Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko,ze po zmianie płynu na mobil podczas jazdy słychać delikatne wycie pompy(przed wymianą tego nie było)

Jestes pewny ze to pompa :?:

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

hmm no jak auto stoi odpalone wycia 0 dopiero podczas jazdy np jadąc 60/80km/h stałą prędkością słyuchać takie mruczenie/wycie jak się zatrzymuje tego nie ma...podczas przyspieszania to jest

 

na tyle to jest ciche,że radio włączone to zagłusza ale jednak coś jest

 

przed wymianą tego nie było.Dla tego mówię może ten mobil zły? może valvoline trzeba...ale już wstyd do mechanika iść i co mu powiem panie zmieniamy olej

 

 

Mechanik mówi ja nie wiem co wy szukacie i co Ty chcesz z tego samochodu zrobić.Mówi tu się nic złego nie dzieje(no ale jednak słychać takie wycie jak by)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
My tego wycia nie slyszymy , jedz do mechanika niech on zdiagnozuje co ci wyje.I daj juz spokuj temu wspomaganiu!!!!!
Opublikowano
To zmieniac czy nie ten olej? bo te 40zł na Valvoline mogę dać jeszcze.Byle był jakiś efekt.Ale ten valvoline ma juz Dextron III a nie II
Opublikowano

a nie rozszczelni się tam nic ? jak dam valvoline który ma Dextron III a jest walny Dextron II??

 

 

Ps tak jak mówię przed wymianą oleju tego wgl nie było podczas jazdy.Tylko od razu po wymianie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie mecz juz.Dostales odp tyle w temacie powwodzenia.Nie chcial bym byc twoim mechanikiem. :duh:
Opublikowano

Wiatr Ci Stasiu wyje. Wymieniles plyn wspomagania, uklad pracuje bezszelestnie, wiec to nic innego jak powietrze muskajace karoserie. Stad ten pomruk.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Opublikowano

kumplowi buczało wspomaganie w mondeo to przepłukaliśmy układ nowym płynem i pompa przestał buczeć.

 

Pisząc przepłukaliśmy nam na myśli wlewanie nowego płynu przewodem dolotowym do pompy a spuszczaliśmy płyn z powrotu maglownicy tak długo aż płyn był różowiutki.

 

Podczas płukania kręciliśmy kierownicą aby i magiel się wypłukał.

 

Po takim płukaniu pompa już 2 miesiące nie buczy.

Opublikowano

Valvoline zamówiony jak nie pomoże to ma buczeć do póki nie padnie.Padnie to kupie inną.

 

Najlepsze to chce Valvoline a oni w sklepie do mnie ze do wspomagania wystarczy Hipol i już mi chciał wcisnąc :mad2:

Opublikowano
nadaje po to też jest.No ale Hipol do bmw? jak już na Mobila kręcą głową na forum to za Hipol bym został zlinczowany :D
Opublikowano

Zakupiłem olej valvo III do wspomagania koles dal pol syntetyk...pokazałem ten olej koledze z bmw i mnie smiechem prawie zabił ze rozpie***li mi pompę ! Ze ttzrba zalac mineralny! Piszecie pierdoly zamiast konkretnie napisac jaki olej i zamknac temat!!!! Skad wy w ogole jesteście?? Takich dziadów to tylko w Polsce sie spodziewać! Od razu bym wyrzucał z forum takie dziadowanie!!!

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

nie kumam

 

 

zakupiłes mobil atf 220 mineralny czy Valvoline MaxLife Syntetyk???

 

 

ten kolega twój coś nie tak gada

 

jak mineralny? Mobil ATF 220 jest mineralny

 

A Valvoline III to nie tylko i wyłącznie Valvoline III tylko(IID IIE)Tak,że działa wstecz.To nie wiem co ma się popsuć.Po drugie np kolega Puzzon poleca Valvoline

 

 

A po 3 już 2 razy słyszałem,że po Valvo pompa ucichła

Edytowane przez bmtriko
Opublikowano

http://img.tapatalk.com/d/14/05/08/eqaduzat.jpg

Jeden do płukania a drugi do zalania...wymieniać na inny??

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

KOLEGO!!!

 

Ten niebieski za pewne do układu? a czytałeś opis tego niebieskiego??? jest on do NOWSZYCH AUT jeśli chcesz do e46 to tylko i wyłącznie

 

 

 

Albo popularny MOBIL ATF 220 Czerwony

 

Albo tylko i wyłącznie ten Valvoline ATF MaxLife:

 

 

http://i61.tinypic.com/21bjjao.jpg

 

http://i57.tinypic.com/2yvuwk2.jpg

 

 

TE DWA TO JEST JEDNO I TO SAMO TYLKO NOWA I STARA BUTELA I TYLKO TAKI ŻADNE NIEBIESKIE Tamte są do nowszych aut

 

 

 

tamte wymień jak możesz bo faktycznie może nie być ciekawie z pompą

 

Co do płukania to się nie wypowiem,ale ja bym nie płukał..zlał stary ile wyjdzie zalał nowy,pojeżdził trochę..potem odciągnął ze zbiorniczka ten nowy strzykawką ile sie da(pod spodem nic już nie odpinamy) i zalać ile tam trzeba i gitara

Opublikowano

Okey kolega i taka odpowiedz mnie satysfakcjonuje ;) jutro wymienię i juz...dziekuje Ci bardzo

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Ale na tych dwoch fotkach jest jaki? Mineralny czy syntetyk? Podobno syntetyk rozwala pompę...napewno zalac identyczny jak na fotkach??

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Tak na fotkach jak widać różni się tylko delikatną zmianą etykiety i bardziej jasnym/ciemniejszym kolorem czerwonym

 

Ale to JEST TEN SAM OLEJ BO SIĘ DOWIEDZIAŁEM.TYLKO STARSZA I NOWSZA BUTELKA A TAK TO WSZYSTKO TO SAMO.

 

 

Co do pompy powiem tak kolega tutaj z forum sam mówi,że tylko Valvo do e46 ładuje i nic się nie dzieje.Ponadto w specyfikacji tego ATF MAXLIFE Valvoline pisze

 

DEXTRON III/IID/IIE/VI

 

czyli jak widzisz jest kompatybilny z IID więc można go NAWET MIESZAĆ TAKĄ INFORMACJĘ DZISIAJ UZYSKAŁEM ZE 100% PEWNEGO ŻRÓDŁA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.