Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam - podjąłem decyzje o zmianie opon na "normalne". Temat wielokrotnie wałkowany. Interesują mnie wasze doświadczenia z zestawami naprawczymi. Co się naprawdę sprawdza (koło zapasowe - wiem). Czy zestaw z płynem + kompresor, czy różnego rodzaju "dezodoranty". Przy którym oponiarz nie kręci nosem, że nie da się naprawić? Edytowane przez irekka
Opublikowano

uprzedzając, to absolutnie nie jest złośliwość - ale może pogadaj z jakimś sensownym wulkanizatorem? on powinien mieć największe doświadczenie

 

na pewno koło zapasowe jest najlepsze. zestawy naprawcze stosują różne firmy w swoich autach, więc chyba nie są najgorsze...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko kolo zapasowe, to jedyne sensowne rozwiazanie. Juz mialem taka dziure ze zestaw naprawczy nie dal by sobie rady i tylko laweta by mi pomogla gdyby nie zapasowka.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Poproszę o konkretne odpowiedzi na pytanie - nie chcę tutaj wywoływać dyskusji o konieczności wożenia koła zapasowego+osprzęt czy też rozważań jakie to RunFlat jest genialne. Wiem też co to jest ubezpieczenie.
Opublikowano

wrzucaj dojazdówke jesli chcesz usunać rsc.. zestaw naprawczy nie zawsze jest w stanie naprawic kolo....

dojazdowka + lewarek + klucz... to jedyne rozsadne i 100% pewne rozwiazanie...

pamietaj o kontrolowaniu cisnienia w dojazdowce... ze 4 razy do roku..

rozetniesz opone to pianka nic nie da...

Opublikowano

Witam,

 

Ja również wożę dojazdówkę wraz z lewarkiem i kluczem do kół, mimo iż zimówki mam typu run flat. Najpewniejsze rozwiązanie wg mnie.

Opublikowano
A w zasadzie co mi zależy - chcecie pisać o dojazdówkach lub nawet pełnowymiarowych kolach to piszcie - zapraszam. Ale gdyby ktoś chciał odpowiedzieć na moje pytanie to zapraszam jeszcze bardziej.
Opublikowano (edytowane)
Nie ma zestawów naprawczych, które skutecznie zakleją każdą dziurę, nie wspominając o rozcięciu czy rozerwaniu opony. Łapiesz gumę, zatrzymujesz się i zastanawiasz się czy Twój cudowny zestaw naprawczy aby na pewno sobie z tym poradzi czy będziesz musiał wzywać lawetę ... Edytowane przez dawidd3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widzisz kolego, wszyscy sa jednego zdania wiec to chyba cos znaczy. Poza tym w pierwszej odpowiedzi na Twoje pytanie masz napisane jak to najlepiej zrobic. Z tego co ja wiem to wszystkie te preparaty to jede wielkie g... a wulkanizatorzy te preparaty przeklinaja.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Jeśli zdecydujesz sie na jakiś zestaw naprawczy polecam SLIME zestaw z kompresorem . Posiadając wcześniej auto terenowe miałem "przyjemność" użyć tego srodka - spisał sie na medal a i potem wulkanizator nie nażekał przy spłukaniu wodą opony. Fakt faktem jak rozerwiesz oponę to nic tylko zapsówka ci pomoże , ale ile razy miałes taka sytuacje ? . Prawko mam od 97r i od tego czasu stale posiadam jakiś samochód i przez ten czas nie miałem żadnego pęknięcia czy też rozerwania opony .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja polecam zakup zestawu (kompresor + żel), ale tylko markowy czyli taki jaki jest dodawany przez VW, Mercedesa itp. Sam mam taki kompresor i kilka razy dopompowywałem koło w drodze. Żelu nie używałem, bo aż tak nie ubywało. Jak pisał kolega wyżej wystrzał opony możliwy jest,ale najczęściej jest to na własne życzenie, czyli jeżdżenie po niepewnym terenie, albo na zużytych oponach. Niestety przy wyjazdach urlopowych poza RP dobrze mieć dojazdówkę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiem wam ze tez tak myslalem ze kolo zapasowe jest zbedne i zawiera miejsce w bagzniku. Bilem sie tez z myslami zemy kupic sobie taki zestaw by zwiekszyc pojemnosc bagaznika. Jezdze juz pare latek. Codziennie i min. 100km. Nigdy nie zlapalem gumy ani zaden kamien nie zrobil mi odprysku na szybie. Tak zawsze sie zastanawialem jakiego pecha maja inni ze ich to spotyka a ja mam szczescie i nigdy tego nie doznam.

 

W pazdzierniku wracajac z pracy do domu tez trafil mnie ten pech. Opony zimowe w dobrym stanie profil 4mm, 3 letnie, cisnienie zawsze sprawdzane i utrzymywane w normie wiec na zly stan opon nie mozna tego zrzucic. Jadac 5km/h wjechalem na kufel i tak mi opone rozwalilo ze w kilka sekund zrobil sie flak a gdyby nie to ze mialem zapasowke to od piatku do poniedzialku bylbym uziemiony nie wspominajac o pracy w sobote i poniedzialek.

 

Od tamtego czasu zmienilem totalnie zdanie o zbednosci kola zapasowego. Flaka zlapalem w miescie a jak sobie pomysle ze stalo by sie to w trasie to bym mial dopiero przerabane.

 

Mam nadzieje ze Was nigdy to nie spotka i nie bedziecie stac w deszczu z dala od domu czekajac na lawete.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
No i nie udało się uniknąć zbaczania z głównego tematu. Zadałem pytanie wydaje się precyzyjnie - zawsze mówię synowi chcesz dobrą odpowiedź zadaj dobrze pytanie. Może mi ktoś wyjaśni albo da przykład jak powinienem zadać pytanie? Przecież nie pytałem kogo mam zapytać, nie pytałem czy koło zapasowe jest najlepsze. Poprosiłem osoby, które mają doświadczenie z zestawami naprawczymi o podzielenie się doświadczeniami. Oczywiście bardzo dziękuję wszystkim wypowiadającym się w tym wątku. Ale co mi po odpowiedzi, żeby kupić markowy zestaw skoro był używany tylko kompresor? Historie o rozerwaniu opony, wzywaniu lawety są oczywiście bardzo ciekawe ale nie dotyczą głównego wątku. Ja chciałem tylko uzyskać informację jaki zestaw się sprawdza i ronald_80 odpowiedział. Zestaw zamówiony, opony rówinież. Jeszcze raz pozdrawiam a wątek moim zdaniem do zamknięcie.
Opublikowano

Nie chce się czepiać, ale zejście z tematu zafundowałeś sobie nazwą tego wątku. Może lepiej było napisać "jaki zestaw naprawczy kupić do opon nie będących Run Flatami?".

Ciesze się, że udało się podjąć decyzję. Pozdrowienia. Wszystkim życzę nie łapania kapci :wink:

Opublikowano
ja mam plyn uszczelniajacy i kompresor ze skody. zeby trzeba bylo wymieniac opone to trzeba starszna dziure walnac. ostatnio mialem jakis wkret w oponie i spokonie wystarczylo samym kompresorkiem dopompowac i gitara

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
No fakt, strasznie dlugo pompuja i sie grzeją. Jakby chcial od zera koło napompowac to juz lepiej se w łeb strzelić. Ale na dopompowanie troszkę daje radę no i przy okazji rower sobie pompuję :roll2:
Opublikowano
Koło o zera do 2,5 bar kompressor z VAT pompuje w 5 min. Nie wiem ile pompujesz do rowera bo ja 5 bar

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.