Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich uzytkownikow. Moje auto E 53 2005 3.0 cdi 154.000

Mam pytanie co do bezpiecznikow mam problem z Pneumatyka.Auto caly czas podniesione ( Kontrolki Off Road- Normal-Access nie swieca ) Czy to bezpiecznik ,czy sensor czy ?

Niemam dostepu do Computera.Prosze o pomoc.Dziekuje Bernard

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam podepnę sie pod temat z pytaniem

Lewy czujnik "sensor poziomu zawieszenia" wskazuje mi 2.6V napięcie czyli prawidłowe

Comp. Diagnostyczy wykazał

błąd prawego tylnego Czujnika Sensora jego napięcie to 0.00V

moje pytanie

w Lewym jest 3 kable w prawym Jest ich 6

w Ilu kablach powinno zasilanie lecieć?

sprawdzałem leci tylko w jednym


1 2 3

4 5 6 <- tutaj jest tylko prąd

Opublikowano

oki to jeszcze jedno

Musi być konkretnie numer 10 97 700 czy moze byc jego zamiennik etc...?


ew. jaka uzywke kupiłeś?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, mam pytanie mam e53 z pneumatyką tylko z tyłu i chce ustawić poziom, w inpa mam tabelkę tylko do 19" a ja mam 20", jaka powinna być wysokość na 20" felgach i jak dokładnie to mierzyć?
Opublikowano
Witam, mam pytanie mam e53 z pneumatyką tylko z tyłu i chce ustawić poziom, w inpa mam tabelkę tylko do 19" a ja mam 20", jaka powinna być wysokość na 20" felgach i jak dokładnie to mierzyć?

 


Nikt nic w tym temacie?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja mierzyłem od dolnego rantu felgi do błotnika. Z felgami 20 nie pomogę.


Chciałbym się dołączyć do tematu (BMW E53 2004) - koło miesiąca temu samochód opadł na prawy tył i ukazał się SELFLEVEL - INPA pokazywała błąd: 105 Too much energy for one regulation needed: rear right. (po usunięciu błędu chwilę później znowu go wywalało)

najpierw wymieniłem poduszkę ale nic nie pomogło, następnie czujnik poziomowania co na jakiś czas pomogło, ustawiłem zawieszenie aby samochód stał prosto i było ok, jednak po kawałku czasu znowu zaczął wyskakiwać selflevel i lekko się podnosi tył samochodu.

błędy które teraz wyskakują to:

116 Reservoir pressure renains constant, when filling of reservoir is requsted

oraz "rear left".

Czy do wymiany tym razem jest czujnik z drugiej strony?

Dodam, że na inpie wartości wysokości zawieszenia strasznie "skakały", a teraz jest tak jak było po dobrym ustawieniu.

  • 2 miesiące temu...
  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.