Skocz do zawartości

Problem z silnikiem m50b25 w E34(filmik)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka :)

 

Tak jak w temacie. Możecie mi powiedziec, o co chodzi? Jak silnik jest zimny to chodzi ok, ale chwile pochodzi, włącze światła badz nawiewy i sinik zaczyna falowac, nie wazne, czy na gazie czy na benzynie.

 

Gdzie moze lezec problem? Cos z sonda? Kumpel mi mówil, że to moze byc wina zasyfionego silniczka krokowego, gdyż silnik dostaje obciazenie i sie nie otwiera jakiś zawór? Srednio to widze.

 

Postaram sie wrzucic filmik, a poki co czekam na porady :)

 

Zauwazylem jeszcze ostatnio, ze pali mi sie zarowka z postojowki? Swiatla wylaczone, kluczyki wyjete ze stacyjki, patrze a jedna postojowka sie pali. Musialem ja odlaczyc z wtyczki.

 

No i chcialem przed chwila nagrac filmik, z ta praca silnika. Schodze na dół, przekrecam kluczyk, a auto kreci i nie odpala. Wogole nie chcial zaskoczyc. F**k, co jest?

 

Zaznaczam, że auto stalo nieodpalane od poniedziałku wielkanocnego, wiec moze aku padl, choc kontrolki sie pala normalnym swiatłem, tak samo oświetlenie hula i radio :dobani:

 

Poniżej filmik

 

https://www.youtube.com/watch?v=28HfLQahsNI&feature=youtu.be

 

pozdro

Opublikowano

Obroty to jak najbardziej może być silniczek krokowy.

DO tego szczelność dolotu sprawdź wzrokowo i przede wszystkim jakimś środkiem np zmywaczem do hamulców. Odpalasz auto psikasz i słuchasz czy obroty nie podbije.

 

CO do tego odpalania. Ile masz paliwa? Pompę słychać? Spróbuj odpalić awaryjnie na LPG

Opublikowano

Glupio może to zabrzmiec, ale jak na sekwencji odpalic auto w trybie awaryjnym. Instalka to Stag 300.

 

Bo ja nie mam zielonego pojęcia jak to zrobic ;)

Opublikowano

Niestety, na awaryjnym odpalaniu z gazu to samo. Kreci, ale nie chce zaskoczyc.

 

Ja pier***e, szlag mnie już trafia :(

Opublikowano

Świecily normalnie, kontrolka od gazu przy kreceniu paliła sie ciaglym swiatlem, tak jakby auto bylo juz na gazie.

 

Podejrzewam, ze czujnik polozenia walu polegl, ale to czyste dywagacje.

 

Szukam kogos z Wrocka, kto by mi podpial auto pod kompa i wtedy by moze wyszlo co i jak.

 

PS. Tak wogole to mam pytanie. Sprawdzałem na realOEM nr czesci, czujnik polozenia walu no i wyskoczyly mi dwa :/

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HJ51&mospid=47393&btnr=11_4793&hg=11&fg=10&hl=13 element nr 9

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HJ51&mospid=47393&btnr=11_4855&hg=11&fg=15&hl=74 element nr 18

 

I skad ja mam wiedziec, ktory jest prawidłowy, bo zgłupiałem :/ ja mam przepływke Siemensa, czyli caly osprzet chyba tez, z tym, ze ten drugi czujnik(z nr 18) jest do silnika m50b20. Nie mam pojecia o co chodzi.

 

Moze pomozecie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz przepływkę bosch bo to 2,5 na vanosie.W linkach które podałeś pisze jak wół jeden czujnik wału drugi wałka.Pasuje od 2,0 2,5 bez vanosu na osprzęcie bosch.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Jesteś pewien że to Siemens? m50b25 z vanosem wychodził tylko i wyłącznie na osprzęcie boscha wiec albo to jakaś rzeźba albo to nie jest b25 tylko b20 chociaż kolektor faktycznie jest od b25.
Opublikowano
Jesteś pewien że to Siemens? m50b25 z vanosem wychodził tylko i wyłącznie na osprzęcie boscha wiec albo to jakaś rzeźba albo to nie jest b25 tylko b20 chociaż kolektor faktycznie jest od b25.

Pierwsze slysze, żeby m50b25 z Vanosem miał Przeplywke boscha. M50B25 bez Vanosa to na 100% ma przeplywke Boscha, ale z Vanosem, to bardzo watpie. Jak się myle, to niech ktos mnie poprawi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak.I tak jak napisałem pasuje od 2,0 2,5 bez vanosu na boschu.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

No i teraz mam dylemat.

 

Objawy wskazuja na padniety wlasnie czujnik polozenia wału. Chciałem kupic albo taki :

 

http://sklep.auto-voll.pl/czujnik-impulsow-walu-korbowego-bmw-e36-e34-m50-520-525-320-325-12141726066-4.html

 

albo ten

 

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS&notitle=1&gru=1005090000&typ=238&wsk=O&towkod=B46558

 

Albo jechac na kompa, z tym, ze sama diagnoza kompa bedzie kosztowala pewnie okolo 100, wiec prawie tyle co czujnik.

 

Co radzicie?

 

Lepiej zagarnac kogos z kompem , aby podjechal i zobaczyl co jest z autem, czy zaryzykowac i kupic nowy czujnik i podmienic? :)

 

Slyszalem, ze ten czujnik ERA ma sporo dobrych opinii, a cena dość przyjemna :) Co o nim myslicie?

Opublikowano
Wykręć świece i sprawdź iskrę jak czujnik padł brak iskry problem rozwiązany iskra jest cały czas i jest mocna to raczej podpinanie kompa zostaje nie ma co w ciemno wymieniać.
Opublikowano
Wykręć świece i sprawdź iskrę jak czujnik padł brak iskry problem rozwiązany iskra jest cały czas i jest mocna to raczej podpinanie kompa zostaje nie ma co w ciemno wymieniać.

 

Głupio to zabrzmi, ale mógłyś mnie poinstruować jak to zrobić, tzn jak sprawdzic iskrę, bo nigdy tego nie robiłem prawde mówiąc ;)

 

pozdrooo

 

jutro dam znac, co i jak ;)

Opublikowano

Odkręcasz cewkę potem świece. Świece wkładasz w fajkę i cewkę (tak jak jest połączone w silniku) i kręcisz rozrusznikiem. Najlepiej robić to w 2 osoby.

Dobrze by było nie dotykać świecy :mrgreen:

Opublikowano

Wczoraj byl u mnie forumowicz z kompem, jednak nie mogl sie polaczyc z Beemka :/

 

Ale wstepna diagnoza jest taka, ze nie slychac wogole pompki paliwa, wiec od niej zaczne sprawdzanie.

 

Poki co jutro, bo pogoda fatalna na grzebanie pod blokiem w aucie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.