na zębatce i nie jest skorodowana to wymiana tulei wystarczy. Na pewno coś się wygoogluje. Jeżeli wymaga szlifowania - uszkodzone były osłony to lepiej sobie odpuścić i innej szukać.

 

Mam P106, w którym do wymiany tulei nie trzeba nawet maglownicy wyjmować - jest sprytnie dzielona i składa się ją w całość już na wałku. Tylko że tam siłownik jest zewnętrzny. Ale oczywiście wcześniej wymieniłem na używkę i naryłem się niepotrzebnie, wystarczyło google spytać :mad2: .

Opublikowano
No właśnie listwę sprawdzałem i nie jest skorodowana, mam nadzieję że jest prosta. Tak się zastanawiam czy w e46 w maglu po lewej stronie od ślimaka jest też taka tuleja prowadząca jak po prawej czy listwa nie jest przypadkiem stabilizowana tylko przez ślimak i taki docisk w kształcie księżyca i to ściśnięte tzw śrubą do kasowania luzu. Regenerowane ze 380 bardzo dziękuję już się naczytałem o takich naprawach... Dają gwarancję a czy obejmuje ona koszty geometrii i zastępcze auto na czas naprawy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.