Skocz do zawartości

WYMIANA USZKODZONEGO 2.0D NA 3.0D E46 LIFT 2004R


MisiekBielsko

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM ODRAZU PISZE ZE JESTEM NOWY NA FORUM WIEC PROSZE ODRAZU MNIE NIE OPIEPSZAC... :) PRZESZUKALEM CAŁE FORUM I NIC KONKRETNEGO NIE MA NA TEMAT SWAPA Z 2.0 NA 3.0 W POLIFTOWEJ E46... moje pytanie brzmi co trzeba wymienic, wiem tyle, ze skrzynia pasuje :) prosze o jakies sensowne rady koledzy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu miałoby być łatwiej na 184 niż 204. Pytam z ciekawości. Chodzi o dsc czy jeszcze o coś innego?

 

Najkrócej:

Bo silnik 136 konny i 184 to ta sama "technologia" czyli pompa VP44.

 

 

150 i 204 konne motory to common rail.

http://images.spritmonitor.de/575756.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szukaj konkretów ale zacznij od podstaw, jak widać z podstawową wiedzą jest mizernie, poczytaj może jakiś czas i wtedy zadawaj pytania.

Poza tym, zakładam że sam nic robić nie będziesz, to może zleć to komuś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu miałoby być łatwiej na 184 niż 204. Pytam z ciekawości. Chodzi o dsc czy jeszcze o coś innego?

 

Najkrócej:

Bo silnik 136 konny i 184 to ta sama "technologia" czyli pompa VP44.

 

 

150 i 204 konne motory to common rail.

 

Stawiam kratę piwa jak znajdziesz pompę VP44 z silnika 136 w 3.0d 184KM :duh: 3.0d to CR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.