Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam kolegów! Proszę o pomoc. Do pytań zawartych poniżej.

 

1. Przy wymianie tulei nr 9 i 7 2x wymienia się olej ? Czy ten olej ubędzie ? Pytam bo nie wiem, więc proszę o wyrozumiałość.

 

2. Coś jakby stuka/skrzypi przy kręceniu kierownicą w prawo. Jest to słyszalne na postoju. Przy kręceniu kierownicą w lewo nie ma takiego odgłosu. Czy to ma coś wspólnego z padniętym prawym armotyzatorem ? Dodam, że przymierzam się do wymiany tylnich amorków i tulei wahacza. Poniżej zamieszczam krótki filmik gdzie słychać te puknięcie. Słychać je w 9, 35 i 37 sekundzie.

https://www.youtube.com/watch?v=NLMH26u8qC4&feature=youtu.be

 

3. Jaki ma kolor dobra benzyna ? Kupiłem u ruskich jest biała! Przezroczysta biała jak woda. Leciutko podchodząca pod żółty. Z CPN'u w polsce benzyna jest mocno zółta podchodząca pod zielony.

 

4. Czy BMW E46 320i 1998r ma takie coś jak filtr powietrza ? Szukam patrzę i widzę tylko ciągle Filtr powietrza 320d np.

Edytowane przez marcin5001
Opublikowano
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli. Ale jak chcesz zabłysnąć to rozwin swoją wypowiedź. Na pewno każdy chętnie wysłucha co masz ciekawego do powiedzenia.
Opublikowano

Nie most tylko dyferencjał, most to masz w polonezie....

 

1. Nie ubędzie

2. Amortyzator jest padniety ? Jesli tak to zacznij od wymiany, ogolnie to na szarpaki, dać pare złoty dla henia, niech sie przyłozy i sprawdzi cały zawias. Ocenianie na sluch i to z YT to nie moja bajka...

3. Wpisz w google benzyna kolor i w grafice zobaczyc co i jak. Z moich obeserwacji zołtawy kolor... ale nigdy nie zwracałem na to uwagi....

4. nie załamuj mnie, myslisz ze nie ma filtra powietrza ? Kolejny staszek ? 13721730946 chyba wiesz co to za numer....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Ale nie za bardzo rozumiem określenie Staszek, na pewno mi wyjaśnisz. Pytam dlatego, że widziałem tylko filtry powietrza do diesli. Numer domyślam się części z ASO i dziękuje za podanie go. Na pewno przy wymianie oleju w silniczku zmienie również ten filtr. Pozdrawiam
Opublikowano

Staszek czyli obecnie bmtriko czy jak tam sie nazwal. Forumowy troll, ktory pyta o sprawy logiczne.

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
No nie wiem czy logiczne. Szukająć na alledrogo znalazłem tylko 1 taki filtr i to jak dałeś mi ten numer. Do forumowych trolli nie należę. Gdybym znalazł jednoznaczą odpowiedź na które kolwiek z pytań uwierz, nie zakładałbym tego tematu. Pozdrawiam temat zamknięty.
Opublikowano
Co ty cymbał jesteś ? Nie widzisz temat zamknięty, po co spamujesz ? Gościu pytania jak pytania. Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi tak jak Twoje. A moje na pewno głupie nie były. Także łaskawie zamilcz jeżeli nic nie wnosisz pozytywnego. :mad2:
Opublikowano

Marcin ja Ciebie trolem nie nazwalem, pytales kto to staszek to napisalem :)

Nie ma sie co denerwowac, na czescidobmw.pl wejdz i wszystko znajdziesz

Powodzenia

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Ja rozumiem, nie zdenerwowałem się w ogóle. Jeżeli tak to odebrałeś to przepraszam. Tylko ten kolega "wszystko" wiedzący mnie zdenerwował, który na pewno nigdy nie pyta. A co do wymiany tulei w tylnym dyfrze to sobie odpuszczę, zbieram części. I wymienię dosłowsnie każdą tuleję w tylnym zawieszeniu. Bunia jak na 255 tys ma zdrowy silniczek więc i zasługuje na zdrowy tyłeczek. Jak na razię do wymiany, tylne amorki i tuleje wahacza. Amorki KYB tuleje Lemf. Jutro wymiana. Pozdrawiam gorąco i szerokości.

 

 

Żeby nie spamować to zamieszczam link jak wymienić tuleje nr 9, wszystko po kolei jest opisane. Warto przeczytać:

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?p=6910121

Opublikowano

puzonn, Henio parę złotych dostał. Amorek wiadomo padnięty. Diagnoza stuków ? Sworzeń wahacza przedniego, ten przy kole (Krótki tak?). I teraz moje pytania z marsa.

1.Bezpieczna jest wymiana samych sworzni zewnętrznych w ori wahaczu ?

2.Jeżeli jest bezpieczna, to czy Meyle HD sworznie zdają egzamin, ktoś może polecić na żywym okazie ?

3.Jeżeli jest niebezpieczna, to cały wahacz kupować od Meyle HD z wymiennymi sworzniami czy może jednak firmy chociażby SRL w cenie 220 zl z tuleją ? Jakieś przykłady ? Pozdrawiam i proszę o nie "kosmiczne odpowiedzi i wnikanie z której planety pochodzę. Na mojej planecie jest to pierwsze BMW"

 

PS: Prosiłbym o wypowiedzenie się ludzi którzy na prawdę mają z tym do czynienia. Nie chcę nie wiadomo jak oszczędzać, wiadomo bezpieczeństwo najważniejsze. Ale proszę o rzetelne opinie.

 

Przy okazji. Zdiagnozowałem wyciek oleju w skrzyni biegów. Mógłby ktoś mi dać numer śruby która znajduje się pod samochodem zaraz koło zabudowań spodu ? Dodam, że z tego miejsca "cieknie również klima." Jest tam taka śruba duża.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=23_0234&hg=23&fg=15

Jest to śruba numer 16 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.