Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie

 

Posiadam 320i M52TU 6cyl. w tiptroniku (polautomat) chciał bym jej zrobić swap najlepiej nawet na 3.0 i pytania jakie mam to czy to wogóle możliwe ? jeśli tak to jakie rzeczy trzeba by wymieniać , ew. koszta? jeśli swap na 3.0 to kompletna porażka to jaki był by ok? 2.5 ? chociaż ? bardzo proszę o pomoc i z góry serdecznie dziękuje za odpowiedzi dotyczące pytania ;))

Opublikowano
A ile masz na to pieniędzy?

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Wyrywaj 2.8 i od razu przerabiaj na większą moc.

Oczywiście manual.

Cokolwiek byśmy nie napisali co potrzeba, to i tak w "praniu" wyjdzie zawsze więcej.

Najlepiej hamulce od 330d/i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam, jak chcesz zrobić swap to najlepiej kup całe Bmw rozbitka lub anglika wyjdziesz prawie na zero po sprzedaży części, na twoim miejscu zwrócił bym uwagę na ASC który pewnie masz, w 2.8 było jest DSC, a przełożyć całe hamulce (agregat DSC) to jest trochę problem, nowsze modele 2.5 i 3.0 M54 też mają seryjne DSC, jazda w zimie przy takiej mocy bez ASC\DSC to trochę niebezpiecznie, na twoim miejscu wybrał bym 2.5 przed liftem, najmniejsze będziesz miał koszty, a moc nie jest już taka mała, może się wydawać że tylko 20KM ale moment obr. jest dużo większy 250nm w porównaniu do 190.

Na realoem bmw możesz porównać numery części i zobaczyć co jest do wymiany, przy 2.5 M52 przed liftem to tylko pewnie silnik, skrzynia, pewnie wał (do sprawdzenia)

sterownik silnika (z ews i kluczyk stacyjka) osprzęt silnika może pasować, hamulce są te same, tylny most ? zawieszenie to samo (amortyzatory, sprężyny), taka wymiana generuje najmniejsze koszty i silnik ma dobrą opinię, może nie jest to 2.8 lub 3.0 (który ma często problemy) ale już się dobrze jeździ i czuje moc.

Opublikowano
Hmm no po pierwsze wielkie wam dzięki za wszystkie informacje bardzo mi one pomogły i rozwiały kilka wątpliwości , generalnie widzę że chyba serio bez sensu jest wyłożyć te przynajmniej 7tys na zamianę silników hamulcy skrzyni komp itp a jednak dobrym rozwiązaniem to jest sprzedać i kupić już z tym wyższym silnikiem , dobra opcja to jak kolega powiedział żeby kupić anglika potem jeszcze na czesci to sie cos tam nawet moglo by zwrocic to jest jakas mysl fakt ... ciekawy pomysl tez zasugerowales mi Jakubie z tymi glowicami ;d wydaje sie byc fajny to trik :) Najbardziej mnie ta skrzynia martwi ze z tym by tu za duzo roboty bylo , bo rozumiem ze taka skrzynia polautomatyczna jaka mam w swojej e46 nie podolala by przy silniku 2.5 ?? lub 2.8 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.