Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak bym chcial miec tylko moc nie fatygujac sie to bym kupil F82 za gotowke wyslal go do shifteca na 530 koni i ... nie ma funu. Ta moc mi jest po nic Bo juz od dawna nie jezdze na tor, refkleksy juz nie te, glowa rozsadniejsza i dwojka dzieci ktore sa [bAD]; Nie jestem pewny czy wykorzystuje chocby 200 koni w jezdzie codziennej... parafrazujac awatar jednego z forumowiczow... jestem STARY :wink: a zabawa jest poruszanie mozgownica.

Kurde, teraz rozumiem dlaczego kombi... żeby trumna weszła :twisted2: Będziesz mieć też czerwoną? :D

Opublikowano
@Rivasi a nie myslales nad wrzuceniem turbo? Juz raczej powinny byc jakies gotowe kity do takich operacji ;)

 

Lepszy jest kompresor, by zachowac charakterystyke n/a.

E92 335d Stage H
Opublikowano

@slawomir :lol: :lol:

 

Ja mam podejscie do samochodu troche jak amerykanski lekarz, nie lubie go zmieniac jak jestem zadowolony a jestem zadowolony na razie po przerobkach z mojego a tak naprawde bede zadowolony za miesiac jak dokoncze srodek. F82 nie kupie bo nie bede z niej mial uzytku a potrzebuje kasy na glowne hobby a tu wydatki niestety sa nieporownywalne wyzsze niz samochod.

Generalnie moje podejscie do zycia i hobby mozna zrezumowac ta reklama fiata :mrgreen:

 

https://www.ispot.tv/ad/7Dz9/fiat-size-of-your-yacht-song-by-pharrell-williams

 

Od dwoch lat nie plywalem przez narodziny dzieci a sam postuj na sucho na Marie Galante kosztuje mnie krocie a po dwoch latach/trzech latach bede musial zainwestowac 100K w samo doprowadzenie do porzadku. :mad2:

 

@Rivasi a nie myslales nad wrzuceniem turbo? Juz raczej powinny byc jakies gotowe kity do takich operacji ;)

 

No robie wszystko WLASNIE aby nie miec turbiny ani wtrysku bezposredniego ani kompresora (lepszy od turbiny). Gdyby ktos nie w stanach umial ogarnac S65 w Xdrive to bym lecial S65 do touringa.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
hehe jak nie chcesz turbo a i tak ładujesz mase $$$$ to moze swap V8 od M3 :norty: :norty: tylko nie wiem jak z xdrivem by to (nie)dzialalo. Chyba gdzies tu sie plata na forum projekt M3 turinga ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

@tom3k90 : Lubie jak ktos nie czyta odpowiedzi na swoj wlasny post :sad2:

 

 

@Rivasi a nie myslales nad wrzuceniem turbo? Juz raczej powinny byc jakies gotowe kity do takich operacji ;)

 

..... Gdyby ktos nie w stanach umial ogarnac S65 w Xdrive to bym lecial S65 do touringa.

 

S65 to V8 z M3 :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

tak tak N52B30AF. oprocz ze N53 jest na bezposrednim wtryskuto dodatkowo jest na MSD81, a nie da sie wladowac softu z MSD 80/81 do MSV70. Z N53 przy zmianach hardware mozna wyciagnac rownierz ponad 300 koni beziecznie.

 

Jak mowie ze sie nie da to fizycznie sie da ale nie ma mozliwosci aby samochod dzialal poprawnie mimo to co mowia tak zwani magicy. Skonczy sie to zniszczeniem silnika. Zaczniemy od tego ze przyplywomierz nie moze sie komunikowac z kompem, ze Valvetronic gubi po kilku kilometrach ustawienia (sygnalizuje to cat backiem po pierwszych tysiacach), wiekszosc czujnikow wysyla niekompletne info do kompa ktory nie umie odebrac sygnalow cyfrowych a to tylko poczatek gory lodowej. Z tej samej przyczyny nie mozna wlozyc N52N ani N54... bez zmiany komp/kluczyk i druciarstwa.

 

Wiem bo juz probowalem... to byl jedyny raz gdzie nie posluchalem rady Bimmerupgrades... nie zrobie tego drugi raz :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dlaczego nie chcesz bezpośredniego wtrysku? Nie ta "kultura" ?

 

edit : Abstrahując od problemów z "kompem"

 

 

 

Gdyby nie musiał specjalnie jechać do FR to bym pytał sie ciebie o namiar na tunera w FR.

Jednak koszty wycieczki + czas to za dużo.

 

Kończę dogadywać się z PL tunerem zobaczymy efekty.

Opublikowano
Dlaczego nie chcesz bezpośredniego wtrysku? Nie ta "kultura" ?

 

nie tylko N52 to ostatni R6 klasyczny BMW (bez turbo bez wtrysku bezposredniego) i chcialem go miec. Wyleczylem sie z turbin wb po Odi.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Jak robic swapa to juz na cos fajnego ;) Fajne w wiekszosci wypadkow to GM V8 :)

 

GM do BMW :duh: może już lepiej coś ze Scanii albo Mana? :mrgreen:

+1

Opublikowano
z drugiej strony silnik z toyoty rozwalil w BMW wzystkich na szczepy na zlocie dwa lata temu w 1/4 mili... a wiec nie wiem czy jakis hemi nie byl by fajny...na pewno mniej awaryjny tylko ze to juz nie jest BMW imo :idea: tylko Hellcat.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

To ta Raceismowa, z tego co pamietam. Na necie mase supr 1000KM+ ;)

 

A co do silnikow Toyoty nie ma sie co dziwic ;) w koncu jest 2JZ-GTE z najnowszej Supry czy np 3S-GTE z Celici GT4 ST205, ktora mialem przyjemnosc jezdzic ;) Jeszcze mazdowskiego wankla brakuje i mamy szlifierke marki BMW.

E92 335d Stage H
Opublikowano

PEIKNA :)

 

moze odworzycie sobe temat osobny :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
@tntos:

 

To milo ze jest ktos co sie zna a nie rozmawiamy o niczym. :) troche jak Wl1q od ktorego w innych dziedziniach sie juz troche nauczylem (miedzy innymi hamulce...) a po to tu jestem.

......

Dzięki. Ale moja wiedza jest mizerna. O n52, n53 wiem tyle ile przeczytałem przez ostatnie miesiące w pdfach serwisowych BMW. A że od niemal 10 lat jeżdżę jednymi z najbardziej podatnych na tuning turbobenzynami, to wiem, że do wartości powiedzmy 130KM z litra pojemności koszt tuningu turbobenzyny w porównaniu do N/A jest znikomy. Tyle teorii. Za praktykę się nie zabierałem, ponieważ z racji pracy i obowiązków rodzinnych nie mam, aż tyle czasu, ani warunków "warsztatowych", żeby wybuchnąć 2-3 silnikami :D zanim się tego nauczę w stopniu zadowalającym.

Naprawdę mocno kibicuję, ponieważ ile już można czytać o setnym 2JZ z turbo wielkości wiadra, uturbionym lexusie czy innym nissanie 3,5l.

 

Zresztą dlatego kupiłem BMW n52, zamiast jakiejś innej turbobenzyny, żeby mnie nie korciło na tuningi ;).

Opublikowano
Ja kupilem diesla bo myslalem - a przeciez nie bede sie scigal dieslem... ...a potem ktos mi powiedzial "Wiesz w Le Mans Audi tez sie sciga tylko TDI" ;) (teraz to juz 'scigalo')
E92 335d Stage H
Opublikowano (edytowane)

W czwartek oddaje bunie do Prmaxa na montaz koncowego srodka, lista spraw ktore beda robione. Mialy by juz zaczete w tamtym tygodniu tylko samochod ktory to wiozl... mial wypadek i wyszlo kika napraw do wykonania :

 

- nowa deska rozdzielcza z nowa forma zblizona do F3x (ostatnie korekty/naprawy wlasnie w toku)

- wymiana listew ze skory carbon na hybrydowy czarny z czerwona metalowa zylka z Composite envision.

- wymiana drazka zmiany biegow na taki z E90 M3 lacznie z przeszyciem i dzialajacymi ledami

- wymiana tunelu centralnego na ten z M3 w carbonie hybrydowym i joystick idrive post lift.

- wymiany blendy kierownicy na blend z carbonu hybrydowego.

- obszycie podlokietnika

- przeszycie calosci hamulca recznego à la sport style (tylko ladniej)

- obszycies gornej parti boczkow drzwi oraz obszycie przyciskow okien i systemu sterowania kierowcy

- obszycie podsufitki w dwoch kolorach

- retrofit ambiant light z F3X do E9x (z bialym oswietleniem)

- wymiana oswietlenia z pomaranczowego na biale w calym samochodzie (klimatyzacja/radio/ licznik)

- wymiana tarcz licznika na takie zrobione przez mnie

- wymiana lusterka wstecznego aby miec taki z pilotem

- i na koniec luskus w luksusie : kupilem sobie pedal haussy w wersji "individual" czyli najlepsze mozliwe pedaly do BMW.

 

kilka preview drobnostek do wymiana a grube poczekaja na pro zdjecia srodka:

http://i.imgur.com/CEH3yMN.jpg

 

http://i.imgur.com/al1Pdl1.jpg

 

http://www.3er-faq.de/images/ambientebeleuchtung-f30/10.jpg

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.