Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale czy trzeba ciągnąć kabel aż tak daleko? Nie da sie podłączyć jakos wczesniej? Przeciez to musi gdzies sie zaczynać taki kabel który jest od podświetlenia wewnętrznego
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak chcesz kolego to szukaj schematu el. Ja aż tak ambitny nie byłem i poszedłem na łatwiznę, te dwa metry kabla, to nie jest taka straszna rzecz. Możesz podłączyć do bezpieczników, ale to ta sama odległość..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Niestety nie mam światełka na "nogi" pasażera.W miejscu gdzie powinna być lampka jest zaślepka a pod nią nic nie ma. Jeśli podłącze pod oświetlenie w schowku to będą sie świecić tylko gdy otworze schowek no i jak je włącze więc podłączenie bez sensu. Teraz pasowaloby znaleźć kabelek od świateł wewnętrznych gdzieś pod maską.
Opublikowano
trzeba podłączasz ringi do oryginalnej instalacji postojowej przez diodę i tak samo ringi do lampki kabinowej też przez diodę i wtedy jedno na drugi nie będzie miało wpływu.
Opublikowano
Tyle to wiem. Teraz chcialbym znalec gdzies pod maska kabelek od swiatel wewnetrznych pojazdu. Ktos moze wie ktory to bedzie kabelek wychodzacy z modulu komfortu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, nie żebym był złośliwy, ale włącz myślenie :wink:

 

Czy myślisz, że przewody od oświetlenia kabiny znajdziesz pod maską? Wątpię..

 

Kabelek podłącz do oświetlenia schowka, ale nie do lampki, a do włącznika, a dokładniej przed włącznikiem w schowku, no już prościej się nie da. Albo...

W schowku jest jeszcze jedna instalacja, do latarki, ale nie każda beemka taką latarkę ma. Mimo to instalacja jest zawsze. Ja akurat zamontowałem sobie w tym miejscu dodatkowe gniazdo zapalniczkowe i używam go do CB, nawigacji, czy ładowania telefonu (kable nie plączą się wokół lewarka od biegów). Możesz podpiąć kabelek pod tą właśnie instalację, na niej też jest prąd tylko gdy autko jest otwarte. Jak zdejmiesz schowek, to zobaczysz o czym mówię.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Dobra udało sie bez problemów.Wystarczylo zaopatrzyć sie w zestaw który jest poniżej. Kupiłem 5 metrów przewodu,dwie diody prostownicze,koszulka termo-kurczliwa i troche czasu. Po podłączeniu ringów pod światła postojowe połączyłem je(ich bieguny dodatnie)dodatkowo wcześniej wspomnianym przewodem następnie wczepienie diody prostowniczej aby prąd sie nie wracał na wewnętrzne oświetlenie pojazdu.Wyjąć akumulator,zdjąć całkowicie schowek i przeprowadzić tam kabel.Podpiąć sie pod czerwono-niebieski przewód wychodzący z środkowej kostki modułu komfortu(jest kilka o takim samym kolorze,ale o różnej grubości,wybralem najgrubszy) i gotowe.

http://www.wrzucajtu.pl/wrz/a92e14dfa11b3b2a5a4fe64c220b3e5e141.101.98.115cats.jpg

Tutaj jeszcze filmik,troszke słabo widać te ringi w pełnym słońcu.

https://www.youtube.com/watch?v=xMZMZDYfkcY

Dziekuje wszystkim osobom które mnie nakierowały.

Jeśli ktoś ma pomysł na zwiększenie mocy z jaką świecą ringi to bardzo prosze o powiadomienie mnie o tym.

Pozdrawiam raptowny13

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.