Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jak juz Wiecie jestem posiadaczem e61.

Wiec sytuacja wyglada nastepujaco.

10tys km temu mialem regenerowana maglownice w hydrosystemie- naprawa odbyla sie kompletna czyli wraz z wymiana listwy zebatej na nową.

Ok przyjechalem do niemiec i niby wszystko gra. Po kilku tys km i uprzednim zalozeniu 19calowych felg stuki z zawieszenia sie nasilily. Malo tego przy jezdzie z predkoscia ok 110kmh czuc wibrowanie jakby kolo mialo odpasc - przy hamowaniu to samo jakby tarcze byly mocno pokrzywione.

Podnioslem auto na lewarku i szarpie za kolo prawo-lewo. I jest luz na kole z prawej strony i do tego stuki. Stuki dosc silne wystepują rowniez podczas jazdy po dziurach.

Dodam ze gdy odbieralem przekladnie po regeneracji hydrosystem stwierdzil ze "drazki kierownicze nie są jak nowe". Moj mechanik stwierdzil ze mozna na nich jeszcze polatac wiec z braku czasu nie wymienilem ich. Malo tego na ktoryms z wahaczy wg mechanika jest luz. Po lewej stronie podczas podobnego testu na lewarku rowniez slyszalne sa stuki ale juz bez tak wyczuwalnego luzu.

Uparlem sie ze drazki beda do wymiany ale mechanik w de stwierdzil (bez rozbierania czego kolwiek) ze to luz na maglownicy. Kontaktowalem sie z hydrosystetem i ci twierdza ze to niemozliwe i inne elementy musza byc uszkodzone.

Teraz moje pytanie brzmi ... co robic ? :|

Dodam ze auto potrzebuje na codzien. Jezdze naprawde sporo bo 5tys km miesiecznie i nie moge sobie pozwolic aby auto co chwile stalo na warsztacie.

Zaryzykowac i wymienic oba drazki wraz z koncowkami plus do tego wszystkie wahacze wraz z lacznikami stabilizatora aby caly przod byl zrobiony na igłe? Tak jak pisalem ktores z wahaczy sa do wymiany a nie chcialbym teraz wymieniac dwoch a za miesiac znowu auto na warsztat na wymiane kolejnych.

Ktos ma pomysly co to moze byc ?

A no i wiem ze nikt nie jest wrozka ale moze z mojego opisu ktos pomoze zdiagnozowac :)

Pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos pomoze :lol:

Opublikowano
W sumie racja. Chodzilo mi po prostu o to ze skoro jakies wahacze sa rowniez zuzyte to moze lepiej wymienic wszystkie - auto na warsztacie to dzien bez auta albo dwa a dzien bez auta to dzien bez zarobku - rowerem 180km do pracy nie dojade :P
Opublikowano
Podnioslem auto na lewarku i szarpie za kolo prawo-lewo. I jest luz na kole z prawej strony i do tego stuki. Stuki dosc silne wystepują rowniez podczas jazdy po dziurach.

 

miałem podobnie

okazało się, że sworzeń w dolnym wahaczu był wyrobiony

 

http://i59.tinypic.com/2z3q9aa.jpg

 

można zlokalizować luzy testem "koło prawo-lewo", trzeba wejść pod auto

 

pozdrawiam

Opublikowano
Maciek ty musisz iść z tym autem do egzorcystay albo jesteś za bardzo wrażliwy na stuki puki. Ja tez mam latem mniej zima więcej luzów ale ciężko to zlokalizować Bmw z serii E60/61 to jedna wielka zagadka. Pozdrawiam
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano

A znasz jakiegos egzorcyste ?:P tak serio to uwazam ze skoro jest luz na kole to raczej trzeba cos z tym zrobić :)

Kurde... e60 to naprawde kupa :D

Za rok lub dwa planuje kupic 5 ale efke, najlepiej gt. Czy to tez taki szit??

Opublikowano

Dzis po wymianie wahaczy - dwoch tych bardziej powyginanych :p i koncowek drazkow. Jest o wiele lepiej aczkolwiek nie idealnie.

Wniosek ? Do konca roku e 60 zostanie sprzedane :)

Po kolejnym rachunku od mechanika stanowczo wyleczylem sie z bmw.

Owszem efke i tak sobie kupie ale tylko gdy bede mial kase na nową. Poki co rozgladam sie za zmianą marki a kase topioną w bmw wole przeznaczyc na dobre wakacje ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.