Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 245
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wybierze każda osoba, która jeździła na automatach typu e46 i e90 (zwykły nie dkg ani smg) gdy nie zna najnowszych automatów co biją na głowę manuale. :wink:
Opublikowano
Btw wydech ładnie wygląda w porównaniu do żałosnego 420d... Kto na to pozwolił zeby wstawić słomke o średnicy 15 mm zamiast wydechu?!?
Hmmmm
Opublikowano (edytowane)

wydech jest proporcjonalny do całości auta…

 

A teraz pytanie za 100 pkt: kto z was kupując nowe m3/m4 wybrał by manual? :mrgreen:

 

Obecnie w manualu jest między-gaz. Dla mnie lipa nie blokuje kół tak jak tradycyjny/stary manual (b. przydatne dla osób zaczynających/trenujących zabawę z ślizganiem) a że zmienia biegi wolniej od automatu i w przypadku redukcji zawsze kierownik może wybrać nie najlepsze przełożenie to powoduje dla mnie brak sensu kupowania manuala...ale kto co lubi :wink:

Edytowane przez AO

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

DKG ma 7 przełożeń i lepiej zestopniowane przełożenia (ale jest cięższy kilkadziesiąt kg), manual nie ma do tego podejścia.

 

Jedyny sensowny argument dla manuala: "bo ktoś lubi i już" :) - znam takich, lubią i koniec, żadnego DKG, PDK, DSG... tylko manual... no i też są szczęśliwi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gratuluje Maja zakupu M-ki :D . Kiedy odbior ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.... odbior na przelomie lipiec-sierpien. Niestety cala produkcja opoznila sie o jakies 2 do 3 tygodni. Wstepnie mialem miec na pierwszy kwartal lipca a tu klops. Podobmno okolo 20 sztuk m3 i m4 jest zamowione na rynku PL. Oby ich bylo wiecej w naszym kraju..... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A gdzie te 2 sztuki bedą w PL do przetestowanie?
Opublikowano
Fus i Bawaria, po jednym egzemplarzu ....

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano (edytowane)

Maja22 powim Ci ze czeka Cie szybkie auto,

 

Koles zrobil testy M3 F80 w dubaju w temp 27 stopni:

0-100: 4.2s (M3 GPower SKI - 4.5s, M5 E60 5.1s)

100-200: 9.2s (M3 GPower SKI - 8.7s, M6 V10: 8.7s) - m3 zrobilo 8.2s, ale na zimowkach i przy 2 stopniach temp na zewnatrz

200-250: 9.6s (M3 Gpower SKI - 8.5s)

1/4mili: 12.2@191 km/h (M3 Gpower SKI: 12.8@188km/h)

 

Takze to w serii od zera jest szybsze niz M3 Gpower, M6 V10, M5 V10... zycze udanego crusingu na polskich drogach ;)

Edytowane przez wujekwaldus
Opublikowano

ale brzmieniem nie wyprzedzasz na drodze ;)

 

Dzwieku bmw nigdy nie mialo fajnego, nawet seryjne E92 V8, "bjeda" taka ze szok.

 

Te auto ma super osiagi, a co jak bedzie box hartge/gpower? przeciez to bedzie <8s 100-200.... masakra jakas ;)

Gdyby nie fakt ze mam inne ciekawe alternatywy w glowie pewnie tez zamawial bym M4, jednak czas pokaze... hehe ;)

Opublikowano
To juz nie jest to co kiedys. Prawdziwe BMW skonczylo sie na E36 E38 E39. Reszta to szroty
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

.. no osiagi sa interesujace:) - na pewno podniose moc do 500KM, ale to za jakis czas, na razie trzeba bedzie sie nauczyc jedzic z 431KM, :8)

... dzwiek tak jak kolega napisal - BMW nigdy nie miało super dzwieku, chociaz V8-V10 jest nawet, nawet- juz pisalem bedzie nowy sportowy wydech

.... no tak, prawdziwe BMW bylo kiedys to prawda, a teraz poprostu jest inaczej - marka kieruje sie innymi wyznacznikami, a ze nie jest tak jak

kiedys to Firmie BMW AG wychodzi jakos na dobre - widzimy wieksza sprzedaz. Ja nie narzekam choc wiem iz nowe M3 nie posiada V8 to mnie

troche :| martwi.

..... ciekawi mnie tak naprawde ile nowe M3 bedzie mialo koni- bo V8 mialo okolo 390-400KM zamiast 420KM a tu :?: :?: ale sprawdzimy :norty:

oby bylo 400KM

Opublikowano

I ja śledzę z ciekawością info o F80/F82.

 

Co do dźwięku, nie sądzę aby był duużo lepszy niż teraz w trybie sport plus. W tym trybie ostatni tłumik pracuje praktycznie w przelocie. Tak więc jego modyfikacja niewiele zmieni.

 

Co do osiągów to są niesamowite. Auto jest rzeczywiście masakrycznie szybkie. Jaka będzie jego trwałość to już inna bajka.

M3 E92 nie kopie tak po plecach jak np. 335d czy 335i (E92), a mimo to jest szybsze. Nowa M3/4 ma jedno i drugie. Kopniaki i super czasu.

 

Jak to mówią, lepsze jest wrogiem dobrego. Życie wymusza nowe rozwiązania stąd pierwsze M3 z turbo. Nic tylko czekać na jazdę próbną i czekać na pierwsze PS. ;-)

 

Tak czy inaczej gratuluję zakupu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To juz nie jest to co kiedys. Prawdziwe BMW skonczylo sie na E36 E38 E39. Reszta to szroty

A coś się stało poważnego z twoją maszyną że tak piszesz :wink: :?:

Opublikowano
To juz nie jest to co kiedys. Prawdziwe BMW skonczylo sie na E36 E38 E39. Reszta to szroty

A coś się stało poważnego z twoją maszyną że tak piszesz :wink: :?:

 

 

a wiesz, ciezkie czasy. Przerzucilem sie na komunikacje miejska :cry:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.