Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ten czerwony wygląda normalnie, ale na poprzedniej fotce to wyglądało jak folia czerwony chrom. Nie sądzę żeby to było wykonalne proszkowo..
  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a yes dzieki za video.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Renowacja nie zrobi zlotego matu (o ile dobrze widze ze to zloty mat)?

Dawno temu pytales? Co jakis czas warto podpytywac bo oni co jakis czas rozszerzaja palete kolorow. Jak masz zrodlo obrazka i felga jest malowana to moze da rade dowiedziec sie o kod koloru.

Druga sprawa - moze nie byc takiego koloru w lakierach proszkowych ale metoda tradycyjna powinno sie dac. Z tego co wiem nie ma roznicy zbytnio.

Opublikowano
Zloty mat to zrobia. Ja chce taki zywy zloty. Mieli miec w 2017 jak pytalem latem ale zrozumialem ze cena farby byla taka ze za malo klientow by mieli aby sciagac z usa.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

tak wyglada N52 w przyzwoitim stanie z katami przeplywowymi euro 4, ze sportowym katalizatorem i z tlumikiem pod wymiar : 233 koni. Nie ma ani programu ani dolotu powietrza AFE, nic nie jest optymalizowane... a wiec ci ktorzy mowilize nie ma szans doprowadzic 2.5L N52 do 250 koni z kompletem to sadze ze bedziemy w okolicach blizszych 260 koni. :mrgreen:

 

Wykonanie N52 3.0L na ponad 306 koni jest tak naprawde bardzo realne i to bez kompresora oczywiscie.

 

http://i.imgur.com/oT6dP3y.jpg

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Bardzo ładny wynik :cool2:

 

W nowym sezonie też spróbuję porobić coś przy swoim.

 

Kolektor wydechowy masz od Schmiedmanna czy customowy?

 

Schmiedmann :) jest top.

 

Ładny wynik :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

dziekuje dziekuje. Tym bardziej ladny ze naturalny bez grzebania.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak wyglada N52 w przyzwoitim stanie z katami przeplywowymi euro 4, ze sportowym katalizatorem i z tlumikiem pod wymiar : 233 koni. Nie ma ani programu ani dolotu powietrza AFE, nic nie jest optymalizowane... a wiec ci ktorzy mowilize nie ma szans doprowadzic 2.5L N52 do 250 koni z kompletem to sadze ze bedziemy w okolicach blizszych 260 koni. :mrgreen:

 

Wykonanie N52 3.0L na ponad 306 koni jest tak naprawde bardzo realne i to bez kompresora oczywiscie.

 

http://i.imgur.com/oT6dP3y.jpg

Super wynik.

Opublikowano
sam graph jest do bani bo to przypadkowa modow, wystarczy zobaczyc nagly spadek Torque przy 3800obr/min a cala kurbamocy jest do poprawy ale to pokazuje potencjal. Z dolotem bede mial okolo 240 koni. Program pomyslany zrobi jeszcze 20 wiecej. TO 20% mocy wiecej a wiec wytrzymalosc bardziej pradopodobna niz potwory + 50% 335i/D.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Mi Kremator zawyżał pomiary za każdym razem o 15-20 KM więc ja tam już do nich więcej nie pojade z różnych względów, bardziej bym obstawiał że masz serię zdrową 218KM ale jak coś możesz zweryfikować w innych hamowniach np. Ecu Performance czy Rperformance. W obecnym aucie magik z Krematora zdiagnozował że mam delikatny program a tak naprawdę była seria także ja tym Panom dziękuję na przyszłość :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"Kremator" mocy hahaha, nieźle ich nazwałeś Vaporr. Rivasi nie pojechałby do byle kogo,więc zakładam,że opinie sprawdził. Nie wiem do kogo najlepiej jechać w Wawie,ale kiedyś jak byłem aktywny na forum audi to MR MOTORS miał dobrą opinię. Teraz to jest http://www.rperformance.pl no i Sportmile nie takie auta ogarniają ;)
Opublikowano

kreator mocy to ten ktory daje najmniej dlatego tego pokazalem.

236 hp pokazuje MT z piaseczna, software orginalny BMW pokazuje 172 KW a Perfexpert 238 hp. Hamownia we francji wyplula 235.

 

Biorac pod uwage ze perfexpert i software BMW jest bardziej precyzyjny niz kazda hamownia w polsce moglem wam podeslac wyniki z perfexpert (wielkosc pomylki +/-3 konie) ale biorac pod uwage ze nawet nie wiecie jak to dziala to jezeli kwestionujecie pomiary KM to sobie zdawalem sprawe ze nawet nie ma co dawac wynikow softwarowych.

 

To ciekawe dokladnie takie same reakcje mial gosc z belgii ktory robil to samo, nikt mu nie wierzyl ze bez programu tyle uzyskal na N52 2.5L a to jest dosyc normalne. Silnik N52 jest przewidziany do przetwarzania na bierzaco okolo 280 koni. Pojemnosc go hamuje przy 2.5L ale juz sam kolektor wydechowy sportowy do 3.0L bez programu daje 13 koni, 300 CEL katy i lepszy tlumik koncowy koncza robote.

Ja rozumiem ludzi ktorzy uwazaja ze tuning bez turbiny to sie nie da, nie oplaca itd bo tak wpieraja wszystkie TC "perfekcyjnie zepsuje twoj silnik" i podobne twory. Tylko to jest tylko brak kompetencji z ich strony bo po prostu nie umieja tego robic, jak znika turbina to ich swiat sie wali. Tak samo jak wierzyc ze ktos w 3 godziny robi program autorski do dizla z turbina :lol: to brak wyobrazni ze strony kupujacego. Dostaje gotowca musnietego i jest happy wyjezdzajac z 400 koni+. We francji jak pytalem ile za program autorski do 335D, rzucili mi 700-1000 euros. Jak spytalem ile godzin to zajmie, gosc sie na mnie popatrzyl jak na idiote... program autorski u nich to 3 do 4 dni... Jak im powiedzialem ze w polsce robi sie "autorski" w 4 godziny to sie usmiali.

 

Tak wyglada wykres po prawdziwie autorskim programie znajomego, akurat tutaj to 318D... ale popatrzcie na ten samochod a popatrzcie na to co prezentujecie jako wykresy od polskich ulicznych tunerow (a raczej glownego tunera :) bo juz z AW racing np to wyglada bardziej wiarygodnie)... to dzien i noc jak chodzi o jakosc.

 

http://www.bmw-serie3.com/phpbb3/download/file.php?id=26052&t=1

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Nakład pieniędzy i pracy do uzyskanych efektów jest dla 99% osób niesatysfakcjonujący w tym przypadku. Sam się do nich zaliczam, bo wg mnie wyważasz otwarte drzwi (chociaż rozumiem ideę).

 

Na TC jesteś cięty, bo nie chce im się robić programu dla Ciebie czy z konkretniejszych powodów?

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

Nie mam nic osobistego do TC bylem tam raz z kumplem, widzialem jakosc pracy i efekt potem na silniku, wystarczylo. Mowie TC bo jest najwiecej przykladow od niego i widze wykresy (ale to nie jest jakis nadzwyczajny przypadek)... a jak chodzi o programy na silniki bez turbo to nie chodzi o "chec" tylko o kompetencje. Test bardzo prosty, jak prosisz tunera polskiego z ulicy o tuning N52 mowia ci ze im sie nie oplaca bo za duzo czasu i musieli by dostac 3 tysie. Jak mowisz sprawdzam za 3 tysie do cena podskakuje do 4 tysi a jak dalej jestes ok to ci mowia ze nie maja czasu :mrgreen:

 

jak patrzysz na kurby ktore prezentuja ludzie z ulicznych tuningow to widac ze osoba ktora to robila nie a nawet dostepu do dokumentacji Funktionsrahmen edc boscha w przypadku BMW albo nie umie/nie chce jej uzywac a to podstawa udanego podniesienia mocy.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

po 1sze to nie każdy a raczej mało kto ma podniesioną moc o 50%. U mnie np. jest to 37%. Poprzednim autem zrobiłem ponad 20tys km i nie widziałem żandych złych objawów, awarii nie miałem. Znam innych co zrobili więcej km i auto im się nie rozleciało. Trzeba z głową jeździć a poza tym 37% więcej mocy to nie to samo co 50 :)

po 2...to że ktoś robi program 3 dni a nie 3godziny nie znaczy że zrobi to wiele lepiej bo też może odstawić lipę. Nie miałem na myśli że jak z Krematora to na pewno nie masz 233koni tyle że z tego co wspominałeś u nich miałeś najsłabszy wynik a ja np. miałem u nich przeciwnie tzn w zeszłym roku zrobili mi 360KM po czym pojechałem na 2 inne i pokazały koło 340KM. W tym roku zmierzyli mi tam obecne auto które miało być serią a ich "wgrywacz gotowców" stwierdził że jest pewnie jakiś program bo wg niego jest 324KM -co mnie bardzo zdziwiło... po czym pojechałem do TC nastepnego dnia i tam wyszło 308KM i wg nich była seria z usunietym dpf i przelotem (tak samo twierdził gość od którego kupiłem że nie robił programu). Do tego zawsze ilekroć byłem w Krematorze to było tam conajmniej 5osob czekających na pomiar/program czego w innych hamowniach nie doświadczyłem. Dlatego nie twierdzę że TC jest super a Kremator nie jest ale w tym drugim zdecydowanie idą masówką na jak największą ilość klientów i moce jakie mi u nich wychodziły zawsze było więcej niż u innych, tak bylo u mnie co nie znaczy ze musi tak być u innych osób.

Opublikowano (edytowane)

po 2...to że ktoś robi program 3 dni a nie 3godziny nie znaczy że zrobi to wiele lepiej bo też może odstawić lipę.

 

To prawda. Ale jak ktos robi program w 3 godziny to na 100% odstawia ci lipe :) Chyba zdajemy sobie z tego sprawe nie? program autorski jak ten powyzej to miedzy innymi okolo 10 pomiarow w trakcie tuningu a ile masz u Tunera pl w 3/4 godziny ? 3 ? 4 ?w tym ostatni aby bylo co wlozyc na FB ?

Z reszta sie zgodze bo nie mam ani sentymentu do KM ani do TC ani do nikogo innego, pojechalem do KM jako nastepny z kilku bo uznawalem ze jezeli pokaze 240 koni z pierwszych pomiarow to bede niewiarygodny.

 

Jak chodzi o trwalosc 20 tys km to ja robie w 8 miesiecy to nie jest wedlug mnie wymierne. Mowisz ze inni jezdzili wiecej (ile wiecej) i ze auto im sie nie rozlecialo tylko to troche ogolne rownierz. Kumpel zrobil juz okolo 30 tys silnik sie nie rozlecial ale dymi, tchka, jezdzi sie tym... no trzeba lubic wysokie obroty w dizlu, ciagle ma problemy a to z pompa paliwa, a to z wtryskami, iz turbinami a to ostatnio zaczelomu ubywac oleju.

 

Ale podstawowo Vapor czy naprawde sadzisz ze mozna zrobic autorski program w 3 lub 4 godziny ? Juz nie wspomne ze zatwarzajaca wiekszosc u nas tunerow pracuje np na maksymalnym iq 100mg w dizlach BMw E9x bo nie wie jak go odblokowac bo tu juz jest praca nad kalkulatorem i trzeba stworzyc nowe bibilioteki komunikacyjne aby miec dostep.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
link do tego 318D autorskiego 285 koni ? tak tak dziala. moze na telefonach za duzy plik do ladowania. Oczywiscie tuner zmodyfikowal wczesniej silnik/osprzet aby wytrzymal te 280+ i samochod mogl byc uzywany na co dzien.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak chcesz dokladnie to zapytam bo oczywiscie silnik zostal przygotowany pod tuning wczesniej abynie eksplodowal. Tym grafikiem chcialem bardziej pokazac jakosc tuningu i wykresu ws wykresy ktore pochodza po 3 godzinym "autorskim" programie à la u nas w polsce.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano (edytowane)
a wiesz co, masz racje, poprosze goscia i zrobie odrebny temat. Tutaj samochod ma dpf (we francji nie przejdziesz kontroli bez dpfa), nie ma dymu, samochod sie prowadzi fajnie. Jak zobacysz w domu nie ma jakis dziwnych spadkow w srodku grafu albo jakis absurdow jak chodzi o uzyskanie mocy na jakis smiesznych obrotach typu 4500 dla dizla... tutaj np masz 460nm od 2200 obrotow przy 318D a nie 3000 lub 3200 wyduszone na sile. Tu chodzi o to aby samochod jezdzil jak by byl z fabryki a nie o to aby miec wynik mocy bo i tak 10% ludzi bedzie wiedziala czy wykres jest wiarygodny lub nie. Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.