Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam do Was pytanie czy ktoś z Was wie gdzie znajdują sie poduszki pod skrzynią automatyczna ZF w E90 2006?

Nie chodzi mi o te pod silnikiem bo te wymieniłem ale jak sie ostatnio dowiedziałem są jeszcze pod skrzynią i te własnie chciałem wymienić.

Te pod silnikiem okazuje się wymieniłem nie potrzebnie - cóż ktoś mi powiedział ?/nie będę mówił kto / że pod skrzynią nie ma poduszek....

Chodzi mi o wyeliminowanie wibracji po wrzuceniu D lub R , dzwięk jest mniej wiecej taki jak by sie np. maska tłukła albo wydech obiłał ;-) taki głuchy tępy dźwięk.

Opublikowano

Dzięki za pomoc ;-)

Popytam o tą część mam nadzieję że to to tak hałasuje - szkoda tylko że od razu nie napisałem bo nie wydał bym kilkaset pln na poduszki pod silnikiem .... których wymiana nic nie dała.

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa bo nie chcę stanąć przed faktem ze czegoś nie odkręcę z powdu braku jakiegoś klucza ;-(

Jakie powinienem przygotować do całej operacji ;-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powód może być bardziej prozaiczny. Sprawdź czy Twój alternator ma sprzęgło, czy zwykłe koło pasowe. Jeśli sprzęgło, to do wymiany. Ja tak miałem, po wymianie hałas zmniejszył się o 90% i jest zdecydowanie inny. Druga sprawa to tłumik środkowy. U mnie coś się w środku oberwało i tęż dawało dodatkowe odgłosy. Z zewnątrz wyglądał super, dopiero fachowiec od wydechów zdiagnozował problem. Wg mnie po przełączeniu na D lub R zwiększają się obroty silnika i jednocześnie część mocy odbiera sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter), dlatego silnik inaczej pracuje niż w położeniu P. Przynajmniej u mnie tak było.
Opublikowano
Powód może być bardziej prozaiczny. Sprawdź czy Twój alternator ma sprzęgło, czy zwykłe koło pasowe. Jeśli sprzęgło, to do wymiany. Ja tak miałem, po wymianie hałas zmniejszył się o 90% i jest zdecydowanie inny. Druga sprawa to tłumik środkowy. U mnie coś się w środku oberwało i tęż dawało dodatkowe odgłosy. Z zewnątrz wyglądał super, dopiero fachowiec od wydechów zdiagnozował problem. Wg mnie po przełączeniu na D lub R zwiększają się obroty silnika i jednocześnie część mocy odbiera sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter), dlatego silnik inaczej pracuje niż w położeniu P. Przynajmniej u mnie tak było.

 

Wiesz podczas zmiany biegów nic sie nie dzieje chodzi ok . Odgłos jest tylko jak stoję i dam d lub R. Jak pełza to sie ucisza. to taki dzwięk jak by np rura wydechowa obijala sie o karoserię.

Dziś wszedłem pod samochód z mechanikiem ale na kanale bo jak był podniesiony to nic sie nie działo, a druga osoba trzymala na hamulcu i zmieniała raz R a raz D .

Osłony były zdemontowane bo wymieniałem te dwie poduszki pod skrzynią i to burczenie słychać było wyraźnie z tego odcinka miedzy skrzynią a silnikiem ale nie tam gdzie jest mechatronik tylko zaraz za silnikiem.

To chyba tez eliminuje alternator i sprzegiełko.

Naprawde nie mam pojęcia co to ??!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.