Skocz do zawartości

m50b20 vanos slaby na niskich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie, slabo ciagnie na niskich (w sumie wogole nie czuc tych 150KM). zrobione:

wymiana uszczelniaczy vanosa, nowy czujnik walka rozrzadu i walu korbowego, czujnik temperatury, sonda, przeplywka podmieniana to samo, brak lewego powietrza. swiece nowe (dziwne ze nie ma nalotu na swiecach, elektroda czysta goly metal).

Opublikowano
Tylko uszczelniacze wymieniałeś?? Nie grzebałes coś wiecej w Vanosie? czy ktoś CI to robił? Próbowałeś podpiąć pod kompa?

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzałes położenie wałka w inpie ?Czujnik wału i wałka wymieniłes na siemensa?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

czujnik walka ERA nowy, ale podmienialem na dwa oryginaly siemensa (100% sprawne) i chodzi tak samo, po odpieciu jeszcze slabiej idzie a gdzies powyzej 3tys obr/min jest szarpniecie. na kompie wszystkie parametry sa ok, na wolnych przeplywka 9-10kg/h, sonda ladnie oscyluje, czujnik temepratury tez ok, w stagu podcisnienie 0.32-0,33, czasy wtrysku benzyny 3.4ms.

czujnik polozenia przepustnicy - mam dwa. na pierwszym mozna ustawic wartosc przy zamknietej przepustnicy 0.34-0.44v, na drugiej 0.54-0.66v (mniej wiecej). przy wartosci najnizszej chodzi slabo ale bardzo ladnie bez szarpania. przy wartosci najwyzszej chodzi duzo lepiej ale wystepuja szarpania przy odpuszcaniu i ddowaniu gwaltownym gazu. kazdy test robiony po odpieciu akumulatora.

czy ktos moze powiedziec jakie ma napiecie przy zamknietej przepustnicy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja Ci już chyba podawałem napięcie na potencjometrze,u mnie coś około 0,5V.Fajki i cewki masz w dobrym stanie?Masz gazownie?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
teraz mam na potencjometrze 0.43v. mam staga 300, samochod na benzynie i na gazie zachowuje sie tak samo, moc tez ma taka sama. fajki nowe, swiece nowe, cewki mam dwa komplety beru i bremi na obydwu jest tak samo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pisałaś o stagu,czytam i nie widzę :duh: .

W plastikowej listwie nad wtryskami jest wiązka cewek.Sprawdz pod tymi gumowymi osłonkami(tam gdzie rozchodzą się kable)czy przewody nie zaśniedziały.U mnie po przelutowaniu tych przewodów jak miałem m50b20 silnik zaczął lepiej pracować.Mocno zaśniedziały.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
sciagalem kolejny raz kolektor. na jednym cylindrze ciagnelo lewe powietrze (mimo nowych uszczelek). nie wiem dlaczego, ale po zlozeniu silnik pracuje duzo rowniej i lepiej sie zbiera. mysle ze wyeliminowalem juz lewe powietrze i bedzie OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.