Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Panowie, czy ktoś kojarzy problem blokujących się drzwi?

 

Dziś kolega chciał się przejechać, dostał klucze i chyba nieumiejętnie otwierał drzwi. Ciągnął za klamkę i jednocześnie naciskał przyciski na pilocie.

 

Od tego momentu nie da się jakkolwiek otworzyć drzwi kierowcy, ani od środka ani od zewnątrz, rygiel działa (wychodzi o chowa się normalnie).

 

W trakcie jazdy łokciem nacisnąłem rygiel, później od wewnątrz pociągnąłem klamkę i drzwi się otwarły.

 

Po ponownym zamknęciu na pilocie jest ten sam efekt i już w żaden sposób nie mogę otworzyć.

 

POMOCY!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No jak sie nie otwieraja to masz duzy problem.

Do zamka dostaniesz sie tylko po zdjeciu boczka a do tego najlepiej jest miec drzwi otwart.

Masz dwie opcje, albo czekac az moze jednak sie odrygluja i wtedy zaatakowac boczek albo probowac przy zamknietych drzwiach go odchylic ale tu pewnie beda jakies szkody, poodlaczac ciegna i odryglowac recznie przy zamku.

 

Prawdopodobnie cos sie tam na polaczeniu urwalo albo silniczek wysiadl.

Slychac jak silniczek pracuje? Rusza sie rygielek troche? Probowales odryglowac manualnie kluczem?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Rygielek chodzi, silniczek słychać, zamyka/otwiera się na pilocie i manualnie kluczem, na pierwszy rzut oka wszystko chodzi i działa idealnie, jedyny problem, że drzwi się nie otwierają ani od wewnątrz ani od zewnątrz. Gdzieś czytałem, że niby jakiś dead lock, funkcja ARM czy coś takiego mógł się włączyć. Czy ktoś coś o tym wie? Inpe podłączałem ale żadnych błędów niby nie ma. Odłączyłem aku przed chwilą, zobaczę rano co się stanie.

 

Czy sama mechaniczna część zamka ma jakąś elektrykę?

 

Bo wygląda to tak jakby właśnie sam zamek się zablokował i tyle.

 

Problem pojawił się dokładnie wtedy jak gościu naciskał pilot i jednocześnie ciągnął za klamkę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za otwieranie drzwi jest odpowiedzialne ciegno

Nr. 4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PX31&mospid=50468&btnr=41_1536&hg=41&fg=40&lang=pl

i mysle raczej ze tam cos poszlo jak zamek i rygielek normalnie dzialaja.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Cięgno nr 4 jest odpowiedzialne za otwieranie drzwi z zewnątrz a cięgno nr 8 od środka.

 

Myślę, że nie tędy droga bo nie da się ich otworzyć w ogóle.

 

W momencie kiedy jakimś cudem drzwi się otwarły działały cały czas i zjednej i z drugiej strony do momentu ponownego zamknięcia ich z pilota.

Opublikowano
Czuć opór tak jak przy normalnym otwieraniu drzwi, słychać jak wszystko w środku pracuje przy ciągnięciu za którąkolwiek klamkę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Zameke61mechanizm_zps00778ee4.jpg

 

Zamek dziala (wiec modul sterujacy w drzwiach dziala, przez niego jest dawany sygnal do zamkniecia/otwarcia), klamki funkcjonuje normalnie (wiec nic sie nie obsunelo) wiec na moj tok myslenia nie zostaje duzo opcji.

Albo zaczep w zamku odpowiadajacy za zamykanie spadl na czesc Nr.14 i nie ma polaczenia do czesci odpowiadajacej za otwieranie/zamykanie zamka

albo czesc Nr. 16 (Zamek systemowy prawy z zabezpieczeniem antykradzieżowym) poszla sie chustac i tu odlaczenie klemy raczej nic Ci nie da bo przeciez zamek pracuje i powinien to odblokowac ale sprobowac oczywiscie trzeba :)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 3 lata później...
Opublikowano
a jak odkrecic sruby ktore sa ?? czy przednie tez da rade ?? poniewaz mam zablokowane caly bok najpierw tylnie puzniej przednie .po wyciagnieciu uszczelki wewnetrznejprzy szybie widze ze ciegno chodzi przy zamku lecz nie otwiera .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Otwórz droga stronę i zobacz gdzie jest zaślepka na śrubę. Druga jest pod znaczkiem airbag a następnie musisz ciągnąć boczek od dołu do środka. Plastikowa łapka była by dobra aby podważyć kołki.

Następnie pociągnąć boczek od góry aby wspiąć go z szyby.

Musisz pokombinować. Wiem że się da bez uszkodzeń ale sam nie robiłem.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.