Skocz do zawartości

wtryskiwacze e46 320 d - diagnoza bosch


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie, temat omawiany wielokrotnie. wtryski common rail w m47n. sprawa wygląda tak: bujanie budą i silnikiem, po eliminacji dwumasy (1,5 roku z faktura), poduszek (niepotrzebnie wymienianych), koła pasowego (nawet ryski nie widać) doprowadziło mnie do wtrysków. posprawdzałem INPA i wiedziałem że to dobry trop. pojechałem do magików z autoryzacją BOSCH. diagnoza: 4 wtryski do wymiany, koszt diagnozy 480 zeta :) pytanie odnośnie wyników. czy bawić się w regeneracje za 2500 (z montażem) czy jednak używka. straszne pieniądze :/

zamieszczam wydruki pomiarów. proszę kolegów mających ogar o podpowiedź. znamy temat mechaników zachłannych na wymianę wszystkiego.

http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/1_zpsc0c01ae0.jpg

http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/2_zps2e33ffee.jpg

http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/3_zpsaead85b4.jpg

http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/4_zps0d50eb2f.jpg

 

i powiedzcie jakie alternatywne zamienniki do wtrysku z numerem 7788609 mogę rozważać.

Opublikowano
na inpie pierwszy i 3 były ok, ale 3 miał około 1,70 a 4 5,20. ale inpa to taki pierwszy krok w diagnozie...
Opublikowano
Powiem ci z doswiadczenia ze INPA ani KTS nie pokaza dokladnie stanu wtryskow. To co widzisz to jedynie korekcja, a poszczegolne dawki oraz szczelnosc mozna sprawdzic jedynie na profesjonalnej aparaturze po wyjeciu wtrysku. Sam robilem komplet w Boschu, rok czasu i chodzi elegancko. Korekta w INPIE max +/-0,2, nic nie dymi, nic nie buja. Wymieniać filtr paliwa przy każdym przeglądzie i będzie ok. Dolewam również smaru kleen flo do każdego tankowania. Auto przejechane ponad 300 tys.
Opublikowano
wkleiłem wydruki z testera diagnostycznego Bosch EPS 200. INPA to jedynie pierwszy krok diagnozy. moje pytanie było o ocene tych wyników... no i jakie zamienne mogę zastosować
Opublikowano
Do 320d pasuje jeszcze wtrysk z 330d. Trzeba zwracać uwagę na normy Euro 3 i 4, (jak zmienisz na taką samą normę jak masz to kodowanie pójdzie bezproblemowo) jak założysz inną to jest problem z zakodowaniem ich, oczywiście dla zwykłego mechanika. Spece od bmw robią takie rzeczy od ręki :D
Opublikowano
Sadze ze mam EURO 3. W postach znalazelm info odnosnie sposobu numerowania. Ale nadal nie wiem czy poza EURO musze trzymac sie swojego numeru wtrysku?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz szukać 7789661

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.