Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

w czwartek zmieniłem opony na letnie, w piątek ruszyłem w trasę i niestety przy prędkościach powyżej 140 czuć wibracje w aucie, nie na kierownicy, ale jakby całe auto się trzęsło. Chmm podejrzewam opony, ale zawsze przy żle wyważonych oponach/kołach przy 120 powinny być jakieś objawy, a tu przy 120 cisza.

 

Próbowałem stwierdzić czy to przy przyśpieszaniu, przy odpuszczaniu gazu, na luzie, na biegu 5,6 ale nie wibracje pojawiają się różnie, i nie cały czas. Raz byly przy przyśpieszaniu, nie występują cały czas (za cholerę nie moglem dojść w jakich okolicznościach)

 

Ktoś cos wie? i tak jeszcze raz podjade wyważyć koła, ale czy to moze być coś innego? jestli tak to co?

 

hilfe :!:

E91 318d 2007r
Opublikowano

Cześć,

 

Z mojego doświadczenia warto zamienić w pierwszej kolejności opony na osiach. Jest duże prawdopodobieństwo że wtedy objawy będą inne lub znikną. Jednocześnie będziesz miał odpowiedź...

No i pytanie pomocnicze jak sprawa się miała w poprzednim sezonie? Jak na zimówkach?

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi.

 

TomaszM, no własnie nic takiego nie miało miejsca, dopiero po zmianie opon objaw wystąpił, nie bardzo nawet mam kiedy podjechac i jeszcze raz wyważyć koła, ale będę musiał naleźć chwile.

 

Jacekmury1 - dzieki - sprawdze na pewno.

E91 318d 2007r
Opublikowano

1. Może rzeczywiscie wywazenie pomoże ale ...

2. Mialem tak po zmianie opon na letnie w dwoch tylnonapedowkach i w jednej było uszkodzenie opony, ktorego nie bylo widać na oponie, dopiero ukladanie jej na kole dalo taki wniosek, a w drugim aucie była lekko krzywa felga i dopiero po jej naprostowaniu nie ma drgań. Obydwa przyklady dot drgan powyżej 140km/h i to nie zawsze.

-------------------

Artur

Opublikowano
1. Może rzeczywiscie wywazenie pomoże ale ...

2. Mialem tak po zmianie opon na letnie w dwoch tylnonapedowkach i w jednej było uszkodzenie opony, ktorego nie bylo widać na oponie, dopiero ukladanie jej na kole dalo taki wniosek, a w drugim aucie była lekko krzywa felga i dopiero po jej naprostowaniu nie ma drgań. Obydwa przyklady dot drgan powyżej 140km/h i to nie zawsze.

 

 

Ja to przerabiam co roku z zimówkami. Na letnich jest idealnie. Na zimówkach ten sam objaw co u ciebie tylko tak przy 130 potem troche ustępuje. Rzeczywiście była lekko skrzywiona felga - wyprostowałem - troszke pomoglo ale nie minęło - doszedlem do wnioseku ze na letnich bridgestonach nie przenosi drgania tak bardzo jak na zimowych pirelli. Może u ciebie jest odwrotnie.

 

Sprawdz bardzo dokładnie opone, felge i pojedz do innego wulkanizatora - moze mieli rozkalibrowana maszynę.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dystansow nie mam, jeszcze;)

 

Problem rozwiazany. Kola byly zle wywazone, a konkretnie jedno.

 

Dziekuje wszystkim za rady i pomoc.

E91 318d 2007r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.