Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Kolejny już raz chciałbym otrzymać od was pomoc. Mianowicie jak w temacie czasem się zdarza że nie równo pracuje na rozgrzanym silniku tak jakby nie działała na którymś tłoku (nie ma różnicy czy LPG czy PB) Rano odpalam jest spoko pracuje równo pochodzi jakieś 30 sekund zaczyna drżeć silnik słychać że nie pracuje na którymś tłoku. Gasze ją odpalam jeszcze raz i od razu po odpaleniu dodaje jej gazu na jakieś 1000 obrotów jest ok puszczam gaz czasem jest ok a czasem nie zależy jaki ma kaprys. Byłem na kompie żadnego błędu nie ma. Cewki podmieniane miejscami 100% sprawne świece nowe sprawne na starych tak samo działa jak i na nowych. Proszę o pomoc w sprawie.

Przepraszam za chaotyczne pisanie.

po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
Opublikowano
To jak to jest piszesz że silnik nie pracuje na jakimś cylindrze a Ty nie masz żadnych błędów?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
W momencie kiedy silnik nie pracuje na wszystkie cylindry trzeba podłączyć sie kompem i patrzeć co dzieje sie z korekcjami.A także co pokazuje czujnik obrotów wału/wałka rozrządu
Opublikowano
wcześniej wywalało błąd wypadania zapłonów na różnych cylindrach. Jutro będę wyciągał czujnik wału korbowego i sprawdzał miernikiem
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
Opublikowano

Witam koledzy.

Podkleiłem się do tematu bo nie chciałem zakładać nowego.

Jestem tu nowy gdyż niedawno zacząłem swoja przygodę z BMW już wiem że potrwa ona długo ;) ale przejdźmy do rzeczy

miałem kłopoty z mocą raz na jakiś czas z odpalaniem - wiadomo komp- błąd czujnika położenia wałka spoko oryginał w ASO ciut ponad 400zł więc zamówiłem VDO podałem nr VIN i dostałem inny więc nie montowałem i tak szukam i szukam tego samego i nic.

http://fotowrzut.pl/MT4IF8PT3W%20

Według VIN mam silnik M52TU ale jak szukam po grafice to czujnik wygląda jak z M54

Moje auto to 523i Touring z 99

Przyznaję że jestem laikiem w BMW więc zwracam się do Was o pomoc

 

Pozdrawiam Piotr

Opublikowano (edytowane)

właśnie niby na podwójnym Vanosie tak twierdzi kolega, ale sprawdzali po vinie i przysłali mi taki jak na focie po lewej, za uchwytem za o ringiem jest jedna średnica czujnika (czujnik stary jak i dostarczony jest z kablem i wtyczka na trzy piny), a w starym średnica zmniejsza się po jakiś 6-7 mm , na zdjęciu czujnik po lewej- jego numer to " bmw 1438 081 B" niby takiej części nie ma, ale dowiedziałem się że BMW zmieniało w którymś roku numery katalogowe części, już wariuje widziałem taki jak mój na allegro ale używkę a takiej nie chciał bym zbytnio montować, niby po czyszczeniu trochę się poprawiło ale komp nadal pokazuje błędy

Może poprzedni właściciel coś z nią kombinował?

Edytowane przez NowyFanBMW2014
Opublikowano
Oczywiście - wcześniej już pisałem wałka - nie wału! Tylko nie rozwinąłem wypowiedzi o magiczne słowo "rozrządu" co kogoś mogło wprowadzić w błąd. Sorry
Opublikowano
aha to teraz tak jeżeli masz 2x vanos to jeden czujnik masz od przodu silnika kolo zbiorniczka wyrównawczego po lewej stronie stojąc przed autem (on jest bez kabelka) a drugi masz po prawej stronie w głowicy (z kabelkiem)
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
Opublikowano
tak właśnie! to jest ten z przodu po prawej stronie w głowicy, można też powiedzieć ze pod zaworem od vanosa ( gdyż trzeba go zdemontować aby odkręcić czujnik) tylko gdzie go dostać ??? ( oby nie w ASO bo krucho z kasą ;) już poduchy wymieniłem ) nowego i nie chińczyka????
Opublikowano
oryginał http://allegro.pl/siemens-czujnik-walka-bmw-e36-e34-e39-m50-m52-528-i4233674337.html i tu nie ma co myśleć o nowych zamiennikach po 150zł bo to bedzie loteria może będzie działał może nie. Można też kupić używkę tylko pamiętaj że na 1xvanos ma inna wtyczkę a na 2xvanos ma inną a mianowicie my mamy w 2xvanos 3 pagórki na kostce a w 1xvanos mają 4 pagórki :)
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
Opublikowano
Panowie u mnie po odłączeniu czujników wałków rozrządu nie ma różnicy w pracy silnika jakieś pomysły?
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
Opublikowano
Witam ponownie byłem na kompie i oto błedy wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach błąd vanos. Dziś mi zgasła i nie chciała odpalić po kilku próbach odpaliła i nie równo pracowała. POMOCY
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety nie uzyskałem pomocy od was ale chyba nie zawsze się da komuś pomóc. Niestety w moim przypadku był to uszkodzony Vanos który jest już naprawiony wszystkie objawy znikły pozdrawiam
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.