Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam interesuje mnie zakup samochodu jakim jest e36 w cabrio z silnikiem 2.8. Ogólnie szukam autka które jest w dobrym stanie, ale za pewne mam różowe okulary więc przyszedłem do Was po rade co sądzicie o tym samochodzie.. Mam trochę informacji na temat tego samochodu z którymi z Wami się podzielę i może w tedy dostane jakieś propozycję o co pytać czy na co zwrócić uwagę przy zakupie.

 

Ogłoszenie: http://olx.pl/oferta/bmw-e36-328-pilnie-z-powodu-wyjazdu-CID5-ID5B05N.html#582f541633

 

VIN: WBABH31000EZ10264

 

Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBABH31000EZ10264

Kod typu BH31

Typ 318I (EUR)

Typoszereg E E36 ©

Seria 3

Rodzaj konstrukcji CABRIO

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M43

Pojemność skokowa 1.80

Moc 85

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)

Tapicerka LEDER CASUAL/HELLGRAU (P7TH)

Data prod. 1999-09-27

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera

S246A LENKSAEULENVERSTELLUNG MECHANISCH Kolumna kierownicza regul. ręcznie

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S269A LM RAEDER/RADIALSTYLING Obr. BMW, st. le. spr. rad. 32

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S345A CHROME LINE INTERIEUR Wyposaż. wewn. Chrome Line

S388A VERDECK SCHWARZ Dach składany czarny

S395A UEBERROLLSCHUTZSYSTEM System zabezp. na wypadek dachowania

S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S464A SKISACK Worek na narty

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S528A AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC) Autom. kontrola obiegu powietrza

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.

S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S719A SPORT EDITION Wydanie Sport

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

S929A WINDSCHUTZ BEIGELEGT Dummy-SALAPA

P971A EXCLUSIV PAKET Pakiet Exklusiv

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S440A NICHTRAUCHERPAKET Pakiet dla niepalących

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Wypytałem właściciela o kilka rzeczy:

 

Czy jest w oryginalnym stanie:

"oprócz wymiany silnika na 2.8 nic nie zostało dodane"

 

Czy swap był poprawnie zrobiony i wszystko co wymagane wymienione?

"swap był zrobiony z miesiąc temu. silnik,skrzynia, wał, układ wydechowy wszystko z 99roku.jednym słowem wszystko co należy zrobic"

 

co ostatnio było wymieniane? czy coś się szykuje oprócz dachu? Do kiedy są opłaty? Czy był puknięty? Jeśli tak to gdzie? Auto w ciągłej eksploatacji? I czy garażowany?

"fotel kierowcy jest wytarty pasazera tez troche. ostatnio wymieniłem olej z filtrem, płyn do wspomagania, rolka napinacza paska klinowego takto wszystko mechanicznie jest ok. był przerysowany prawy bok i dotkniety przodem wszystkie uszkodzone elementy wymieniłem na drugie orginalne tylko tylni prawy blotnik jest wyklepany i przygotowany pod lakier. przeglad skonczył sie w grudniu, oc do 16 czerwca. garażowany pare razy nim wyjechałem takto stoi w garażu. tylna klapa jest ok nie ma rdzy na pasie pod nia są 3 bąbelki korozji takto nie ma jej nigdzie. szyba jest zrobiona z plexi tak dorażnie bo dach i tak do wymiany."

 

Powiedz mi czym zalałeś obecnie silnik i skąd wziąłeś silnik

silnik jest zalany orginalnym mobilem a silnik jest z anglika kombii ktorego kiedys posiadałem

 

Pytałem również o puknięcie czy było mocne i co z prowadnicami..

Odpowiedź była taka że były nietknięte puknięcie zakończyło się na lampach itd.

 

Oczywiście wiążę się z tym że będę zmuszony dołożyć do samochodu. Ale ogólnie chce go zrobić dobrze jak liczyłem to:

- zmiana kolektora na m50,

- mapowanie wtrysków..

- poprawki lakiernicze

- poprawki mechaniczne

- car audio

- ubezpieczenie (60% zniżki)

- naprawa ew. wymiana dachu

- Felgi od razu wymiana

- Przed zakupem jeśli dla mnie będzie oki jadę do mechanika (serwisu) w łodzi i tam wszystko zobaczę + hamownia.

 

Na to wszystko przeznaczę około 18-19 tys.

 

Zależy mi na Waszej opinii bo już niedużo czasu zostało do zakupu i chciałbym wiedzieć o co jeszcze zapytać i na co szczególnie zwrócić uwagę. Z góry dziękuje wszystkim za swój poświęcony czas w czytaniu tego posta.

 

 

 

Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten samochód ma tylko i wyłącznie jeden jedyny plus czyli CENA no ale tylko i wyłącznie dlatego nim się zainteresowałeś. Nie ma ani ori lakieru, ani ori silnika, niesprawny dach, połowa rzeczy do ponownego lakierowania, Ja mówię NIE na ten Twój pomysł zakupu tego auta, zrobisz jak uważasz .
Opublikowano

W sumie masz sporo racji, ale ori jest zawsze lepszy od swapa?? Wiele ludzi swapuje swoje silniki dlatego mniejszy opór miałem do tego, natomiast możliwe, że się mylę, to jest sprawa do przemyśleń dla mnie. Są dwa plusy tego fakt cena i ubezpieczenie bo płace jak za 1.8. Co do lakieru tutaj również coś mi powiedziało "stop" bo fakt nie wiem do końca co się działo z autem. Natomiast ciężko spotkać coś z ori lakierem jeśli już wyglądają strasznie. Zawsze coś się przerysuje a w tym wypadku mamy nawet puknięcie więc w sumie nic dziwnego.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.