Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Parę dni temu wymieniłem turbino bo padło sterowanie geometrią i się późno załączała błąd 4530. Postanowiłem kupić nowe turbo mitsubishi do tego wszystkie uszczelki przewód olejowy oczywiście wymiana oleju i filtrów też była. Nowe turbo ładnie chodzi tylko irytuje mnie dźwięk jak puszczę gaz wcześniej tego nie było (tzn. na starej)zazwyczaj pojawia sie w okolicach 1500obr/min. Postanowiłem go nagrać https://www.dropbox.com/s/4nci9mhm8j7veu0/VIDEO0016.mp4

Jakieś sugestie? Reklamować turbo? Dodam że błędów żadnych nie ma

Opublikowano
ja swoje tydzień temu regenerowałem i jest ok u ciebie jakiś dziwny świst sprawdz przewody interculera czy są szczelne, gdzieś czytałem że sie kalibruje ten nastawnik elektryczny przy turbinie ale nie jestem pewien
Opublikowano

Chodzi mi o takie terkotanie najlepiej slyszalne na końcu filmiku. Turbina jest fabrycznie nowa więc zmienna geometria powinna być dobrze ustawiona

Zapomniałem dodać że wszystkie uszczelki od turbo i ic też wymienione a przy okazji wywalania klapek zmienione też uszczelki od kolektora i egr

Opublikowano
Chodzi mi o takie terkotanie najlepiej slyszalne na końcu filmiku. Turbina jest fabrycznie nowa więc zmienna geometria powinna być dobrze ustawiona

Zapomniałem dodać że wszystkie uszczelki od turbo i ic też wymienione a przy okazji wywalania klapek zmienione też uszczelki od kolektora i egr

 

Jak uzasadniasz usuniecie klapek kolektora? Odczuwasz jakies zmiany po tej operacji?

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Podpinam się pod temat, od kilku dni moje ucho drażni również ten dziwny dźwięk, to buczenie dudnienie czy tarcie, nie wiem jak to nazwać.

Te dziwne odgłosy pojawiają się przy odpuszceniu gazu, kiedy spadają obroty

Na filmiku kolegi doskonale to słychać.

Co to qrna jest, co się zwaliło

 

Spotkał się ktoś z Was z czymś takim..??

 

Ja w odróżnieniu od kolegi regenerowałem turbinę jakieś 2 miesiące temu.

Opublikowano

To powietrze dostaje się do filtra i tak dudni.

Źle zamontowane przewody i łapią lewe powietrze.

Miałem tak samo ze swoją po montażu w zwykłym warsztacie .

Pojechałem do ASO i zamontowali jak należy.

Trzeba dać nowe uszczelki i przewody oraz cały kpl. nontażowy .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Kolego amsat możesz rozwinąć swoją myśl o złym montażu. Ewentualnie pokaż na schemacie która to część jest źle zmontowana. Ja wszystkie uszczelki od turbo, ic ,kolektora dolotowego oraz egr mam nowe. Ten dźwięk to takie dudnienie terkotanie lekkie dzwonienie sprawdzałem też koło pasowe ale wydaje się być ok
Opublikowano

 

Jak uzasadniasz usuniecie klapek kolektora? Odczuwasz jakies zmiany po tej operacji?

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Doszedłem do wniosku że jedna robota będzie bo i tak miałem wszystko czyścić a klapki już popuszczały olej. Duży plus to napewno święty spokój a z drugiej strony wydaje mi się że nie ma tak mocnego kopa w plecy tylko płynne wejście z niskich obrotów. Ciężko stwierdzić bo musiałem wymienić turbo. Z tego co wiem to podobno jedna klapka już się zablokowała.

Opublikowano
Dla tych którzy twierdzą, że auto traci moc, jest słabsze i inne bzdety wykres tego samego auta na tej samej hamowni z klapkami w kolektorze nałożony na wykres zaraz po wycięciu klapek:

 

http://img221.imageshack.us/img221/4767/wykreshamownia2buy.jpg

 

Nie ma żadnej ODCZUWALNEJ różnicy, auto nie idzie lepiej/gorzej po wycięciu, idzie tak samo.

 

 

A czy mozesz pokazac wykres jakiegos 335d albo 535d z dwiema turbinami?

335d idzie gorzej na dole i jest to bardzo odczuwalne niestety.

Racja- w mojej poprzedniej 530d niczego nie zauwazylem.

Opublikowano

Nie mam pojęcia jak jest 335d, być może ze względu na 2 dmuchawki można odczuć różnicę, skoro tak mówisz :cool2:

 

w 2.0, 2.5, 3.0d nie ma różnicy.

Opublikowano
W dniu dzisiejszym mój problem zlikwidował Roger czyli Krzysiek z Nysy. Nie chcę mieszać i gadać głupot ale problem nie dotyczył lewego powietrza czy złego montażu turbiny. O ile się nie mylę problem tkwil przynajmniej u mnie w sterowniku turbiny. Sterownik dostrojony i buczenia przy puszczaniu gazu brak. Napisz do Krisa, dopytaj.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Hi. Od 4 tyg. stałem sie włascicielem mojego wymarzonego BMW e90 163 km w automacie. Przy zakupie auta wszystko było ok. Auto miało moc itp.

Delikatnie puszczało tylko biały dymek jak postało. Podejrzewałem ze turbina bedzie do wymiany. Po dogadaniu ceny zakupiłem auto. Po 4 tyg użytkowania silnik wydawał dzwiek jakby cos jechało na sygnale. Wszyscy mowili ze turbina. Wiec zeby nie nabawic sie wiekszych problemow umowiłem sie na regenerację.

I od tego czasu jest tragedia. Pojechałem do firmy XXX.

Auto po wymianie turbo, wchodzi w tryb awaryjny :(

Co moze byc przyczyną? czy trzeba auto kalibrowac, adaptowac ? itp ?Podobno podlaczali 3 turbiny na wszystkich tak samo. Na poniedziałem zamowili nowa i chca zobaczyc czy na nowej to samo. mowia ze jak pojdzie na nowej to problem jest z regenerowanym turbo, a jak nie to problem po stronie samochodu. Dodam ze auto caly czas jezdziło poprawnie, chciałem tylko zgasic problem w zarodku. Żeym wiedzial ze tak bedzie do tej pory pewnie bym jezdził.

Jesli ktos sie spokał z podobnym problemem prosze o pomoc.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Podłączam sie do tematu, czyli mam identyczny problem co pan w pierwszym poście z identycznym dźwiękiem z załączonego linku, dodam tylko ze oddałem auto tylko do warsztatu na wymianę oleju filtru oleju i filtra powietrza , zaraz po tym jak odebrałem auto pojawił sie ten dźwięk, głównie na pierwszym i drugim biegu przy zwalnianiu obrotów silnika, czy ktos moze pomoc w czym tkwi problem?
Opublikowano

Witam

Sprawdź czy masz poprawnie zamocowaną obudowę filtra powietrza. Jeśli jest źle założona i doręcona to wywala lewe powietrze co powoduje właśnie taki hałas.

  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam Panowie mam tez problem z buczeniem nie wiem jak to nazwać po wymianie turbo mam takie odgłosy nie mogę sobie z tym poradzić jak wyjmuje rurę od egr to buczenia nie ma !!!!! jest ok czy ktoś sobie już c z tym poradził Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.