Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kulfon3 - niesprzedawalne auta chyba tylko na forach właśnie występują. Mnie niestety tez to czeka za 21tyś :((
Opublikowano (edytowane)

Panowie, ja mam nadzieje dobic ja do 500 :) czyli to dopiero 40tka dla czlowieka :)

 

Super, gratuluję, AFE pierwsza liga :cool2:

 

teraz zacznie oddychać :8)

 

nie myslalem ze bedzie tak ogromna roznica w oddychaniu mimo tego co czytalem na forach amerykanskich. Przez nieskasowana adaptacje i brak programu odcina mi paliwo juz przy 6000. Jak skasuje adaptacje u prmaxa i podniose sondy przednie o dodatkowe 0,5 cm zobaczymy potencjal bo na razie to ma hyper wentylacje ale juz po 30 km widac ze jest na czym pracowac.

 

670 euros z vatem wersja "karbon" dolotu uwarzam ze jakosc do ceny jest dobra.

 

Kulfon3 - niesprzedawalne auta chyba tylko na forach właśnie występują. Mnie niestety tez to czeka za 21tyś :((

nie wystepuja na alegro po kuracji odmladzojacej :mrgreen: znajomy kupil F30 przyprzebiegu 82900km a okazalo sie ze ma 282900 :) i jeszcze firma dawala gwarancje przebiegu :norty:

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
jest straszny syf to prawda, umyje w tym miesiacu jak skoncze nowy nowy nowy srodek.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Ja się cały czas zastanawiam, jak to jest, że BMW seryjnie nie robi takiego dolotu, toż to niewielki koszt jest.
Opublikowano
Zestrojone dla każdego czyli? W czym seria jest lepsza dla Kowalskiego?
Opublikowano

Podstawowy setup skonczony (dolot AFE 3.0, kolektor wydechowy sportowy 3.0 schmiedman, katy 300 cel, tlumik koncowy na miare), w lato jade do francji zrobic program, licze na okolo 260 koni po programie.

+40KM w N/A softem?

Auto utrzyma Euro4? Czy się cofnie do Euro2 i będzie lane benzyną ile tylko się da?

Opublikowano
Zestrojone dla każdego czyli? W czym seria jest lepsza dla Kowalskiego?

 

Przecież seryjnemu dolotowi nic nie brakuje, auto oddycha i jeździ dobrze, tak samo z wydechem, hamulcami, seryjne zawieszenie czy to standard czy sport też się dobrze sprawuje w różnych drogowych sytuacjach, przeciętnemu kierowcy praktycznie nic nie brakuje. Producent nie będzie narażał się na dodatkowe koszty w związku z robieniem klientom prezentów w postaci np. tytanowego układu wydechowego, dolotu z karbonową pokrywką itd.

 

Z drugiej jednak strony potencjał auta jest większy niż seryjne podzespoły, stąd możliwość zamontowania innego zawiasu, hamulców, wydechu, dolotu, foteli i czego dusza zapragnie.

 

A jeżeli Ci coś brakuje to znaczy, że nie jesteś przeciętnym Kowalskim.

Opublikowano
Zestrojone dla każdego czyli? W czym seria jest lepsza dla Kowalskiego?

 

Jezeli porownac do seri to moje auto jest strasznie glosne a przecietny kierowca szuka ciszy. Dodatkowo, przy takim dolocie jazda na niskich obrotach to koszmar a przecietny kowalski jezdzi na benzynie jak na dizlu, sadze ze o to chodzi B-T-K.

 

Teraz badzmy szczerzy, podzespoly podstawowe BMw (hamulce, dolot i inne) to niska polka (dlatego je wymieniamy) bo to nie tworzy wartosci dodanej w oczach prezecietnego kowalskiego i nie ma sensu wydawac na to kasy bo nie przelozy sie ona na sprzedaz. Tacy ludzi jak ty to wyjatek. BMW to juz od dawna nie jest auto dla konesera ktory umie docenic takie szczegoly jak ty, ja, btk albo kilku ludzi tego forum. To juz nawet nie jest auto dla ludzi z pieniedzmi bo przy systemach lease & drive da sie jezdzic BMW z tradycyjna rata miesieczna kredytowa Opla lub fiata. Fakt ze BMW proponuje przeglady bezplatne tez jest stworzony po to aby kowalski nie przerazil sie kosztami serwisowymi (i aby byc lepiej poszczeganym przez zarzadcow flot) a fakt ze ten przeglad jest malo wiarygodny to juz nie jego problem bo samochod oddaje po 3 latach, inny bedzie sie martwic.

 

Podstawowy setup skonczony (dolot AFE 3.0, kolektor wydechowy sportowy 3.0 schmiedman, katy 300 cel, tlumik koncowy na miare), w lato jade do francji zrobic program, licze na okolo 260 koni po programie.

+40KM w N/A softem?

Auto utrzyma Euro4? Czy się cofnie do Euro2 i będzie lane benzyną ile tylko się da?

 

+40KM po sofcie z powyzszym setupie(dzisiaj jest 232 bez dolotu, bedzie okolo 240 z dolotem po dostosowaniu sad i skasowaniu poprzedniej adaptacji), gosc w tym setupie wyciaga bezpiecznie 260 koni na 2.5 i troche ponad 300 na 3.0. Zrobil 4 juz takie fury. Mozna by bylo utrzymac Euro 4 kupujac katy za 2K zloty za kat. Auto spadnie do euro 3 bez nich (mimo ze ma katy euro 4). Z tym laniem benzyny to nie wiem za bardzo o co chodzi (doprecyzuj) bo spalanie wzrosnie proporcjonalnie do mocy czyli bedzie na poziomie 3 litrowki, minimalnie wiecej. Jezeli nie spalasz paliwa po programie to znaczy ze ci wgrano polgotowca. Ja tu mowie o programie gdzie gosc bedzie siedzial tydzien nad autem a nie polgotowiec z lodzkich pastwisk gdzie dostaniesz 450 koni na 3 litrowym dizlu w 3 godziny. Koszt oczywiscie tez inny, 750 euros dla goscia + oczywiscie pakiet hamowan za okolo 200 euros.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Gratuluję okrągłego przebiegu! Niebawem również dołączę do tego zacnego klubu "niesprzedawalnych" ;)

 

Niesprzedawane to juz od 200.000 ;)

 

Polska mentalnosc wyglada nastepujaco:

- mniej niz 100.000km kręcony na bank

- 100.000-200.000km 100% oryginalny!

- ponad 200.000km szrot i tylko na zlom :P

 

Ja tu mowie o programie gdzie gosc bedzie siedzial tydzien nad autem a nie polgotowiec z lodzkich pastwisk gdzie dostaniesz 450 koni na 3 litrowym dizlu w 3 godziny. Koszt oczywiscie tez inny, 750 euros dla goscia + oczywiscie pakiet hamowan za okolo 200 euros.

 

To calkiem dobra cena! jak za tyle roboty czekam na efekty ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
tom3k90 ja jeszcze zauwazylem ze w przypadku diesli kupujący tolerują przebieg rzędu 200-250 bo "lepiej prawdziwe 250 niż 180 skręcone " mawiają ale broń boże nie wiecej jak 250 bo to już pachnie 300... to co szwagier czy teść powie który kupił okazje z przelotem mniejszym jak 100tys .. pojdzie fama po rodzinie że szrot :)
Opublikowano

 

To calkiem dobra cena! jak za tyle roboty czekam na efekty ;)

 

firma jest zamknieta caly miesiac podczas wakacji a facet dostal pozwolenie od szefostwa bo przyjezdzam z polski i nie zjadam im rynku bo i tak bym tego nie zrobil u nich inaczej a wiec powiem inteligientny szef, daje pracownikowi zarobic sobie na boku (700 euros za 5/6 dni pracy i to raczej naspokojnie po moze skonczy w 4 to calkiem fajny bonus nawet we francji ale miejac to pod kontrola, jednoczesnie inkasuje 200 do 300 euros za hamownie gdzie firma jest zamknieta. dobry deal dla kazdego.

 

tom3k90 ja jeszcze zauwazylem ze w przypadku diesli kupujący tolerują przebieg rzędu 200-250 bo "lepiej prawdziwe 250 niż 180 skręcone " mawiają ale broń boże nie wiecej jak 250 bo to już pachnie 300... to co szwagier czy teść powie który kupił okazje z przelotem mniejszym jak 100tys .. pojdzie fama po rodzinie że szrot :)

 

Niesprzedawane to juz od 200.000 ;)

 

Polska mentalnosc wyglada nastepujaco:

- mniej niz 100.000km kręcony na bank

- 100.000-200.000km 100% oryginalny!

- ponad 200.000km szrot i tylko na zlom :P

 

 

To dokladnie ten przedzial. jak bym slyszal goscia z rodziny zony z radomia ktory sie trudni sprzedaza "perelek" dla gosci z miasta jak mowi (a biorac pod uwage jak mieszka to mu idzie nie zle).

 

mowi dizel do 5 lat... dajesz ponizej setki, powyzej 120-150, a powyzej 10 lat tak maks do 200, 15 latki nie przekraczaja nigdy 220/230 km. I jak krecisz to juz na grubo, minimalka to 100K a dla starszych lecisz 200K w dol inaczej to szrot dla burakow z miasta.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Rivasi, będziesz zamawiał coś z bimmiana niebawem?
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
raczej nie przyszlo mi zamowienie tydzien temu ale moze znajomy bedzie prawdopodobnie za jakies 10 dni, co chcesz ? jak bys mi znalazl gdzie moGe kupic takie pierdolki na bolce od drzwi z logo BMW ktore miales w 320is to bylbym wdzieczny:)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Wiecie jakbyscie cos zamawiali z Bimana to sie bym dorzucil, bo kierunki bym sobie kupil.
E92 335d Stage H
Opublikowano
w sumie ja jakies drobnostki tez moge domowic jak by nas sie zebralo kilku.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Zestrojone dla każdego czyli? W czym seria jest lepsza dla Kowalskiego?

Podstawowy setup skonczony (dolot AFE 3.0, kolektor wydechowy sportowy 3.0 schmiedman, katy 300 cel, tlumik koncowy na miare), w lato jade do francji zrobic program, licze na okolo 260 koni po programie.

+40KM w N/A softem?

Auto utrzyma Euro4? Czy się cofnie do Euro2 i będzie lane benzyną ile tylko się da?

 

+40KM po sofcie z powyzszym setupie(dzisiaj jest 232 bez dolotu, bedzie okolo 240 z dolotem po dostosowaniu sad i skasowaniu poprzedniej adaptacji), gosc w tym setupie wyciaga bezpiecznie 260 koni na 2.5 i troche ponad 300 na 3.0. Zrobil 4 juz takie fury. Mozna by bylo utrzymac Euro 4 kupujac katy za 2K zloty za kat. Auto spadnie do euro 3 bez nich (mimo ze ma katy euro 4). Z tym laniem benzyny to nie wiem za bardzo o co chodzi (doprecyzuj) bo spalanie wzrosnie proporcjonalnie do mocy czyli bedzie na poziomie 3 litrowki, minimalnie wiecej. Jezeli nie spalasz paliwa po programie to znaczy ze ci wgrano polgotowca. Ja tu mowie o programie gdzie gosc bedzie siedzial tydzien nad autem a nie polgotowiec z lodzkich pastwisk gdzie dostaniesz 450 koni na 3 litrowym dizlu w 3 godziny. Koszt oczywiscie tez inny, 750 euros dla goscia + oczywiscie pakiet hamowan za okolo 200 euros.

Precyzuję, to nie diesel, ani turbobenzyna, więc innego sposobu na wzrost mocy poza dodaniem benzyny nie ma. Tu jest jeszcze pole manewru zmiennym dolotem i fazami rozrządu, co nie zmienia faktu, że w silniku N/A każdy dodatkowy koń kosztuje znacznie więcej niż w turbo (nie chodzi tu o pieniądze). Tym bardziej, że dochodzisz do 100KM/l pojemności. A że jak podejrzewam pełna moc będzie dostępna w open loop z napisanej mapy paliwa (chyba, że sondy są szerokopasmowe i ECU jest w stanie utrzymać stałe AFR na poziomie 12,5. Tym bardziej, że silnik do pancernych raczej nie należy.

Zakładam, że owe 260KM osiągalne będzie w bardzo wąskim zakresie temperatur, ciśnienia i wilgotności powietrza i wyjątkowo dobrej benzynie. Choć powiem, że płakał nie będę, gdy się okaże że byłem w błędzie.

Tak czy owak podziwiam ludzi, którym chce się ładować kasę, czas itd w tuning silników N/A.

Opublikowano

Bo N/A z punktu widzenia jazdy to najpiekniejsze mozliwe silniki.. co prawda stare hamburgerowe powiedzenie mowie "No replacement for displacement" ;)

 

Jeszcze zapomniales, ze mozna sterowac zaplonem lub skokiem zaworu. W tuningu n/a wlasnie fajne jest to ze musisz kombinowac z sprzetem by cos ugrac - inny kolektor wydechowy, inny dolot, moze ITB?

E92 335d Stage H
Opublikowano

@tntos:

 

To milo ze jest ktos co sie zna a nie rozmawiamy o niczym. :) troche jak Wl1q od ktorego w innych dziedziniach sie juz troche nauczylem (miedzy innymi hamulce...) a po to tu jestem.

 

I masz w duzej mierze racje i troche mi popsules niespodzianke bo wynik ktory chcialem przedstawic jako calkowity we wrzesniu bedzie wiec tymczasowy i warunkowy a tak to moglem prezyc muskuly nawet w lecie (nie zdazylem z programem w tym roku bo mi gosc wylecial na karaiby na wakacje w styczniu zanim zdazylem wszystko zalozyc a bylismy umowieni na swieta).

 

A wiec masz w zasadniczej kwesti racje czyli ze w aktualnym silniku 2.5l, 260 koni bedzie osiagalne przy niskich temperaturach, z szacunkow mw do +5 stopni i przy duzej wilgotnosci powietrza.

 

Tak naprawde dzieki sterowaniu zaplonu i skokowi, popchniemy silnik do maxa jakiego sie da bo i tu masz znowu racje te silniki nie sa pancerne a chodzi o to aby zobaczyc co sie bedzie sypalo i w jaki sposob kroki mechaniczne podjete sa wystarczajace aby uchronic nastepce czyli 3.0 ktory juz jest bardziej wytrzymaly i czy trzeba cos dodac bo celem jest 3.0 a 2.5 jest... krolikiem doswiadczalnym

 

Tak aktualnie nie ma sond szerokopasmowych (wleca w 3.0 bo teraz nie sa potrzebne czytaj dalej), oszukuje komputer recznie... podnoszac sondy w miare jak zwiekszam doplyw powietrza 1/poprzez wymiane kolektora wylotowego 2/ teraz przy wymianie puszki i filtra. Inaczej bylbym zablokowany poprzez MSV70 ktory jest super wrazliwy (oczywscie katy sa 300 cel i tanie bo i tak zaraz padna wleca luksusowe do 3.0). Jezeli bym sie zatrzymal na tym moge spokojnie dzisiaj miec 240koni, przy bogatej mieszance dosyc bezpiecznej dla silnika bo nadmiar paliwa chlodzi silnik tylko to nuda bo nie musialem robic hardware aby to osiagnac i nie chce kupowac akcji w shellu i tankowac racinga 100 za 6 zyla za litr.

 

Jak sie zaczna jaja z 2.5l (taki jest plan), wleci chlodzenie pod wymiar (do 3.0) ktore zrobie w Eltecu pewnie i... w zaleznosci co padnie bede wiedzial co wzmocnic w 3.0.dodatkowo.

 

Przechodzac na 3.0, sytuacja sie nieco poprawia bo A/silnik jest bardziej wytrzymaly i wytrzymuje 280 w setupie orginalnym (jak robisz to inteligientnie). Gosc robi 3.0 do ponad 310 z modyfikacjami oczywiscie mechanicznymi ALE...na tor gdzie zywotnosc silnika nie musi byc liczona na 100000 km. Jest pomysl jak wyciagnac minimalnie ponad 300 w szerokich warunkach pogodowych (dzieki szerokopasmowym i talentowi inzyniera) i dac silnikowi zyc jakies 100 tysiakow, moze troche wiecej nie robiac z niego akwarium benzynowego. Tak naprawde zmiany w programie bede rozsadne (lekko zaplon, skok zaworow i alternance d'accumulation (nie znam slowa po polsku ) a wiekszosc mocy bazuje na zmianach hardware. Tydzien roboty aby zyskac duzo na zywotnosci i 15/20 koni do tego co juz da hardware. Oczywiscie ze bede spalal wiecej w stosunku do mocy uzyskanej (chocby po to aby silnik zyl dluzej) ale jest prognoza ze bedzie to wiarygodne, na poziomie samochodu przy tej mocy ktore ma walnieta pompe wody i termostaty czyli 1/4 tego forum :mrgreen:

 

Jak sie nie uda, ograniczymy sie do 280/290 w 3.0. :cry2: Byloby szybciej i prosciej ale z ulicznych tunerow w polsce wiekszosc nie wie o co chodzi wychodzac z ich turbin i gotowych map a ci ktorzy wiedza to robia samochody na tor i nie sa w stanie wziasc pod uwage ze samochod ma jezdzic cywilnie i ze robie to tylko dla osiagniecia wyniku a wiec zmuszony jestem jezdzic do FR.

 

Teraz pytanie po co... bo to jest fun bo nikt tego nie robi i wiekszosc nawet nie wie o co chodzi (w dwoch postach widze ze wiesz wiecej o wolnossacych niz 80% pseudo tunerow w polsce) Jak bym chcial miec tylko moc nie fatygujac sie to bym kupil F82 za gotowke wyslal go do shifteca na 530 koni i ... nie ma funu. Ta moc mi jest po nic Bo juz od dawna nie jezdze na tor, refkleksy juz nie te, glowa rozsadniejsza i dwojka dzieci ktore sa zajebiste; Nie jestem pewny czy wykorzystuje chocby 200 koni w jezdzie codziennej... parafrazujac awatar jednego z forumowiczow... jestem STARY :wink: a zabawa jest poruszanie mozgownica.

 

Ostatni plus to to ze tutaj hobby jest "stosunkowo tanie" mimo wielu zmian a uszczerbek na budgecie domowym jest niezauwazalny dla mojej zony a wiec mam SWIETy SPOKOJ wrecz pozytywnie nastawiona zone bo poprzednie "hobby" byly... kilkanascie krotnie drozsze.

 

Reggae Night i dzieki za fajne posty :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
kupowałem z ebay.com, poszukam wieczorem, a chce rozpórke mechunika https://bimmian.com/Accessories-for-BMW/Performance/Handling/Strut-Bars/

 

bardzo to szybko chcesz ??? bo jak nie to wysle to do kumpla do stanow i poprosze aby wyslal poczta bo inaczej to 120 dolarow wysylki.

Wrzuc numer bo zgubilem telefon przy okazji

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.