Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mialem 650xi z końcówki 2012 roku (N63TU) do przebiegu 80-kilka tys i 0 problemów, a był na programie lepszym, niż 500+ :D


Krótko przed sprzedażą robiłem świece itp i stwierdzono że po samym stanie świec nie widać, aby coś tam się złego działo. Oleju nie dolewałem, ale wymieniam co 8 tys przebiegu lub co roku, co wcześniej, a że było wcześniej zawsze wiekowo, to nie miałem okazji doznać problemów tutaj.


Te pierwsze modele faktycznie były felerne, a do tego też są rodzynki z padającymi V8 tu i ówdzie, ale IMO jak ktoś jeździ na zimnym do ocinki i używa SS, to mnie padający motor wcale nie dziwi.

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Temat powoli umiera jak te silniki :D , ale ciekawi mnie co serwis miał na myśli że wymienili na silnik już poprawiony, skoro oryginalnie miał N63TU? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-bmw-f06-650i-grancoup-b-o-dociag-mpakiet-komforty-adaptiveled-fvat23-ID6EdMiB.html

 

Może poprawili go jeszcze w swoim zakresie :)


A tak poważnie, to pewnie dali taką informację sądząc że część potencjalnych nabywców nie będzie wiedziała jaki tam silnik siedział fabrycznie przed zmianą i informacja że włozyli poprawiony będzie dużym plusem....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.