Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ale w tej kasie gałka pokazuje prawidłowo biegi ? Bo wiadomo ze w dct jest inny schemat ..
  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hmmm masz juz jakis plan albo widziałeś, ze ktos takie cos zrobil? Jest opcja wsadzenia "galki" od M3 do automatów z preLCI?

Te galki od M3 nie sa takie jak w wersjach LCI czyli "elektroniczne", a my aktualnie mamy "mechaniczne"?

 

mam caly proces i zrobiona galke z M3 i to z gwarancjaze dziala jak nie to odslylasz.

 

Hmm no ciekawy jestem jak to wyjdzie, bo to pewnie nie kwestia samej galki tylko caly mechanizm trzeba wymienic + kodowanie ;) Masz moze linka do jakiegos tematu, gdzie ktos juz cos takiego robil? Czy masz zamiar przecierac szlaki ;)?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Ja tam osobiście uważam że gałki od M3 / M5 itd są paskudne stylistycznie.

 

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/BMW-M5-pic5.jpg

 

I wolę od niej Twoją aktualną.

 

Ta jest jak dla mnie najładniejsza:

http://file.kbb.com/kbb/images/content/editorial/slideshow/2016-bmw-7-series-unveiled/2016-bmw-7-series-shifter-600-001.jpg

Opublikowano (edytowane)

zgadzam sie ze ta druga co pokazales jest ladniuejsza od M3 ale nie mam jak jej zamontowac :/ jest jeszcze mozliwosc galki DCT:

 

http://i423.photobucket.com/albums/pp316/Blade_ICE/for%20sale/20130718_113608.jpg

mysle tez nad DCT ale wtedy nie moge miec mostu à la M3 :/

 

Ale w tej kasie gałka pokazuje prawidłowo biegi ? Bo wiadomo ze w dct jest inny schemat ..

 

w DCT jest inny schemat ale juz w septronic ten sam oprocz trybu D/S mod ktora jest w druga strone przekladany i to jest jedyny punkt czarny, swieci sie prawidlowo ale pokazuje przestawienie na prawo a jest na lewo... dlatego jeszcze sie wacham z DCT.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bardzo ladnie wyszlo chodz fotele troche sie marszcza na tym poziomie hmm nie dopuszczalne ,tapicer pewnie malo nie wzial wiec moglsie przylozyc ,rowniez na desce zauwazylem :wink:

Poaztym przepieknie wyszlo :cool2:

Opublikowano (edytowane)
Bardzo ladnie wyszlo chodz fotele troche sie marszcza na tym poziomie hmm nie dopuszczalne ,tapicer pewnie malo nie wzial wiec moglsie przylozyc ,rowniez na desce zauwazylem :wink:

Poaztym przepieknie wyszlo :cool2:

 

Marszczenie na siedzeniach jest na razie bo skora nie jest naciagnieta koncowo bo jest jeszcze jeden szczegol ktorego nie widac z tylu do zrobienia (musze dokleic jeden plastik ktory odchodzi po lakierowaniu, widac to na jednym ze zdjec) i bedzie naciagnieta do konca po zrobieniu plastiku bo trzeba naciagnac a potem dopiero zalozyc plastik i skleic. Na desce to jest defekt deski tak naprawde ktora nie jest zrobiona po to aby ja obklejac skora. Trzeba bylo by podlozyc gabke aby tego nie bylo ale wtedy jest problem z otwieraniem poduszki. Przy oklejaniu plastikiem (folia lub Alkantara) nie ma tego problemu.

 

koszt przeszycia foteli (w raby), boczkow i kanapy i kierownicy to 7 tys zl po negocjacjach (cena zawiera skore). Wyciecie rabow jakies 500/600 zl z materialem. razem 7500 zl z VAT na fakture. Sadze ze teraz jak juz wie tapicer ile to czasu pochlania szycie tych rombow to za 12000/13000 zl da sie jeszcze u niego wykonac :8)

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Wnętrze zmieniło się genialnie. Pięknie wyszło, klasa samochodu podskoczyła od razu do góry. Jak nie BMW e91 :D

 

Mam tylko takie małe spostrzeżenie. Moim subiektywnym zdaniem... dywaniki teraz nie pasują, chodzi mi o te czerwone obszycie, które wyglądają tanio (choć pewnie nie są), jak popularne na allegro uniwersalne dywaniki. Wydaję mi się, że zdecydowanie lepiej by wyglądało jakby podłoga fajnie się odcinała od tych czerwoności i była cała na czarno, a te dywaniki zaburzają tą czarną czeluść i niepotrzebnie skupiają wzrok tym czerwonym przeszyciem. Co myślisz ?

Opublikowano

zanim kupilem te dywaniki z F30 (sport Luxury) :

 

http://images.esellerpro.com/2493/I/182/40/A0141463.JPG

 

to dzieki zyczliwosci ASO FUS w Warszawie moglem wyprobowac te F30 performance (ta sama cena) :

http://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=825585&stc=1&d=1362161829

 

oraz normalne do F30 czarne i jednak stwierdzilem ze te Sport najlepiej pasuja. Teraz to jest kwestia wrazliwosci i czarna podloga moze tez byc ciekawa, zobaczymy na zime bo mam czarne BMW orginalne gumowe.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
zrobione ze super smakiem, nic nie przesadzone, niesamowicie dopieszczone wnętrze, podziwiam ogrom pracy i $ wrzuconych w auto :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
obszyte zostało chyba wszystko co się dało obszyć :) gratuluję! odpowiada mi ta kolorystyka! świetny pomysł z pasami. tylna kanapa wyszła idealnie.co do przednich foteli to jedynie te romby mi nie leżą,bo ja lubię prostotę,ale pewnie pod względem komfortu to musi być bajka :cool2:
Opublikowano

Teraz tytuł powyższej piosenki ma sens :mrgreen:

z takim środkiem wszystkie Twoje :wink:

Tylko serucho nie pasuje do tak pięknie dopracowanego auta.

Opublikowano

Dodałbym choć kilka rombów na tylne fotele i zmienił gałkę biegów :P

 

Ale to szczegóły, całość genialnie wygląda ;)

Opublikowano
...jest jeszcze mozliwosc galki DCT:

 

http://i423.photobucket.com/albums/pp316/Blade_ICE/for%20sale/20130718_113608.jpg

 

... dlatego jeszcze sie wacham z DCT.

 

według mnie najładniejsza gałka automat do e9x (taka sama była chyba w e6x, e89, e82). Jeżeli jest możliwość zamontowania jej u Ciebie to bym się na nią zdecydował :cool2:

Opublikowano
zrobione ze super smakiem, nic nie przesadzone, niesamowicie dopieszczone wnętrze, podziwiam ogrom pracy i $ wrzuconych w auto :cool2:

 

Pięknie to wygląda. :cool2:

 

WOW :D Wszystko idealnie dopracowane :) Idealne... Więcej nic mówić nie trzeba ;)

 

 

Dzieki za pochwaly !:) po takiej robocie to mile. chcialem tez podziekowac caly Jihad Mpakietowy obecny na forum bo jego uwagi ws tonacji wnetrza sa bez dwoch zdan przyczyna zejscia z ilosci czerwonego np mimo ze poprzedni wzor to byl klasyczny individual BMW.

 

:shock:

Pięknie. Individual jakich mało

 

Trudno sie wyroznic "standardem" bo trzeba go doprowadzic do takiego stanu jak u ciebie a nie mam takich zdolnosci i zacieklosci w detalingu chociaz przynajmniej jak chodzi o zacieklosc to sie zmienia. Dlatego fotele performance aby dac ta nute wyjatkowosci. Coz jak sie nie ma talentu i precyzji pozostaje kasa aby to zniwelowac:)

 

Dodałbym choć kilka rombów na tylne fotele i zmienił gałkę biegów :P

 

Ale to szczegóły, całość genialnie wygląda ;)

THX

Galke biegow bys zmienil na DTC czy na M3 z mostem z M3 ?

 

...jest jeszcze mozliwosc galki DCT:

 

.

 

według mnie najładniejsza gałka automat do e9x (taka sama była chyba w e6x, e89, e82). Jeżeli jest możliwość zamontowania jej u Ciebie to bym się na nią zdecydował :cool2:

 

Rozumie ze bardziej niz galka od M3 z mostem z M3 ? wpasowanie galki z DTC wraz z baza DTC i oswietleniem to jakies 1700 zl i prosty zabieg, M3 to jakies 2500 zl i bardziej skomplikowany zabieg.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Zgadzam się z BTK, gałki od eMek wyglądają trochę karykaturalnie według mnie. Ta od DCT o wiele lepiej się prezentuje :).
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jest kot :D.

 

Pytanko - bedziesz poprawiał obszycie dechy czy to na zdjeciach poprostu tak wyszło? Na kilku zdjeciach widac ze szew jest nierowny i jakby skora sie odklejala. No i jakos tak blyszczaco wyszla. O co chodzi ?

Opublikowano
Ta od Mki moim zdaniem nie jest zła, ale ta DCT bardziej by u Ciebie pasowała. Chcesz przekładać cały panel wraz z modułem "sport", czy tylko samą gałkę, która po podłączeniu zastąpiłaby obecną gałkę Performance (wtedy bez funkcji sport). Rozumiem, że gdybyś chciał przełożyć cały panel trzeba będzie ingerować w panel tunelu centralnego (ciąć i wpasowywać nowy panel z DCT).
Opublikowano (edytowane)
Jest kot :D.

 

Pytanko - bedziesz poprawiał obszycie dechy czy to na zdjeciach poprostu tak wyszło? Na kilku zdjeciach widac ze szew jest nierowny i jakby skora sie odklejala. No i jakos tak blyszczaco wyszla. O co chodzi ?

 

blyszczy sie przez bezposrednie bardzo mocne swialo studyjne dlatego poprosilem aby zrobic jedno zdjecie bez tak mocnego naswietlenia, oczywiscie skorajest matowa, konserwowana gliptonem aby pozostala matowa :

 

http://i.imgur.com/Dp47dGP.jpg

 

szew jest rowny wszedzie. To drugi raz mi wspominasz ten temat ale tutaj problematyki nie ma. chyba ze mi powiesz gdzie ten szef jest nierowny wedlug ciebie bo oprocz ciebie to nikt nie widzial nierownego wszu, ogladajac nawet deske na zywo.

 

Problem z tym co mowisz "tak jak by sie odklejala" co na zdjeciach widac bardzo (bezposrednie naswietlenie w studiu fotograficznym) w porownaniu do realu to jest problem deski jako takiej. To nie jest brak kleju tylko skora ktora jest materialem naturalnym po prostu nabiera forme pod spodem. Bylem u kilku tapicerow (Szesciu) lacznie z tymi ktorych uzywaja Aso BMW w wawie i powiedzieli mi tak :

- Problem z ta deska jest taki ze nie jest ona przewidziana aby byla oklejona. Trzeba by bylo zastosowac podklad gumowo-piankowy (jak w F30) pod skore aby skora nie nabierala po czasie defektow deski tak naprawde ktora jest bardzo twarda. Problem tkwi w tym ze jezeli sie zastosje taki podklad to poduszka pasazera moze po prostu nie wypalic.

 

Sa dwa wyjscia z sytuacji :

- albo oklejic deske materialem skoro podobnym ktory byl by zrobiony z Vynilu (PCV) czyli Ski albo alkantara. No nie po to kryje plastiki aby na desce dolozyc tani plastik a wiec prawdopodobnie zostanie tak jak jest. Znajomy obszyl deske w E92 we francji i ma po roku taka sama problematyke (o ktorej go poinformowano wczesniej). W realu jest to malo widoczne a zaden tapicer nie chcial mi sie podjac zrobienia tego ze skory ponownie unikajac tych problemow.

- druga mozliwosc to pokrycie z podkladem ale biorac pod uwage ze poduszka pasazera moze sie nie otworzyc. To nie jest brane poduwage.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Ta od Mki moim zdaniem nie jest zła, ale ta DCT bardziej by u Ciebie pasowała. Chcesz przekładać cały panel wraz z modułem "sport", czy tylko samą gałkę, która po podłączeniu zastąpiłaby obecną gałkę Performance (wtedy bez funkcji sport). Rozumiem, że gdybyś chciał przełożyć cały panel trzeba będzie ingerować w panel tunelu centralnego (ciąć i wpasowywać nowy panel z DCT).

 

przekladal bym caly panel ale nie ma potrzeby ciac. Tak naprawde BMW robi tylko jedna forme deski z wycieciem do E9x (oprocz M3) a potem uzywa adapterow ktore mozna kupic w dalszym ciagu :) Z DTC rozwiazalem wszystkie problemy oswietlenia (prawidlowy bieg sie pokazuje ) oprocz guzika sport na dole ktory sie swieci albo nie ale nie wylacza DTC tu bede musial pogadac z prmaxem czy sie da to zrobic (mam kopie tego guzika na panelu klimy ktory dziala) oraz guzik P nie przestawia automatycznie na P tylko trzeba to zrobic recznie bo jednak skrzynia zostaje ta sama.

 

http://www.etkbmw.com/bmw/FR/search/selectCar/E90/Lim/BMW+M3/ECE/51/51_5724/

 

Ja bym brał DCT

 

to ciekawe jaka jest roznica postrzegania miedzy dwoma krajami. We francji 90% ludzi woli galke z M3, w polsce na odwrot 90% woli DTC.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.