Skocz do zawartości

[E46] Pukanie przy zmianie biegów, lecz po deszczu ustaje.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja przy takiej robocie wymieniłbym wszystkie tuleje dyfra a Ty chyba tego nie zrobiłeś jak zapłaciłeś 200 pln? :roll: przynajmniej 9 i dwie 7 jak reszta wyglądałaby ok, bo to one przede wszystkim "stukają". Może też być winny sam dyfer, półosie, skrzynia, krzyżak, podpory..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
u mnie było to pęknięcie, bo od saspawania migomatem mam cisze. Jedna blaszka zahaczała o drugą w tej szczelinie od pęknięcia i dlatego strzelało. Teraz nie cisne auta, jeżdże spokojnie bo spawy by pewnie i tak nie wytrzymały. Jak zrobie łatke to już będzie gitara.
Opublikowano

U mnie cale mocowanie wyrwalo sie z podlogi standardowo po lewej stronie. Koszt naprawy z wymiana tulei nr 9 za 100, lacznie wzieli 1150zl

 

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Ja przy takiej robocie wymieniłbym wszystkie tuleje dyfra a Ty chyba tego nie zrobiłeś jak zapłaciłeś 200 pln? :roll: przynajmniej 9 i dwie 7 jak reszta wyglądałaby ok, bo to one przede wszystkim "stukają". Może też być winny sam dyfer, półosie, skrzynia, krzyżak, podpory..

Nie wymieniałem tulejek, gdyż wydają się być w porządku (Chociaż kto je tam wie :roll: )

Zagadkowe jest to, że po deszczu, wymyciu wodą ucisza się wszystko na 2-3 dni, więc raczej wykluczam skrzynię, sprzęgło, półosie, bo tam woda (raczej!) nie powinna się przedostać. Ktoś z was wymieniał już wszystkie tuleje? Z jakimi kosztami trzeba się liczyć?

 

Jak już wspominałem wcześniej po zapięciu 1-ego biegu na postoju, ruszając kołem przód-tył słychać dokładnie te same stuki (przynajmniej tak mi się wydaje). Dzisiaj jadę na kanał i będziemy próbować nasłuchiwać skąd to się bierze. Na podnośniku, gdy cały samochód jest w górze nie można wywołać w/w stuku.

Opublikowano

Witam ponownie,

 

po wczorajszym nasłuchiwaniu udało się ustalić przyczynę. Niestety pod pęknięciem, które wcześniej zostało zaspawane prawdopodobnie rozwarstwiła się blacha w środku. Podobno tam są 3 lub 4 blachy. Któraś podczas poruszania kołem (przód-tył) po prostu się przesuwa. Po odkręceniu jednej śruby z lewej strony (tylnej) trzymającej most pukanie ustaje. Na początku myśleliśmy, że to obudowa mostu wali o blachę podwozia. Zrobiliśmy nawet podkładkę z gumy jednak to nic nie dało. Po dokręceniu śruby czuć drgania w tym miejscu, więc to na pewno coś w środku blach.

 

Miał ktoś podobny problem? Może jakieś zdjęcia przekrojowe tych blach albo najlepiej real foto?

Opublikowano
Ja miałem, pisałem o tym wcześniej. U mnie też sie rozwarstwiła i zahaczała jedna o drugą. Szczególnie było to słychać jak miałem auto ja ok 1500obr/min lub więcej podczas jazdy i popuszczałem gaz. Wtedy stuk był głośny. Z tym że u mnie rozwarstwiła się zewnętrzna blacha przy mocowaniu mostu po lewej i mnie pomogły spawy (doraźnie).
Opublikowano
To ty miałeś o niebo lepiej. U mnie to w środku ewidentnie coś nie gra. Nie wiem jak się do tego zabrać. Wyspawać wszystkie blachy z innego samochodu i próbować wspawywać po kolei do mnie? Co sądzicie by np. wypełnić to pianką niskoprężną?
Opublikowano
BMW używało pianki, wypełniało wewnętrzne struktury żeby wzmocnić tylną ramę, ale tylko jako środek prewencyjny - to nie była metoda naprawy, a jedynie uniknięcia pęknięć. Jeśli rama już pękła, to nie ma innej drogi jak demontaż i montaż ponowny po drodze eliminując problem - pianka pewnie wytłumi hałasy, możliwe, że na jakiś czas ustabilizuje pęknięcie. Ale czy pomoże na dłuższą metę? Sam nie wiem...

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
shevchenko 1987 czy udalo sie ogarnac problem? Czy to rzeczywiscie wina popekanej podlogi czy moze jednak jakas tuleja siadla. Mam to samo i zastanawiam sie w ktorym kierunku isc. U mnie jak do tej pory nikt zadnego pekniecia nie wypatrzyl a skrzypi rowno podczas dodawania i ujmowania gazu. Po deszczu cisza jak makiem zasial.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.