Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, zamierzam w najbliższym czasie zakupić 535i lub 535d i nie mogę się zdecydować, który wybrać. Mam pytanie czy posiada ktoś dane o decybelach w kabinie.
Opublikowano
Generalnie F10 jest dobrze wyciszone, więc to moim zdaniem bez znaczenia. Chociaż dźwięk benzyny z pewnością przyjemniejszy.
Opublikowano

No sory ale dawno bardziej bzdurnego pytania nie czytałem ,no chyba że jesteś audiofolem,a pokój masz wyłożony foremkami od jaj.

Zwykły śmiertelnik w wypadku 3.0 w f10 nie może mieć z tym problemu. Benzyna ma ładny dżwięk ale d. też,szczególnie na wyzszych obrotach -to nie tdi. Jak oczekujesz ciszy to i3.

Opublikowano
Dla Ciebie pytanie jest bzdurne dla mnie nie jest. Jak brzmią oba silniki to ja dobrze wiem bo jeździłem i nie o to pytam, jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to idź święcić jajka. Pytałem o parametry katalogowe, testowe które interesują jak myślę nie tylko mnie ale i innych miłośników BMW.
Opublikowano

Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi. :wink:

Jeżeli chodzi o codzienne użytkowanie to cichszy na pewno przynajmniej subiektywnie będzie diesel. Jeżeli lubisz słyszeć moc to wiadomo, że benzyna zapewni takie wrażenia. Same cyferki pokazują tylko przy danej prędkości głośność a nie jak się ona wygląda np. przy wyprzedzaniu czy przyspieszaniu dynamicznym.

Opublikowano

Z codziennej praktyki 3.0d R6 z lekkim doładowaniem przy spokojnej miejskiej jeździe jest niesłyszalny. W zasadzie słysze tylko toczenie opon. Wiadomo że na postoju słychać klekotanie czego w benzynie nie będzie. Przy żwawszej jeździe gdy obroty sa ponad 3 tys odgłosy pracy diesel/benzyna 550d/535d vs 535i w zasadzie zblizone.

Przy ostrym traktowaniu bolidu sądzę że diesel R6 nawet brzmi ciekawiej....kwestia gustu.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

F10 jest bardzo fajnie wygluszone a odglosy czy to z 535d czy 535i pojawiaja sie ponad 2500obr/min w ON a w benzynie ponad 3000obr/min

 

535d ma taki pomruk a 535i prawdziwy dzwiek benzynki ( jak wymienisz w 535i wydech na sportowy to usmiech robi sie wiekszy :) )

Opublikowano
Może warto pomyśłeć o M3? Miejsca na pewno mniej, ale o emocje się nie pyta :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy mniej miejsca to z przodu ok zgadzam sie, ale z tylu porownalem i powiem jest prawie tyle samo 2-3cm przewagi na nogi-fotel w f10. ja zamowilem M3 a sprzedaje 535xd :)
Opublikowano
Dotychczas było : w dni parzyste 535i, w nieparzyste 535d. Po różnych analizach jest w parzyste 535d, w nieparzyste 535i. W każdym razie dziękuję za pomoc i życzę wszystkim fanom BMW radosnych
Opublikowano

Polecam odgłos 3.0d R6 z lekkim doładowaniem do posłuchania i do obejrzenia w akcji :mrgreen:

 

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

A wiesz że zrobiłem to w tunelu w Austrii. I musze powiedzieć że :cool2:

Instrukcja obsługi: zapiąc przynajmniej Sport, zrzucić kilka biegów manetkami i depnąć :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Ja się zorientowałem jak moja żona odjeżdżała na zakupy. Był porządny but, a nie było dźwięku - ot zwykły klekot sześciocylindrowy z BMW. Bardziej miauczenie niż bulgot. Tym bardziej, że jeżdżę na co dzień 4,8is, który ma naprawdę przepiękny dźwięk. Więc poszperałem i okazało się, że ten piękny V8 w M550d to nic innego jak system nagłośnieniowy :) Ech świat się kończy :)
Opublikowano

Wydaje mi się że u mnie w M550d nie ma V8 tylko liche R6 z trzema dmuchawkami :lol:

A gdy opuszczę szybke i depnę to raczej "ryk i bulgot" słysze z zewnatrz :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Ja wiem czy się kończy, 3.0td ma normalny dźwięk, v8 to nie jest ale nie są to też pompo-wtryskiwacze. Za to ma wiele innych zalet. Mnie tylko irytuje, że nazywają go M550D zamiast np 530d is. Pojemność to jedno, ale dlaczego np w F12 nazywa się 40d? Nie dość, że "zmniejszą" mu się litraż to jeszcze nie zabierają M :)

 

Co innego jest przerażające, poważni prezesi przyznali, że dźwięk w m5 i m530d, 630d itp jest do niczego i zastosowali rozwiązanie z ebay/allegro zamiast chociażby trochę bardziej popracować nad wydechem. A da się, widać to na przykładzie chociażby 535i, 435i, e92 335i, z4 35i, w każdym modelu ten sam silnik brzmi zupełnie inaczej.

 

Poza tym, jak się chce słuchać v8 to się kupuje v8 ze wszystkimi zaletami i konsekwencjami, dlatego silniki V były legendą ale nie dla wszystkich dostępną. Tak samo z wydechami, kiedyś podwójny był zarezerwowany tylko dla silników w układzie V, wydech po obu stronach był "efektem ubocznym", koniecznością ze względu na układ cylindrów, teraz nikt nie czuje zażenowania ładując je do Swifta czy Civica. Efekt? taki wydech stał się powszechny więc już nie jest pożądany. I tak ze wszystkim...

Opublikowano

Co odgłosów 35i w BMW to się zgodzę. Miałem okazję pojeździć na torze 1M (135i) i 535i brzmi zupełnie inaczej choć silnik ten sam :think:

 

Silnik 40d w 6er i X6 to chyba nie jest ten sam co w 550d ...

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.