Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, wymieniałem dzisiaj o-ringi (element 2 i 3) na elektrozaworach na zdjęciu część nr 1 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3296-glowica-cylindrow-elektr-elem-dod/i48481/kL/sN/r2006/m10 (stare puszczały olej), na forum chłopaki pisali, że to prosta sprawa i w zasadzie się zgodzę. Jedna rzecz która mnie zaniepokoiła to po uruchomieniu auta po 1-2 silnik zaczyna dziwnie pracować, nie wiem jak to opisać tak jakby głośniej. Co możne być przyczyną tego, zawory wsadziłem pod takim samym kątem (mniej - więcej), czy te objawy powinny ustać czy nie powinno ich być od początku. Dzięki i proszę o pomoc.
Opublikowano
Może po odpięciu wtyczki od elektrozaworu komputer załapał błąd ? dobry temat bo mnie też czeka właśnie wymiana tego o ringu , gdzie kolego kupowałeś o ring i za ile ?
Opublikowano
Nie dawało mi to spokoju, i po oglądnięciu filmiku na youtube poszedłem jeszcze raz do garażu. Wyciągnąłem oba elektrozawory nasmarowałem o-ringi olejem, dokładnie docisnąłem je, wszystkie wtyczki dobrze poodciskałem i dodatkowo od elektrozaworów kontaktem spryskałem. Odpaliłem i .... wszystko elegancko chodzi. Nie wiem jaki wpływ na to miały powyższe czynności, czy może elektrozawory się olejem wypełniły i samoczynnie się to reguluje, ale najważniejsze, że chodzi.
Opublikowano
No w n46 to standard, tak jak oring oraz uszczelnienie pompy vacum czy uszczelka podstawy filtra. Ciesze się że wszystko jest już za mną. Słyszałem że przy 150tys uszczelka miski olejowej jest do wymiany. Sprawdzałem u siebie i już się zbiera kropelka, niedługo trzeba wymienić :/
Opublikowano
Witam, wymieniałem dzisiaj o-ringi (element 2 i 3) na elektrozaworach na zdjęciu część nr 1 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3296-glowica-cylindrow-elektr-elem-dod/i48481/kL/sN/r2006/m10 (stare puszczały olej), na forum chłopaki pisali, że to prosta sprawa i w zasadzie się zgodzę. Jedna rzecz która mnie zaniepokoiła to po uruchomieniu auta po 1-2 silnik zaczyna dziwnie pracować, nie wiem jak to opisać tak jakby głośniej. Co możne być przyczyną tego, zawory wsadziłem pod takim samym kątem (mniej - więcej), czy te objawy powinny ustać czy nie powinno ich być od początku. Dzięki i proszę o pomoc.

 

 

Miałem to samo kolego tz. po wymianie tych gumek silnik nie pracował prawidłowo,po ponownym demontażu przeczyszczeniu elektrozaworów problem ustał.

 

Nie wiem co było tego przyczyną ale chyba trzeba dobrze się przyłożyć oraz dokładnie wszystko przeczyścić przy składaniu tego badziewia :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a sam czujnik ile, chyba drogi

czujnik 1 074,50 zł , uszczelka 188zł pod dekiel = robocizna 150zł plus jeszcze o ringi do elektrozaworu ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.