Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Więc,

pojechałem wczoraj przed pracą sobie na stancje diagnostyczną by sprawdzić sobie stan podwozia, ile procent mają amortyzatory czy jest korozja i ogólnie wszystko.

Gościu ze stacji mówi że jest wszystko ok podłoga zdrowa,myślę sobie suuuper zero wkładu finansowego na ten moment,myślę sobie dalej kupie sobie fajne felgi bo mam trochę wolnego grosza... pan wyjechał mi autem na parking oddaje kluczyki wsiadam przejeżdżam może 50m i zaczynają nagle falować mocno obroty gaśnie silnik odpalam drugi raz przejechałem 5 m. znów to samo i tak do 3 razy sztuka. Nawet już nie mogłem go zaparkować bo nie chciał odpalić więc jakiś życzliwy przechodzeń pomógł mi go przepchnąć, a ja udałem się do pana ze stacji by podszedł ze mną i zobaczył pod maską może dojrzy co jest tego przyczyną, więc mówię mu panie może jak go na tych rolkach i tak wytrząchało porządnie może jakiś wężyk się niechcący odpiął od ciśnienia paliwa czy coś .. a on na to że to na pewno nie wina przeglądu, wydzwoniłem brata odholowaliśmy auto do mechanika, mechanik powiedział że później podepnie pod komputer i sprawdzi błędy, więc pojechałem do pracy mechanik nie dzwoni więc ja dzwonie,pan mi mówi że był jeden błąd od immobilizera zresetowali zero błędów ale usterka jest cały czas sprawdzili iskra jest paliwo jest... ale nie wiedzą co to,usłyszałem tylko że dodatkowo chłodnica do wymiany bo podczas trząchania się coś tam porozszczepiało a ona była bardzo stara... a co do 1 usterki mają sprawdzać wszystko po kolei czyli auta na weekend nie mam jeszcze 380 za chłodnice plus 100 robocizna + płyn, to sobie już chyba felg nie kupie.

Może wy mi podpowiecie co może być przyczyną tego że falują obroty i gaśnie silnik wcześniej tak nie było dopiero po tym jak go tak wytrząchało mi się wydaje że coś się odpięło

Edytowane przez CrAsH1
Opublikowano
kwestia tego jakim kompem to sprawdzał. Napisz dokladnie jaki masz silnik. A z przyczyn to moze być odma, czujnik polożenia wałka rozrzadu, wezyki podciśnienia, przeplywka. Przyczyn moze być mnóstwo. Jak masz mozliwość to podłacz pod inpe, sprawdz parametry pracy silnika i wrzuć najlepiej screeny z inpy, wtedy można będzie coś wywnioskowac.
Opublikowano

Przede wszystkim to zmień tytuł tematu bo w żaden sposób nie odnosi się do opisywanego problemu.

Też bym obowiązkowo sprawdził odmę ale ona raczej nie, unieruchamia akta tylko "faluje" obroty lub "wygasza" na wolnych.

Jaki uczynny mechanik miał uruchomić silnik a uszkodzenie chłodnicy znalazł, niech ci pokaże ten wyciek, ale jeszcze sam ją gotów uszkodzić. Jeśli faktycznie walnięta kup taką jaką uważasz i zmień sam.

Opublikowano

Silnim 1.8 benzyna 118KM bez gazu.

wyciek z hłodnicy widziałem faktycznie jest, obok zbiorniczka wyrównawczego...

Jesli nic nie uda sie mu zrobić z moim autem może ma ktoś sprawdzonego mechanika z warszawy który szybciej to mi ogarnie ? ale prosił bym tylko o sprawdzony warsztat 100 % pewny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.