Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W związku z dużą ilością km które pokonuje miesięcznie chyba muszę się złożyć do założenia instalki.

Moje pytanie jest proste, choć było już o tym sporo na forum ale chciałbym popytać o nowinki. Jaką instalację montować, jaki reduktor, wtryski. Swój pogląd mam ale narazie nie zdradzę, chcę usłyszeć opinię nowych użytkowników.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przede wszystkim czerwone hanki będą za mało wydajne - tutaj potrzeba zielone. Poza tym są jeszcze wtryskiwacze LR MED, lepsze od hana.

Elektronika jeszcze można pomyśleć o jakimś TECH-u albo LR.

Reduktor gold może przymarzać - sprawdzone, potwierdzone wielokrotnie. Przy pułapie rzędu 200 koni warto już rozważyć dwa reduktory, aczkolwiek czerwony R01 da sobie radę.

Opublikowano

Ślepo ufasz tabelce. Ile aut zagazowałeś na hanach czerwonych?

W przypadku M52TUB28 pod odcinką czerwone będą potrzebowały ciśnienia gazu rzędu 1,2 bara żeby nie zapętliły, a to oznacza minimum 1,4 bara na wolnych obrotach...

W swoim aucie mam hana niebieskie - pracują na jałowym 1,00 bara i pod odcinką przy 0,85 bara czasy wtrysku mam 16ms, czyli w sam raz. A według twojej tabelki kompletnie się nie nadają do mojego silnika.

Opublikowano
U mnie siedzą czerwone hanny, i jest właśnie tak jak piszesz, na jałowym 1,37-1,45 a przy odcince 1,15-1,20 a to tylko 20 kucy różnicy, rozumiem gdyby czerwone się kończyły przy 193 ale mają jeszcze naddatek, więc można zielone a można też czerwone ... nie ma różnicy wg mnie
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Sam widzisz. Co prawda 528i ma tylko troszkę więcej mocy, ale sporo większe zapotrzebowanie na paliwo przy bucie. Zdecydowanie hana zielone.

Zdecydowanie zielone. Natomiast mam odmienne zdanie od Pana Qwet w temacie wtrysków MED. Serwisuję bardzo wiele "fabrycznych" Octavii z tymi wtryskami - rzadko która dojeżdża 60.000 km i zawsze niemal jest problem z wtryskami. Przereklamowane są strasznie.

Opublikowano

hanki zdecydowanie zielone lub barracudy (bez dysz). Fajne auto do gazowania- choć pracochłonne. Pamiętaj, że najważniejszy jest tutaj człowiek monujący, a mniej ważne komponenty (choć nie piszę, że one są nie ważne).

 

Pięknie mieszczą się dwa reduktory pod dolotem (zakładałbym 2 x zavoli lub 2 x kme tur - oczywiście zabawy więcej niż z jednym reduktorem, ale święty spokój). Przed montażem trzebaby podłączyć się i sprawdzić serownik silnika pod kątem błędów, podejrzeć adaptacje.

 

Szukaj dobrego gazmena i ciesz się jazdą oszczędzając.

 

W razie czego pisz PW lub dzwoń 503153373, podpowiem/pomogę.

 

Polecam pocztać i zapytać na www.lpg-forum.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.