Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj sie przypatrywalem mojemu aucie po zainstalowaniu lamp Black line ktore wygladaja lepiej niz myslalem w koncu i problem ze przed pomalowaniem auta aby mial piekny lakier i powloke kwartzowa, trzeba zdecydowac co dodac biorac pod uwage ze mam Webasto ktore mi uniemozliwia wedlug BMW zainstalowania przedniego zderzaka M-pakiet a nie chce zrezygnowac ze swiatel przeciwmgielnych i z radaru zblizeniowego dla zderzaka performance

 

A wiec na razie na pewno beda boczki przednie z wlotami powietrza jak w M3 czyli jak tutaj (juz udalo sie znalesc M3 po tylnym dzwonie) :

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/e91m3touring1.jpg

 

 

Pomysl 1 : ( Zderzak standard + lipsy karbonowe) + listwy boczne performance (te z wlotem powietrza) + zderzak tyl performance

W sumie wszystko w orginale BMW ale mam mieszane uczucie co do zderzaka performance ktory widzialem dzisiaj na Ordynackiej obok nowego swiata.

http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_72149_big.jpg

 

Pomysk 2 : ( Zderzak standard + lipsy karbonowe) + listwy boczne Kerscher (z albo bez dodatkow karbonowych na zdjeciu) + zderzak tylny Kerscher lub M- pakiet

Boczne listwy wygladaja naprawde rewelacyjnie ale czy np nie bedzie problemu aby je zmieszac z m pakietem bo juz tylny zderzak Kerschera jest taki sobie

 

http://www.kerscher-tuning.de/images/dynpic.php?file=styling/grafiken/bmw/bmw_e90_3063330_2.jpg

http://www.kerscher-tuning.de/images/dynpic.php?file=/styling/grafiken/bmw/bmw_e92_e60_ts_carbonrippen.jpg

 

Czy moze ktos zna moze jakiegos tunera ktorego przedni zderzak nie wyglada jest spycharka do sniegu albo kto wie czy jest jakas mozliwosc bez pociecia na czesci karoseri zainstalowania zderzaka przedniego Mpakietowy ktory jest de facto bardzo dobrym kompromisem wedlug mnie bo i dyskretny i ladny.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Poszukaj w prior design. Jak dla mnie jak zalozysz blotniki z m3 z wlotami to musisz zalozyc zderzak m3 bo zwykly jest za waski (blotniki m3 sa szersze). Pomysl raczej o wrzuceniu zderzaka mpak + swiatel + maske z e92
Opublikowano (edytowane)

A/ Jak chodzi o Prior design, uwielbiam to co robia (kit do E92 cudo) ale widzialem znajomego ktory u nich zamowil kit do Audi TT jakies 2 lata temu przez co przeszedl a nie mam jego cierpliwosci. Nie wspomne o poltora miesiaca czekania bo to jeszcze mozna zaplanowac chociaz obiecywali produkt w 15 dni ale po prostu produkt nie byl gotowy do instalacji, trzeba bylo ciac, spwac, wyprawiac cuda na kiju zeby to spasowac i nigdy do konca nie wygladalo to tak jak powinno za te pieniadze (+ dodatkowe 800 euros instalacji). Podczas calej sprawy okazalo ze to nie jest odosobniony przypadek i duzo ludzi sie skarzy. Bardzo ladne rzeczy robia ale stosunek ceny produktu do jakosci/uslusgi jest beznajdziejny. Moze przy kitach BMW jest inaczej ale nie bede ryzykowal. Przy okazji jak nie moge czegos kupic za 50% wartosci rynkowej to jestem nieszczesliwy a tu moze byc duzy problem :)

 

B/Mowisz ze musze zalozyc zderzak z M3 do blotnikow M3 ? korespondowalem z gosciem ze stanow ktory to zrobil u siebie i powiedzial ze mu weszlo co do milimetra na jego maske przed liftowa E91. Panowie z Bimmerretrofit mi to potwierdzili. Przymierze u siebie na wszelki wypadek.

 

C/ ze zdarzakiem mpak mam problem przez webasto, wedlug BMW nie bedzie wchodzil i nie znalazlem nikogo kto mi to znegowal i powiedzial jak to wchodzi. Hmm wytlumacz po co maska z E92 ?

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Nie wiem kto Ci napisał że zderzak M-Pakiet nie przypasuje przez webasto? Akurat z tego co wiem to webasto ma po lewej stronie inną połówkę nadkola która ma otwór na tłumik i wydaje mi się że nie powinno być problemu by zamontować u Ciebie zderzak M-Pakiet. Co do progów Performance to u siebie mam zamontowane i spasowanie jest idealne a co do innych producentów to nie mam pojęcia ale słyszałem że schiedmann nie za badzo spasowane produkty robi.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Pomysl na przerobke M3 bardzo mi sie podoba. Tylko lepiej sie upewni co trzeba zmienic. Moim zdaniem (tak jak na zdjeciu ktore wsadziles) zeby zalozyc ori nadkola M3 Musi wpasc zderzak od M3 bo jest szerszy od zwyklego. A poniewaz M3 wystepuje tyko z przodem od e92/93 to musza tez wpasc lamy i maska z e92. No i jeszcze pewnie jakies elemnty ktorych nie widac.
Opublikowano (edytowane)
Nie wiem kto Ci napisał że zderzak M-Pakiet nie przypasuje przez webasto? Akurat z tego co wiem to webasto ma po lewej stronie inną połówkę nadkola która ma otwór na tłumik i wydaje mi się że nie powinno być problemu by zamontować u Ciebie zderzak M-Pakiet. Co do progów Performance to u siebie mam zamontowane i spasowanie jest idealne a co do innych producentów to nie mam pojęcia ale słyszałem że schiedmann nie za badzo spasowane produkty robi.

 

jak chodzi o M-pakiet Powiedzialo mi to BMW w dwoch warszawskich ASO i potwierdzil to sklep z czesciami BMW ale oni biora tak naprawde dane z komputera ktorym im mowi to nie pasuje a wiec pytanie czy da sie to obejsc ? chodzi o to ze webasto uniemozliwia instalacje zderzaka przedniego wedlug ich

 

Nie zamierzam uzywac produktow zewnetrznych schmiedmanna tylko albo performance albo Kerschera (http://www.kerscher-tuning.de/home/index.php) ale tak naprawde to mnie dziwi co mowisz bo jedyne informacje ktore znalazlem na necie rok temu (http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1804135-Carbon-fiber-hoods-Schmiedmann, http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=839321 http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1891583-schmiedmann-yaaaa) sa wrecz odwrotne i ludzie ich zachwalaja i powiem ze kupilem tam 3/ 4 rzeczy i pasuja perfekcyjnie, dostawa jest blyskawiczna a service dla klientow jest po prostu fantastyczny (facet spedzil ze mna ponad godzine na telefonie aby mi wyjasnic co i jak) ale jezeli masz inne zrodla to podaj bo moze mialem po prostu farta i trzeba bardziej ostroznie do ich podchodzic.

 

a jak chodzi o listwy performance to jak ich look na zywo oceniasz ? czy wloty powietrza nie sa za bardzo dyskretne ?

 

Pomysl na przerobke M3 bardzo mi sie podoba. Tylko lepiej sie upewni co trzeba zmienic. Moim zdaniem (tak jak na zdjeciu ktore wsadziles) zeby zalozyc ori nadkola M3 Musi wpasc zderzak od M3 bo jest szerszy od zwyklego. A poniewaz M3 wystepuje tyko z przodem od e92/93 to musza tez wpasc lamy i maska z e92. No i jeszcze pewnie jakies elemnty ktorych nie widac.

 

no dobra to spradzam dzisiaj jeszcze raz te nadkola juz na zywo mimo tego co mi powiedziano a jezeli dostane zderzak od M3 sedan (E90) to nie wejdzie ?

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
No ale zderzak do m3 jest wg. mojej wiedzy identyczny jak w m3 e92. Wiec raczej nie ma opcji zeby podszedl bez lamp, maski itd. Zobacz sobie jak wyglada M3 sedan, przod ma przeszczepiony z e92 bo pewnie inaczej ciezko tam bylo wsadzic V8.

That's 100% right.

Tak łatwo nie zrobisz przodu M3 :roll:

Wiele osób się już na tym przejechało.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

to ja dorzucę jeszcze swoje 3 grosze

 

trochę jestem w temacie przeróbki przodu na M3 bo w planach mam projekt M3 e91 i mogę Ci powiedzieć tak:

- błotniki przednie muszą być od M3 e90, do tego zderzak (tu obojętne czy od M3 e92 czy od M3 e90 ) są takie same, dalej lampy od e92, potem maska od M3 e90 i cały pas przedni od M3 e92/90

- po drugie jak zrobisz tylko przód to względem tyłu będzie to wyglądać trochę komicznie bo tył będzie dużo, dużo węższy

- z tyłem jest o tyle problem, iż trzeba wycinać nadkola, wstawiać od M3 e90 i jakby było tego mało trzeba z dwóch zderzaków (od e91 i od M3 e90) zrobić jeden

 

ja mam to w planach, ale jak na razie jestem na etapie poszukiwania przyzwoitego dawcy

 

a odnośnie tej M3 bitej w tył to masz jakieś dokładniejsze informacje czy jest na sprzedaż i po jakim przebiegu :?: w razie czego podeślij coś na PW :wink:

Opublikowano

trochę jestem w temacie przeróbki przodu na M3 bo w planach mam projekt M3 e91 i mogę Ci powiedzieć tak:

- błotniki przednie muszą być od M3 e90, do tego zderzak (tu obojętne czy od M3 e92 czy od M3 e90 ) są takie same, dalej lampy od e92, potem maska od M3 e90 i cały pas przedni od M3 e92/90

- po drugie jak zrobisz tylko przód to względem tyłu będzie to wyglądać trochę komicznie bo tył będzie dużo, dużo węższy

- z tyłem jest o tyle problem, iż trzeba wycinać nadkola, wstawiać od M3 e90 i jakby było tego mało trzeba z dwóch zderzaków (od e91 i od M3 e90) zrobić jeden

 

jestem po dwugodzinej rozmowie z czlowiekiem ze stanow ktory to zrobil w swojej E91 (wersja europejska) wlacznie z przerobieniem mzchaniki (czyli skrzynia + silnik + hamulce + tam cala masa i,nnych spraw), wysyla mi swoja dokumentacje jak i co zrobic (powinna byc w ciagu dwoch tygodni) i de facto wyglada to tak w skrocie (a jak dostane dokumentacje to bede mial szczegoly)

 

A/ mozna to robic na bogato tak jak mowisz i tak zamierzali zrobic ale natkneli sie na problem o ktorym wspominasz czyli tylu gdzie przez zderzak M3 przedni, tyl juz w ogole nie wyglada no i z tylu gdzie wedlug goscia to bylo troche rzezbienie w go... i nie do konca bylo pewne czy to wszystko bedzie sie trzymalo i pasowalo jak trzeba a wiec znalezli patent aby przelozyc tylko blotniki nie bawiac sie w zderzak i swiatla i wtedy zachowujesz orginal zderzak i swiatla (albo mozna wklejic zderzak performance jak oni zrobili lub M pakiet). Zreszta gosc mi sygnalizuje ze swiatla pre lci dynamic xenon pasuja do zderzakow M3 pre lci prawdopodobnie, problem braku kompatybilosci powstaje post lci, nie wiem czy to prawda, do sprawdzenia.

 

B/ jest jeden dodatkowy problem W E91 to zbiorniczek spryskiwaczy ktory blokuje jeden z blotnikow (jest inny w M3 wlasnie z miejscem na wylot), w E90 wystarczy kupic pojemnik z M3 ale w E91 jest jeszcze tylnia szyba ktora wymaga tylnego wyjscia (trzeciego) na spryskiwacze. Sposoby sa dwa : jest lista 6/7 samochodow innych marek ktory maja taki zbiorniczek ale trzeba oszukac kontrole poziomu plynu sprzyskiwaczy inaczej ciagle bedzie sie swiecil albo zamowic zbiorniczek pod miare (sa firmy ktore sie tym podobno zajmuja mam dostac liste).

 

TA M3 stoi obok Wersalu (Francja), brakuje calego tylu (za fotelami tylnymi). Jak ja dopadlem juz nie bylo silnika, skrzyni, hamulcow, wiazek elektrycznycch a przedni zderzak byl mocno znieksztalcowny, chlodnica tez oberwala, ja z niej wyciagnoelem listwy ktore teraz sa w moim aucie, przednie blotniki z kierunkowskazami oraz siedzenia przednie (wszystko za grosze) a wiec oprocz obic i tylnej kanapy nie zostalo chyba nic interesujacego :/ zadzwonie dam ci znac na pw.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Wracaja do tematu wnetrza, polecilbym Ci podsufitke z alcantary w kolorze antracytu :) ja na dniach bede tak wlasnie obszywal podsufitke w Z4 ;)
Opublikowano
Kupilem podsufitke czarna BMW, bede ja instalowal w ciagu miesiaca a wiec kolorystycznie ewidentnie masz racje bedzie to lepiej pasowalo. Nie zrobie jej w alcantarze bo jestem alergiczny na alcantare :) (przypomina mi to alcantarowe szare fotele u mojego dziadka)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Są zderzaki m3 style robione pod lampy w e90 ale tego ze pasują lampy pre lci do ori zderzaka m3 to jeszcze nie słyszałem.

 

Moim zdaniem albo wzoruj ja na pełne m3 albo idz w innym kierunku, mpakiet, prior albo cos, inaczej wyjdzie rzeźba i będzie to przyjmowalo tylko skrajne opinie ;p

 

Nie wiem jak w e91 ale ja mam w e92 webasto i mpakiet wszedł bez problemu.

 

A tak wgl to e90/91 lci z przodu wyglądają świetnie w mpakiecie. Nie myslales żeby zrobić lci?

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Opublikowano

Jak chodzi o mpakiet to mam 3 probemy :

- oprocz tylnego zderzaka uwazam ze M pakiet jest malo udany, juz wole performance ale w performance nie moge miec swiatel przeciwmgielnych i nie moge miec radaru zblizeniowego a wiec odpada oprocz listw bocznych nad ktorymi mysle.

- przedni zderzak m pakiet nie pasuje do Webasto

- 90% ludzi ktorzy modyfikuja Trojke wkladaja po prostu komplet M pakiet, nuda.

 

jak chodzi o temat E91 à la M3 to mam 2 opcje :

- zderzak klasik z lipsami + blotniki M3 + boki XXX (performance pewnie)

- zderzak M3 + blotniki M3 + boki XXX + tyl m pakiet (taki zestaw widzialem na zywo i wyglada wedlug mnie dobrze (listwy boczne byly seryjne) - tylko nie wiem czy mi wejdzie radar zblizeniowy pod zderzak M3, czy jest taka opcja w ogole w M3.

 

Jeszcze jest kwestia maski, czy M3 czy inna jak tunera np. jest kilka masek ktore wchodza. Nie boje sie mieszac w temacie, z audi bylo tak samo ludzie mnie wyszczegali przed mieszaniem pomiedzy tunerami, wyszlo fantastycznie.

 

Jak chodzi o modyfikacje typu pre/post lci, jak bym chcial samochod post lci to bym kupil z 2009, nie jestem fanem w ogole stylistyki (to jest troche a la Audi z ktorego wyszedlem), wedlug mnie np lampy blackline pre lci jak u dampa na przyklad wygladaja lepiej niz mod na post lci. Po drugie taka modyfikacja to juz takie rzezbienie na sile, lepiej kupic woz. Oczywiscie kazdy ma prawo lubic cos innego.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Przod m3 z wąskim tylem bedzie slaby, nie idz ta droga..

 

Napewno da sie zalozyc mpak i webasto i bedzie mniej rzezby niz z frontem m3.

  • Moderatorzy
Opublikowano

zderzak klasik z lipsami + blotniki M3 + boki XXX (performance pewnie)

Nie da się tak

 

Zdjecie ponizej doskonale pokazuje ze jeden zderzak (m3) jesz szerszy niż drugi (nie m3)

http://www.m3post.com/forums/attachment.php?attachmentid=404698&stc=1&d=1278439599

 

Przez to blotniki tez sa inne i nie pasuja blotniki m3 do zderzaka nie-m3 . najlepiej zrobic blotniki przednie ala m3 ze swoich oryginalnych - bez koniecznosci wymiany. Ale tym sie podziele dopiero jak juz bede mial u siebie ;).

 

Co do opcji zderzak m3 + blotniki m3 - nie bedzie to fajnie wygladac z waskim tylem.

Opublikowano (edytowane)

 

Przez to blotniki tez sa inne i nie pasuja blotniki m3 do zderzaka nie-m3 . najlepiej zrobic blotniki przednie ala m3 ze swoich oryginalnych - bez koniecznosci wymiany. Ale tym sie podziele dopiero jak juz bede mial u siebie ;).

 

JA mam juz je w ten sposob robione w tym momencie, obieram za 15 dni ze stanow, tylko wyciagnalem wloty powietrza z M3, podobno jest kilka patentow zobaczymy ktory wypada najlepiej.

 

Co do opcji zderzak m3 + blotniki m3 - nie bedzie to fajnie wygladac z waskim tylem.

 

 

Tutaj możesz zobaczyć, że słabo to wygląda http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=976533&page=2

 

Jak już robić M3 wygląd to kompletny takie moje zdanie.

 

jezeli chodzilo ci o to : 13998372685_d5b9a44b4f_h.jpg

 

To szczerze uwarzam ze sie broni.(edit k juz wiem to ten od M pakiet 335)

Jedyna sprawa ktora mi przeszkadza to listwy boczne bez wlotu powietrza, zbyt zwyczajne

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie było m3 w kombi wiec zderzak masz normalny od mpakietu, jak robili projekty m3 e91 to tak jak pisał Ci damp wczesniej rzezbili z dwóch zderzaków (w tym jeden to przedni od m3).

 

http://www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2014/02/BMW-E91-M3-Touring-PMcG-44-680x453.jpg

 

 

Powodzenia w projekcie, ale jak dla mnie robienie lci z pre lci to mniejsza rzeźba niż robić z serii polowe m trójki ;d

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

  • Moderatorzy
Opublikowano
Czemu az ze stanow ? W niemczech za robia za ulamek ceny i problem mniejszy z wysylka ;)
Opublikowano (edytowane)
Nie było m3 w kombi wiec zderzak masz normalny od mpakietu, jak robili projekty m3 e91 to tak jak pisał Ci damp wczesniej rzezbili z dwóch zderzaków (w tym jeden to przedni od m3).

 

http://www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2014/02/BMW-E91-M3-Touring-PMcG-44-680x453.jpg

 

Powodzenia w projekcie, ale jak dla mnie robienie lci z pre lci to mniejsza rzeźba niż robić z serii polowe m trójki ;d

 

Pominmy kwestie estetyczne bo to kazdy ma swoj gust.

 

Bha pre lci a mpakietem masz od pyta, jedziesz na zjazd i 3/4 samochodow pre lci sa w swiatlach post lci z m pakietem bo taki jest trend. Pomine ze przy modyfikacji tylko karoseri, zakladasz stara i opsrzedajesz bez problemu, tak juz ze swiatami jest troche wiecej zabawy bo musisz dodatkowo kodowac ponownie swiatla pre lci (tylnie i przednie). To juz zaczyna byc bardziej rozpowszechnione w samochodach entusiastow niz seria :mrgreen:

 

Za to E91 robione z blotnikami M3 to juz szukasz aby znalesc, wiecej na zachodzie oczywiscie ale i tak na ulicy go nie zobaczysz.

 

Jak chodzi o tyl, ja bym tu moze widzial inny zderzak tylny moze np AC schnitzer lub hamann lub moze kerscher albo nakladke poszerzajacy Mechant style ale nie wyglada mi to do nie zrobienia szczegolnie ze blotniki mozesz zrobic pod wymiar zderzaka orginalnego a wiec nic nie poszerzasz z przodu jezeli komus to przeszkadza chociaz ewidentie perfekcja by chciala szerszy przod i szerszy tyl ale czy W E91.

 

Czemu az ze stanow ? W niemczech za robia za ulamek ceny i problem mniejszy z wysylka

 

Z dwoch powodow :

- 0 to zawsze mniej niz ulamek czegos bo w stanach robia to dla mojej pieknej geby :lol: a pakuje sie do zaprzyjaznionego kontenera czyli moj koszt to transport trojmiasto-wawa bo odbiore to wraz z jakims towarem przy okazji.

- W niemczech znalazlem tylko odlewki z PCV (moze zle szukalem)

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

jezeli chodzilo ci o to : 13998372685_d5b9a44b4f_h.jpg

 

dokładnie, o to mi chodziło tylko miałem na myśli nadkola przednie względem tylnych, bardzo słabo

reszta jak najbardziej ok

listwy boczne do tego tylko od M3 e90 takie jak ja mam, są bardziej wypukłe i idealnie pasują do wypukłych nadkoli

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

Chcialem koledze Rivasi pogratulowac pomyslu na auto i hobby, moze nie najtanszego ale napewno daje duzo radosci, co widac po tym temacie.

No i gratuluje cieprliwosci u zony :).

 

Jesli rozmawiamy o zgrabnych dupciach to definitywnie lepiej wyglada ta czerwona (nie chodzi o kolor) ale te zmodyfikowane swiatlo pre-lci dobrze sie kompunuja z linia boczna karoserii i tez ten wydech lepiej wyglada niz w przy tym srebrnym modelu.

Jesli hodzi o dolne boczne listwy ze sa zbyt zwyczajne, to moj komentarz jest taki. Czesc auta musi byc bez bajerow poto aby uwydatnic i podkreslic te elementy ktore chce sie akcentowac. Oczywiscie dobor elementow i szeczgolow jest zawsze trodny, bo szkoda ostatecznie aby przekroczyc granice i auto staje sie wysypane detalami a tak naprawde potem nie wiadomo na co patrzec. Tak czy inaczej jestem pewnien ze podejmiesz wlasciwa decyzje po ogladajac srodek wszystlko ladnie bylo skomponowane, no moze tylna kanapa za bardzo mi nie podpasowala ale to juz kwestia gustu.

 

Pozdro

Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.