Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rivasi, auto przeszło niesamowitą metamorfozę :cool2: :cool2: Wszystko na ogromny plus :cool2:

Mam nadzieję że gdy będziesz miał chwilkę to wpadniesz do mnie na pogaduchy i obejrzenie auta bo aż mnie ciekawość zżera jak to wszystko na żywo wygląda :D :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Rivasi, auto przeszło niesamowitą metamorfozę :cool2: :cool2: Wszystko na ogromny plus :cool2:

Mam nadzieję że gdy będziesz miał chwilkę to wpadniesz do mnie na pogaduchy i obejrzenie auta bo aż mnie ciekawość zżera jak to wszystko na żywo wygląda :D :wink:

 

Dzieki. Musze jechac do krk niebawem tylko no corka ma 4 dni i na razie jestem zablokowany w domu z synem ale zaraz potem pojade i przejade przez ciebie, zadzwonie wczesniej aby sie umowic :D

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dyfuzor to Ac schnitzer do E91 a kupilem go na schmiedmann.com

 

Dla E92 mozna go znalesc tu : http://www.schmiedmann.com/3_series/e92/Equipment_-_accesories/Equipment-styling_-_outside/page6.htm#paging

http://www.schmiedmann.com/3_series/e92/Equipment_-_accesories/Equipment-styling_-_outside/page6.htm#paging

 

tylko ze dla E92 wyglada on tak (inny wzor) :

http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_87797_big.jpg

 

Generalnie tak samo jak sam samochod, dyfuzor wyglada lepiej na E91 niz na E92 :mrgreen: Touring Forever !!! :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
3.0 litra doprowadzony do 300 koni przez chip + sportowy uklad wydechowy + dolot sportowy

kolektor wydechowy ot np od schmiedmanna, wyprogramowanie sondy, środkowy + końcowy eisenmann race, dolot BMW Performance plus do tego soft od Marcela Stefanescu (Niemcy MS Chiptuning) i masz 296 ps 360nm (jest takie n52b30 na e90post). Nawet Chłopaki z AA nie mają tak dobrego softu. Do tego "lekkie koła" (wału, alternator itd) i kolejne 10 hp.

Sam powoli ogarniam temat poki co teoretycznie bo te zabawki swoje kosztują i wolę się dobrze w tym rozeznać zanim zacznę działać.

 

ps. pokaż jak wydech gada :)

 

 

albo to ------> http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1143622

sumując koszta tamtych modów pewnie wyszłoby niewiele mniej niż ten ESS a na kompresorze dmuchniesz do okolic 350 ps ;)

 

 

Dzieki, no tak zmiana serca oznacza ze slogan wsrod haterow BMW nabiera znaczenia... Bedziesz mial wydatki... i kloca mi sie dwie wizje... S65 na 4 kola jezeli bede mial pewnosci ze sie uda lub 3.0 litra doprowadzony do 300 koni przez chip + sportowy uklad wydechowy + dolot sportowy

 

z 3.0l, po wymianie coolera, wydechu i programie będziesz miał 370km, jak zrobisz wszystoko na cobb-ie+turbiny+wtrysk metanolu+ cały dół z katami sportowymi około 480km, więc spokojnie bedziesz M-ki gonił, szczególnie że nie trzymają one mocy...

 

zdaje się, że kolega pisze o N54 a nie o N52.

Opublikowano
3.0 litra doprowadzony do 300 koni przez chip + sportowy uklad wydechowy + dolot sportowy

kolektor wydechowy ot np od schmiedmanna, wyprogramowanie sondy, środkowy + końcowy eisenmann race, dolot BMW Performance plus do tego soft od Marcela Stefanescu (Niemcy MS Chiptuning) i masz 296 ps 360nm (jest takie n52b30 na e90post). Nawet Chłopaki z AA nie mają tak dobrego softu. Do tego "lekkie koła" (wału, alternator itd) i kolejne 10 hp.

Sam powoli ogarniam temat poki co teoretycznie bo te zabawki swoje kosztują i wolę się dobrze w tym rozeznać zanim zacznę działać.

 

ps. pokaż jak wydech gada :)

 

 

albo to ------> http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1143622

sumując koszta tamtych modów pewnie wyszłoby niewiele mniej niż ten ESS a na kompresorze dmuchniesz do okolic 350 ps ;)

 

wielkie dzieki !! jezeli na glupim eisenmanie i dolocie BMW wyszlo 296 hp, to na supersprint kompletnym + koncowy na wymiar + dolot AFE lub ARMA wyjdzie ponad 300 spokojnie :) Za to faktycznie chip u goscia byl by ciekawy.

 

Co nazywasz "lekie kola". ?

Pokaze wydech jak brzmi pod koniec tygodnia moze uda mi sie go w studiu nagrac i miec juz sesje gotowa :)

 

ESS fajna sprawa tylko 30 tys do wydania :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

nie do końca wiem co masz na myśli pisząc "na głupim eisenmannie" bo podobno akurat wersja race ma lepiej wyliczoną charakterystykę (backpressure) niż supersprint. Dodatkowo masz zawór motylkowy dzięki któremu do 3000 rpm masz więcej niuta ;) Silnik wolnossący to trochę inna bajka niż turbo gdzie im luźniej tym lepiej. Supersprint to przewaga kolektora wydechowego którego eisenmann nie robi do tego modelu.

 

Lekkie koła to cos takiego -----> http://www.turnermotorsport.com/p-2801-e60-e82-e85-e9x-e89-n52-engine-jb-racing-lightweight-aluminum-flywheel.aspx

Opublikowano (edytowane)

na 330 N52 widzialem trzy lata temu porownanie wlasnie eisenmann srodkowy + koncowy versus supersprint srodkowy + koncowy (bez kolektora) i supersprint wygrywal znaczaco, teraz moze to byla inna werja niz race eisenmanna. Sprobuje odnalesc.

 

Dzieki za link do lekkich kol, nauczylem sie czegos dzisiaj !! :) mowisz ze to zwalnia 10 hp ?

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)

Tylko ze active autowerke robi raczej do wersji 328i, czy mozna je uzywac na zamiane bo wtedy mozna wziasc kolektor z AA.

 

a Myslales o czyms takim ? http://www.armaspeed.com/eng/goods.php?act=cat&no=147

 

Z eisenmanem bylem ultra zawiedzony przy S4... obiecywano mi nie wiem co a trzeba bylo podzielic wszystkie materialy reklamowe przez dwa.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)

Oni robiąc mody do 325/328 robią jak pod 330i dlatego, że w USA nie było b25 tylko b30 (sam mam 218 konne b30 z USA). Więc tam jest schemat taki:

- zakładasz "three stage inatke manifold" czyli kolektor ssący od 330i i doblokowujesz czy to 325i czy to 328i do nominalnej mocy n52b30 czyli 258 ps

- instalujesz ich soft ktory wywala lambdy itd (dla nas to będzie klopotliwe bo ECU trzeba wysłać do nich)

- soft który zainstalowałeś wcześniej optymalizuje Ci furę pod wydech i dolot :)

- "lekkie koła" mogą byc tak samo do b25 jak i b30 bo to tylko schodzenie z masą którą de facto bierze na siebie silnik

 

 

Jak znajdę ten temat z wykresami to dodam, bo wyglądało to bardzo obiecująco :) okolice 290 ps bez turbo :twisted2:

 

 

Nie widziałem tego dolotu od army, poczytam - dzieki :)

Moje szukanie dolotu skończyło się jak zobaczył jak średnio wykonana jest simota :? wtedy postanowiłem, że najlepszą opcją bedzie BMW Performance.

Edytowane przez Smokin
Opublikowano

jak chodzi o doloty bo tym sie na razie interesowalem (bo ESS to za 30 kafli), to wyszlo ze AFE i wlasnie ARMA przoduja daleko przed BMW tylko ze ARMA wersja adjustable... kosztuje 5 K :/

 

czyli rozumiem ze ich kolektor wydechowy jest nam po nic jak masz 330I 258 koni.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

o doloty? o kompresory? Arma coś koło 7000$ ESS niecałe 5000$.

http://www.esstuning.com/products/ESS-N51%7B47%7D52-VT1-Supercharger-System.html

 

 

 

czyli rozumiem ze ich kolektor wydechowy jest nam po nic jak masz 330I 258 koni.

nie, w b25 218 ps czy b30 218 ps też będzie przyrost. Chodziło mi tylko o to, że ich części są przewidziane tak samo do 325/328 jak i do 330 :)

W każdej opcji będą plusy ale największe w silnikach z dwudisowym kolektorem (three stage intake manifold) i ich Softem.

Opublikowano
a nie sadzisz ze wiecej zrobisz przy sofcie na miare np w r performance lub innego specjalisty ? Ale najwazniejsze rozumie ze poulley bedzie pasowal. Ciekawy ceny.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
o doloty? o kompresory? Arma coś koło 7000$ ESS niecałe 5000$.

http://www.esstuning.com/products/ESS-N51%7B47%7D52-VT1-Supercharger-System.html

 

 

Ja mowilem o dolocie arma http://www.armaspeed.com/eng/goods.php?act=cat&no=147

 

kosztuje 5 tysiecy zlotych :) w wersji ajustable. i 3500zl w wersji normalnej.

a kompressor ESS kosztuje 5 tys dolcow przd vatem, przed clem i transportem :) koncysz na 30 tys zl :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy sam filtr stożkowy w fabrycznej puszcze dałby jakieś zmiany ?
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
probowalem w moim 325xi z filtrem KN i zero roznicy czy to jak chodzi o dzwiek czy jak odczucie jakiejkolwiek zmiany zachowania.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
A czy sam filtr stożkowy w fabrycznej puszcze dałby jakieś zmiany ?

 

W dieslu da minimalny przyrost momentu raczej nieodczuwalny , polepszy sie reakcja na gaz. Dodatkowo wywalając końcowy przyrost będzie już odczuwalny. Przy 330d to co najmniej ok 7- KM i ok. 20Nm. Sprawdzałem na hamowni w swoim byłym e46 330Cd i obecnym e92 330d. Po zmianie coolera jest jeszcze lepiej.

 

U mnie seria książkowa 231/500 po wymianie na K&Na , końcowy przelot , IC Wagnera wyskoczyło 260/560 także jest o co walczyć . Obecnie jest bezpieczny program z R performance. 313/635. :)

7d4c19ecfc3db.gif
Opublikowano
ok dzeki :) ale tym razem tu mowa o samochodach a nie traktorach :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
post zarezerwowany

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

a wiec w koncu mi rownierz udalo sie cyknac ladna sesje zdjeciowa.

Ja jestem strasznie zadowolony z wyniku, a wy ?

 

Na razie sejsa statyczna... sesja w ruchu za kika dni.

 

Jednoczesnie na sesji sa widoczne nowe swiatla post liftowe jeszcze przed customem.

 

Fotograf : Marcin Solarz. ([email protected])

 

http://i.imgur.com/1s1cjSv.jpg

 

http://i.imgur.com/AZanvec.jpg

 

http://i.imgur.com/5Vj7o1D.jpg

 

http://i.imgur.com/70VwvEj.jpg

 

http://i.imgur.com/lB7fTr2.jpg

 

http://i.imgur.com/MGvWeEX.jpg

 

http://i.imgur.com/M4N6cqt.jpg

 

http://i.imgur.com/YCeRcp1.jpg

 

http://i.imgur.com/VS1h4tn.jpg

 

http://i.imgur.com/IFRjKOL.jpg

 

http://i.imgur.com/AYWUc9F.jpg

 

http://i.imgur.com/cZcREwP.jpg

 

http://i.imgur.com/R4U5qQD.jpg

 

http://i.imgur.com/PPHLBi5.jpg

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Tlo mi sie bardzo spodobalo... zdjec mam okolo 30... to moze bardziej kwestia wyboru z mojej strony :)

 

Genarlnie to samo co robi OSS design + kilka spraw technicznych ktorych nie robia tylko taniej i szczegolnie ladniej.

 

Bedzie napewno malowanie lamp na moj wzor (czarno czerwone)i z motywami w srodku. Wymiana tego okropnego bialego plastiku na gorze i jego malowanie Wymiana koloru diody bocznej na czerwony. Dodatkowo dzialanie kierunkowskazu jak w nowych audi (to chyba jeszcze nikt nie zrobil). Zastanawiam sie czy wymieniac ringi na takie z F30 lub na takie z I8. Plus taki ze beda swiecic mocniej ale nie jestem przekonany czy potrzebuje wiecej niz dzisiaj, minus ze nie jestem przekonany do formy. Dodatkowo jak sie spali ring to bede musial otwierac swiatla aby je wymienic.

 

Wygladaloby to tak (I8 style):

http://i.ebayimg.com/images/g/dDoAAOSwNgxWEo0r/s-l1600.jpg

 

lub tak (F30 style) :

http://i.ebayimg.com/images/g/JqIAAOSwpDdVNxFJ/s-l1600.jpg

 

Mam mieszane uczucia. Chetnie uslysze opinie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
osobiście zostałbym przy pomalowaniu tego faktycznie marnego górnego plastiku, do tego ringi ala' seria F, ringi od I8 są piękne ale mam wrażenie że pasują jedynie tam skąd przyszły ze względu na agresywne linie nadwozia, w e91 może wyjść przerysowane auto , powiedz ile taka zmiana ringów kosztuje ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.