Skocz do zawartości

La Bunia 325xi: ublock forever !


Rivasi

Rekomendowane odpowiedzi

Sadze ze w F30 wyjdzie ci polowa jak nie mniej tego co u mnie bo masz duzo mniej do pokrycia (patrzac tak na oko). Wystarczy polozyc alkantare panel ladna na liscie gornej w dowolnym kolorze przez dobrego tapicera i ma sie imo cos bardziej fajnego niz komplet BMW

 

Tak na zegarach jest fake S/S ale dziala :) , za to temp oleju zamiast spalania jest prawdziwa zaprogramowana przez prmaxa.

 

Tak wyglada ten carbon w zdjeciu techniceznym BARDZO BLISKO z neutralnym oswietleniem

 

17990726_632657650266247_4820011549853092431_n.jpg?oh=149203557c022ce2fd0a438638420277&oe=59BA23B5

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ladnie zrobione - chociaz ja bym zostawil stary kolor zegarow ;) Chwycilem sie za glowe jak pomyslalem jak problematyczne bedzie utrzymanie wszystkiego w czystosci ^^

 

Deska i gorna partia drzwi...easy boy... po to kupilem material w tej cenie aby moc go nawet myc rozpuszczalnikiem jak mnie fantazja poniesie a nici tez wzialem takie co rozpuszczalnika sie nie boja... za cos jednak sie placi... a alkantary nie ma duzo i na niej nie siedze. Karbon jest niezniszczalny jezeli go nie porysuje piachem a wiec utrzymanie jest EASY BOY ! ja nie mam firmy detalingowej sir.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coraz bardziej sie zastanawiam czy nie wyrzucic tych przeszyc w cerwonej ramce na zdjeciu i nie zrobic z tych dwoch kawalkow materialu jednego bez przeszyc poziomych tylko z jednym pionowym

 

http://i.imgur.com/j3GHcwl.jpg

 

chcialem zerwac zupelnie z forma orginalna deski a te dwa przeszycia POZIOME (jedNO na gornym jeden na dolnym elemencie) podtrzymuja tak jak sie na to patrzy symetrie deski orginalnej. Dodatkowo przeszycie poziome na tym elemencie by zyskalo na plynosci bo nie przechodzilo by przez dwa kawalki ale bylo by przeszyte na jednym a material ukladal by sie bardziej naturalnie imo

na brzegu deski.

 

co o tym myslicie ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deska mi sie podoba.. podłokietniki srednio.. wg mnie zbyt dużo czerwonego we wnętrzu sliczne te elementy z kompozytow. Bardzo szanuje prace i pomysl! Fotele mega ten tyl fotela również bardzo ciekawy jedynie te czewone wkladki typu przyciski jakos mi nie leza..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wizualnie gdybyś wyrzucił poziome przeszycia patrząc z przodu deski mogłoby to dobrze wyglądać, patrząc jednak z góry na całokształt rozmontowałbyś "skorupę żółwia" i byłoby średnio. Poza tym moim zdaniem jest duże ryzyko że materiał na zagięciu (tam gdzie teraz jest poziome przeszycie będzie się bez niego brzydko układał i wybrzuszał).

 

Ja bym zostawił jak jest :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slicznie wyszlo. Chetnie bym kiedys ja ogladnal na zywo :D

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne te nakładki hausseya, powiedz czy nie masz do jakości ich wykonania oraz sposobu montażu większych zastrzeżeń? Bo poważnie je rozważam ale mało zdjęć w sieci

A metamorfoza wnętrza na wielki plus :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakosc wykonania jest wzorcowa. To jest gruba plyta ze aluminium z najwyzszej polki i to naprwde bardzo wysokiej jakosci. Wszystko pasuje co do milimetra. Powiem szczerze ze pedaly BMW performance wygladaja obok jak chinska produkcja nizszego sortu (czym prawdopodbnie sa). A pôdstopnica Mpakiet to wyglada jak zabawka dla dzieci. Montaz dzieki zastosowaniu templatu montazowego jest dziecinie prosty, nie widze jak mozna je zle zainstalowac.

 

Wedlug mnie najlepszy zakup ktory zrobilem do tego samochodu wraz z lotka AC schnitzer.

 

Sposob montazu jest wyjasniony tutaj.

http://pedalhaus.com/installgallery.html

 

poza jakosca wykonania to naistotniejsze jest feelingi grip pedalow. Nie sadzilem tak naprawde ze bedzie jakakolwiek roznica i sie mylilem i moze lepiej rozumie dlaczego wielu ludzi jezdzacych w BMW w motosporcie amatorskim w usa uzywa tych pedalow.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pedaly BMW performance wygladaja jak chinska produkcja nizszego sortu

 

Tu się z tobą zgodzę :cool2: też tak uważam, jakoś i mi nie leżą te aluminiowe pedały. (prawie takie miałem ze 25 lat temu zamontowane w VW GTI.)

BMW nie postarało się zbytnio przy projektowaniu ich.... Oczywiście nie chcę urazić innych swoją opinią. Rzecz gustu. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie dodatkowo bardzo sie zpodobala mozliwosc nieskonczonosc personalizacji pedalow pedal hauss, mozna looknac na ich facebookl wszytkie mozliwosci :

 

https://www.facebook.com/pedalhaus/

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woooooooooooooooooooow :jawdrop: obejrzałem tylko stronę 99 z tym wnętrzem i nie mogę podnieść szczeny z podłogi.... Jest mega kozak, nie no ja to bym chyba w takim wnętrzu to spał i do domu na noc nie wracał :norty: Już się biorę za oglądanie tego tematu, gratuluje masz gust, jest kozak !! :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Reasumujac : warto isc do sadu z nieuczciwym handlarzem smochodow. Jezeli ktos by sie znalazl w tym przypadku sluze szersza pomoca na wstepnie bo nienawidze burakow, kombinatorow i zlodzieji.

Cześć. Miło widzieć, że takie sprawy są do wygrania i uczciwy obywatel, po bólach, ale ma szansę na sprawiedliwość. Ja właśnie znalazłem się w podobnej sytuacji, ale ponoć bardziej dla mnie szczęśliwej, bo kupiłem samochód od firmy - a wtedy chronią mnie prawa konsumenta. Samochodem cieszyłem się 3 dni, bo czwartego zaczęły się jakieś niepokojące objawy. Auto zabrałem do warsztatu, a tam okazuje się, że silnik jest w ruinie. Luz wzdłużny na wale korbowym, pełno opiłków w pompie oleju i cały układ smarowania zasyfiony. Od razu zaangażowałem rzeczoznawcę, który stwierdził, że nie da się doprowadzić silnika do takiego stanu na odcinku 300 km (tyle przejechałem autem po zakupie). Czyli wada była już momencie zakupu, a zatem mam podstawę do odstapienia do umowy.

Niestety na pierwszej rozmowie, kiedy poinformowałem go o usterce, handlarz stwierdził, że "nie praktykuje zwrotów" i "na co mu zepsuty samochód" (=nie praktykuje przestrzegania prawa).

Czekam teraz na pisemną ekspertyzę rzeczoznawcy i idę na drugą rozmowę, juz z dowodem w ręku. Masz dla mnie jakieś rady? Z jakimi kosztami muszę się liczyć, jesli sprawa trafi do sądu? Wartość samochodu 27 tys, koszt naprawy ok 11 tys. W sumie przekonuje mnie Twoje porównanie do lokaty, bo dwoje niezależnych prawników powiedziało mi, że sprawa jest ewidentnie wygrana.

 

Jakby co, żeby nie pisać w złym wątku, temat opisywałem też tutaj:

viewtopic.php?f=164&t=324058

 

Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiedzialem w twoim watku. Rownierz jestem zdaniaze sprawa jest ewidentnie po twojej stronie tylkonie zapomnij ze masz terminy nie do przekroczenia.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sledze temat jue od pewnego czasu i tym ludzia udalo sie zrobic ciwilnie dzialajace N52B30 na MW... 650 koni silnikowych (wtnik 569 podawanyjest na kolach).

 

Potwierdza sie wiec to co teoria podpowiadala i wychodzi ze N52B30 jest przy odpowiednim uturbowieniu najbardziej podatnym silnikiem na mody, duzo bardziej niz N54 ub N55

 

to daje 0-100 ponizej 3,6 secs czyli wynik odpowiadajacy samochodom klasy luxury.

 

 

koszt modu to u nas jakies 18000/20000 zlotych w zaleznosci od ceny robocizny... do przezycia nie ? dla 600 koni ?

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

wiadomo, ze turbo robi robote , tylko tylko od razu kup sobie nowy motor na podmianke :mrgreen:

a i zastanawiam się kto w naszym pieknym kraju wysteruję ci kompa pod turbo,

to nie n54 który jest najpodatniejszy na na różne rozwiązania a poza tym jest ich dużo więcej ;)

 

przy okazji przypominam sie z wydechem...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plan byl by taki aby zostawic 2.5 litra w garazu w razie niepowodzenia i robic na 3.0 litra. Dodatkowo mi by wystarczylo 400 koni, 650 jak na video to jest na co dzien nie do ogarnecia sadze. probuje przekonac francuza aby sie ze ta wzial, zobaczymy.

 

tyrkne w pon ws wydechu

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.