Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jezeli rozumiem to co mowisz to uwarzasz ze przeszycie ktore tworzy luk na koncu kazdego kawalka podlokietnika (zaznaczone na zdjeciu) jest przypadkiem i bledem/niedopatrzeniem tapicera a nie zamierzonym efektem ? Przeciez trzeba bylo wyciac osobno dodatkowy kawelek skory pod tym samym katem i ja zawinac aby to wspolgralo. To nie jest przeszycie na srodku jednego kawalka skory tylko przeszycie oddziela dwa rozne kawalki. Chyba ewidentnie prosciej by bylo przeszyc ponownie prosto kawalek skory (10 minut roboty lacznie z zaparzeniem herbaty) niz meczyc sie i wycinac pod tym samym katem drugi kawalek skory, zawijac go i pasowac.

 

http://i.imgur.com/wsLRg56.jpg

 

Po pierwsze tak samo jest w orginale (patrz zdjecie ponizej) tylko nic jest koloru skory bo BMW chcialo zachowac symetrie wizualna i nie ma drugiego przeszycia wewnetrznego bo to pozwala na spore oszczednosci jak robisz podlokietniki w millionach bo robisz to z jednego kawalka skory (i nie musisz nic zawijac ani pasowac) a ja robie jeden dla siebie a i tak uzywam czerwonego PVC na srodku a wiec na nim zawijam skore ale i tak nie chce mi sie jakos wierzyc ze mogles tak pomyslec

 

http://www.m3post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1358615&stc=1&d=1454560104

 

chyba ze chodzi o moment gdzie po lewej stronie pada swiatlo i sie robi duzy kontrast na zdjeciu i tak to sie nazywa zludzenie optyczne, ma to nawet nazwe, jest to pochodna tak zwanego zludzenia kawiarni Saint Michaels Hill.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Koledze chyba chodziło o to, że ten czerwony pas pośrodku podłokietnika nie jest symetryczny, tzn. lewa czerwona część nie jest tak samo szeroka jak prawa czerwona część. To jest chyba przyczyna całego zamieszania.

 

Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że prawa otwierana strona podłokietnika (od strony pasażera) jest szersza niż lewa strona. Żeby czerwony pas był na środku podłokietnika siłą rzeczy proporcje musiały zostać zaburzone tj. lewa czerwona część od strony kierowcy musi być węższa.

Opublikowano

Nie sadze i o tym bym juz zupelnie nie pomyslal ze mozna pomyslec ze jest to blad. Nawet juz nie wchodzac w wyjasnienie takiego stanu rzeczy ktore podales to pasek czerwony lewy ma 76% wielkosci paska czerwonego prawego. Nie mozna rozsadnie pomyslec ze tapicer sie tak robnal przy wycinaniu materialu i widzac to nie wycial tego ponownie i wolal wyciac szerszy kawalek skory czarnej i sie z tym bawic :mrgreen: a ja to jeszcze zainstalowalem a soolek mowi cos o szyciu a Alcantara nie jest przeszyta.

 

Dlatego dalej uwazam ze jest to bezplatny troll.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)

To co mialo byc tylko poprawieniem kilku szczegolow skonczylo sie dosyc duzymi modyfikacjami srodka.

 

Lista zmian I zdjecia !!!

 

 

- nowa deska rozdzielcza z nowa forma zblizona do F3x z bardzo specyficznym materialem z dotykiem typu soft touch. Material jest czyms miedzy skora a alkantara z krotkim wlosem z tym ze jest to polimer 100% pochodzenia naturalnego. Tak naprawde brakuje jeszcze trzech ozdob do dokonczenia deski czyli dekoracji kompletujacej tam gdzie deska opada (bardzo specyficzne) I ramek w chromie na gorne nawiewy. Niestety z powodow technicnych dekoracja bedzie dopiero gotowa za jakies 2 miesiace a wiec dolacze zdjecie jak bedzie gotowa bo nie chce mi sie czekac tak dlugo mimoze tojeden z najwazn iejszych elementow deski.

 

http://i.imgur.com/9IWMoxW.jpg

 

http://i.imgur.com/a1gPk3P.jpg

 

http://i.imgur.com/6HlMtYm.jpg?1

 

http://i.imgur.com/SkyHCYw.jpg?1

 

 

- wymiana listew ze skory carbon na hybrydowy czarny z czerwona metalowa zylka z Composite envision. Bylo to podyktowane faktem ze srodek stal sie po poprzednich zmianach zbyt matowy. Efekt jest fantastyczny ale trudny do uchwyceniu na zdjeciach ... nitka mieni sie w zaleznosci jak pada swiatlo

 

http://i.imgur.com/ITOUnJQ.jpg

 

http://i.imgur.com/86Ujc7e.jpg

 

http://i.imgur.com/JrPCOL1.jpg

 

 

- wymiana drazka zmiany biegow na taki z E90 M3 lacznie z przeszyciem i dzialajacymi ledami. Na poczatku mialem zamiar uzyc galki Z E60 M5 ale ta galka niestety jest malo ciekawa z powodu ze jest jedna dioda dla D I D/S a dodatkowo zawiniecie galki jest nieciekawe. Oczywiscie przerobienie galki z M3 jest duzo trudniejsze od tej z M5 oraz wymiana tunelu centralnego na ten z M3 w carbonie hybrydowym i joystick idrive post lift. Trzeba zmienic dodatkowo pozycje dziury na galke bo pien od galki z e90 jest inaczej polozony niz ten z M3 troche inaczej polozony I nie wchodza +/- przy zmianie biegow

 

http://i.imgur.com/RLJ2DVm.jpg

 

http://i.imgur.com/zN4nDsx.jpg

 

http://i.imgur.com/WMvbZAU.jpg

 

http://i.imgur.com/yCZ1ji9.jpg

 

 

- wymiany blendy kierownicy na blend z carbonu hybrydowego.

 

http://i.imgur.com/qTQEPEk.jpg

 

- obszycie podlokietnika aby sie komponowal z fotelami.

 

http://i.imgur.com/iKCpwjg.jpg

 

http://i.imgur.com/gGP02wk.jpg

 

 

- przeszycie calosci hamulca recznego à la sport style F30 (tylko ladniej niz BMW)

 

http://i.imgur.com/klhk7OG.jpg

 

http://i.imgur.com/oFk46T4.jpg

 

http://i.imgur.com/RVZEXOe.jpg

 

- obszycies gornej parti boczkow drzwi tym samym materialem co deska oraz obszycie przyciskow okien i systemu sterowania kierowcy alkantara czerwona.

 

http://i.imgur.com/tQXvkww.jpg

 

http://i.imgur.com/clYLhOY.jpg

 

- obszycie podsufitki czarnym materialem duzo bardziej jakosciowym niz ten w BMW. Dodatkowo dotyk material jest przyjemniejszy. Dojdzie jeszcze partia czerwona ale musze najpierw naprawic dach.

 

- retrofit ambiant light z F3X do E9x (z bialym oswietleniem)

 

http://i.imgur.com/i87KAAb.jpg

 

http://i.imgur.com/hz2R1UX.jpg

 

- wymiana oswietlenia z pomaranczowego na biale (klimatyzacja/sterownik swiatel/ licznik)

 

http://i.imgur.com/klLM39n.jpg

 

http://i.imgur.com/K7LziEV.jpg

 

- wymiana tarcz licznika na takie zrobione przez mnie oraz zaprogramowanie tempy oleju zamiast spalania tymczasowego (nie umiem w nocy odwzorowac iphonem jak to wyglaada)

 

http://i.imgur.com/1uWQF4w.jpg

 

http://i.imgur.com/DZgbKe6.jpg

 

- wymiana lusterka wstecznego aby miec taki z pilotem do bramy garazowej

 

- i na koniec luskus w luksusie : kupilem sobie pedal haussy w wersji "individual" czyli najlepsze mozliwe pedaly do BMW (imo)

 

http://i.imgur.com/Ycm0pRn.jpg

 

http://i.imgur.com/jhVGJT4.jpg

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
OMG! miazga! z takiego wnętrza az nie chce sie pewnie wysiadac :o Jedyne co mi sie nie podoba to spasowanie mieszka do gałki :norty: nie schodzi sie ładnie w całosć tak jak na reszcie elementow. Ale cala reszta jest IGLA!!!

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Robi wrażenie, jest pięknie :cool2: podoba mi się deska rozdzielcza nie jednolita tylko z fragmentów a' la skorupa żółwia :)

aż boję się spytać jaki był koszt tych wszystkich modów :D

Opublikowano
Ladnie zrobione - chociaz ja bym zostawil stary kolor zegarow ;) Chwycilem sie za glowe jak pomyslalem jak problematyczne bedzie utrzymanie wszystkiego w czystosci ^^
E92 335d Stage H
Opublikowano
Gratulacje :clap: podziwiam Cię za wytrwałość i konsekwencję w realizacji celu. Mnóstwo włożonej pracy, czasu o $$$ nie wspominając. Jak dla mnie wisienką na torcie są listwy ozdobne, robią mega wrażenie :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:jawdrop:

Pięknie to wszystko wygląda. Dla mnie najlepsze są fotele. Po prostu miażdżą system :cool2:

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Doceniam ilość kasy, czasu i szczegółów... Ale po prostu mi się to nie podoba. Gdzieś w dążeniu od ogółu do szczegółu zagubiła się prostota i spójność linii a na jej miejsce wskoczyło bizancjum. I rzeczywiście - są miejsca gdzie widać po prostu krzywe szycia / zagięcia materiału, np na desce od góry czy wspomnianym podłokietniku. Po prostu przy skomplikowanej formie i ręcznej robocie nigdy nie będzie precyzji maszyny...

 

Ale oczywiście najważniejsze że Tobie się podoba! :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niesamowity klimat masz teraz w środku. Bardzo mi się podoba. Totalny indywidualizm. Dbanie o szczegóły :cool2:
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Brakuje w tym momencie tylko tabliczki z wypalonym napisem " BMW INDIVIDUAL" . Pięknie to wszystko wygląda, wydaje mi się, że ciężko będzie Cie teraz wyciągnąć z buni :D
Opublikowano
Dodam nieskromnie 3 grosze od siebie. Generalnie zrobione wszystko zajebiście. O te detale w postaci małych nierówności bym się nie czepiał. Wykonanie w pełni profesjonalne i na pewno odchudziło porządnie portfel. Jednak do mnie nie przemawia ten carbon. O wiele bardziej wolałbym zwykly klasyczny czarny połysk. Jednak gusta każdy ma inny, nikt inny poza Tobą tym jeździć nie będzie, więc to Tobie ma sie podobać. Wybrałes odważny kolor bo czerwony, stąd jest mała granica pomiędzy zachowaniem prostoty a choinką. Mimo wszystko wyszło bardzo ładnie. Osobiście po prostu wziąłbym połączenie czarnego z grafitem (ale ja po prostu jestem nudny :P )
Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
Opublikowano

Dzieki za pochwaly i uwagi :cool2:

 

I zdaje sobie sprawe ze jezeli ktos lubi prostote wnetrza orginalnego E90 ktory wedlug mnie jest raczej efektem oszczednosci BMW niz czyms innym to tak obudowany srodek nie moze sie podobac. Okreslenie Bizancjum jest zreszta bardzo trafne mimo ze jest uzyte w sensie negatywnym przez autora bo srodek jest inspirowany przepychem wnetrza Hagia Sophia. Jak ktos byl bo zdjecia tego nie oddaja to wie. A wiec glownym motywem bylo wlasnie zerwanie z prostota i bardzo obecnej symetri w aucie. Jezeli ktos lubi german style np to ewidentnie nie bedzie to jego bajka

 

Jak chodzi o koszty i wykonanie.

 

Deska nie wyszla drogo (oprocz materialu) z prostego powodu ze poczawszy od projektu po samo wykonanie wielu elementow zrobilem to ja oczywiscie przy pomocy profesjonalistow. Po prostu udalo mi sie "wlamac" do tapicera i korzystac z jego wiedzy, narzedzi i pomocy. Niestety deska nie jest w ostatecznej formie po potrzebuje ja nagrzac rownomiernie i jednoczesniej do dosyc wysokiej temperatury aby material ktory jest bardzo specyficzny nabral swoj ostateczny ksztalt (rozsezrzy sie po prostu). Niestety aby to zrobic nie placac za komore UV fabryczna musze poczekac az bedzie ladna pogoda i cieplo i zostawic samochod na sloncu kilka godzin aby wnetrze osiagnelo temperature przynajmniej 70 stopni przez kilka godzin. jak to zrobie to wykonam zdjecia techniczne bez perspektywy aby moc ocenic czy cos jest proste czy nie :mrgreen: Jedenj rzeczy ktora zdjecia nie oddadza to dotyk typu soft touch (niektore okladki ksiazek maja folie typu soft touch np) ktory jest niesamowity. Stosunkowo drogie bylo tak naprawde wykonanie ramkichrom na klimatyzacje bo otwor klimatyzacji jest tak naprawde oprawie 1 centymtr mniejszy w obwodzie niz orginal.

 

Jak chodzi o listwy karbon trudno jest oddac kolor na zdjeciu bo czerwona nitka sie mieni pod wplywem swiatla i zmiana barwy jest tak naprawde ciagla i przechodzi od szarego karbonu do vivid red ! :) Zdejcie ponizej ilustruje problematyke. Zobaczcie roznice miedzy obszarami od szarego do ostro czerwonego. Jak chodzi o koszty to jezeli sam material jest drogi to polozenie go biorac pod uwage skomplikowanie materialu (nitka metalowa i mata weglowa to dwa odrebne elementy i trzeba je zegrac) nie bylo drogie.

 

http://i.imgur.com/yCZ1ji9.jpg

 

Najbardziej skomplikowanym elementem bylo przerobienie galki z M3 aby wyswietlala zmiany biegow prawidlowo i tunelu bo trzeba przesunac otwor w lewo i do tylu o 2 centymetry inaczej po prostunie da sie wrzucac biegow +/- przy sterowaniu recznym. Jezeli nie zalezy komus na dwoch odrebnych diodach do trybu D i DS to moze wziasc galke z M5 ktora ma troche inny wyglad i jest duzo prostsza do przerobienia elektrycznie.

 

Jak chodzi o podlokietnik, oprocz zaszycia alkantary po wewnetrznej stronie prawego elementu (trzeba gdzies to zrobic) to dalej nie widze gdzie jest krzywo ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Jak dojdę do kompa to narysuje, chodzi o szew na lewej części pomiędzy czerwonym a czarnym. Moze to byc kwestia perspektywy oczywiście!

 

Ale widzisz oko jakieś mam, że wypatrzyłem że forma deski nie jest ostateczna :) w takim razie czekam na ostateczny spas.

Opublikowano

jak chodzi o deske to brak bardzo cieplego dnia ze sloncem mnie wku.... bo musialem zostawic przerwe pomiedzy elementami (jakies 0,5 mm) aby material gdy sie rozszerzy nie wstawal przez nacisk jednego elementu na drugi i widac aktualnie klej przez nie ktory swieci w sloncu i mnie to super wkur... ale suszenie uv w komorze to wydatek kilku tysiecy zlotych.... poczekam na 30 stopni w cieniu... bez cienia :)

 

jak chodzi o podlokietnik, jezeli chodzi o moment gdzie szew przechodzi z cienia w swiatlo to jest to zludzenie optyczne zwane zludzeniem sciany kawiarni Saint Michael Hill. A polega to na tym... wszystkie linie szare ponizej sa rownolegle

 

http://www.focus.pl/upload/galleries/16/zludzenie-sciany-kawiarni-wszystkie-16453_l.jpg

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Właśnie wróciłem do domu a tu taka niespodzianka bo wrzuciłeś zdjęcia środka i jestem wk. rwiony bo nie widziałem tego na żywo :mad2: :mad2:

Dlaczego tego nie miałem okazji zobaczyć, chyba zaraz jadę z powrotem zobaczyć to na żywo bo nie zasnę,

Rivasi wszystko zrobione przepięknie wielkie woooooow to teraz rozumiem jak dzisiaj mi mówiłeś że jesteś

troszkę spłukany :wink: :) :lol:

Kawał dobrej roboty, szkoda że nie było mi dane tego zobaczyć :cry2:

Pięknie :cool2: :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
jak chodzi o deske to brak bardzo cieplego dnia ze sloncem mnie wku.... bo musialem zostawic przerwe pomiedzy elementami (jakies 0,5 mm) aby material gdy sie rozszerzy nie wstawal przez nacisk jednego elementu na drugi i widac aktualnie klej przez nie ktory swieci w sloncu i mnie to super wkur... ale suszenie uv w komorze to wydatek kilku tysiecy zlotych.... poczekam na 30 stopni w cieniu... bez cienia :)

 

jak chodzi o podlokietnik, jezeli chodzi o moment gdzie szew przechodzi z cienia w swiatlo to jest to zludzenie optyczne zwane zludzeniem sciany kawiarni Saint Michael Hill. A polega to na tym... wszystkie linie szare ponizej sa rownolegle

 

http://i.imgur.com/SbOMjAt.png

http://i.imgur.com/ZKmtYRp.png

http://i.imgur.com/t05Oaxm.png

 

O te trzy miejsca mi chodzi. Ale każde z nich może być wynikiem perspektywy / zdjęcia.

Opublikowano (edytowane)

dwa pierwsze to perspektywa ale i tez twoje wyobrazenie przy perspektywie :)zrobilem w tej chwili iphonem z innych katow

nie da sie tak poprawadzic blednie jak narysowales na desce bo material musi sie o cos opierac :)

 

http://i.imgur.com/yM1lYWv.jpg

 

http://i.imgur.com/kZX6dKI.jpg

 

ostatnia to po prostu tak jest i u ciebie na plastiku i jest faktycznie wybrzuszenie, padajacy cien je wyolbrzymia. Sprawdz.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Gratuluję :)

 

Bardzo podobają mi się listwy, są przepiękne, już widzę jakby takie coś leżało u mnie tylko zamiast czerwonego "akcentu" w carbonie dałbym niebieski pod swoje wnętrze.. Fotele już wcześniej pisałem że szałowe, kierownica też świetnie wygląda. Zegary dzięki czerwonym kółkom w środku bardzo przypominają mi te z F30. Natomiast mi osobiście nie podoba się gałka biegów, ale wiem że Ty masz odmienne zdanie :) Wnętrze wygląda jak z jakiegoś Demo-car na targach tuningu - robi mega wow. Pozdr !

Opublikowano (edytowane)

Dzieki Randal

 

Zegary zerznalem z F30 bo sa po prostu ladne i bardziej na czasie a jednoczesnie nie ida w niewiadomo co jak nowe zegary w Audi lub gorzej w porsche panamera a ze nie jestem artysta to nie bawilem sie w projektowanie nowych bo by wyszla kaszanka. Jest o schludne i udalo mi sie ustawic start tam gdzie N52 schodzi na swiatlach :)

 

Jest zreszta kilka innych elementow z F30 jak dywaniki lub projekt hamulca bo maja fajne akcesoria w F30.

 

jak chodzi o listwy to niebieskie byly by te z seri Reflections :

https://compositeenvisions.com/blue-reflections-carbon-fiber-fabric-2x2-twill-50-3k-5-9oz-815.html?zenid=df551955e1c50679b3583989f9d9b21d

 

Bardzo trudne do polozenia bo nitka jest elementem odrebnym od maty weglowej i trzeba wszystko ustawiac ale gosc ktory robil czerwonemu rownierz jest pro i zrobil calosc za jakies 1800zl netto + material (lacznie z blenda i galka M3). Wykonawca LCP carbon.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Rewelacja ten carbon, a cena wychodzi jak za listwy Mperformance.. Może kiedyś :D

Faktycznie dopiero zauważyłem że masz w zegarach tak jak przy systemie S/S ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.