Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak mozna nie lubic tej dokladki, ok fakt ten czarny pasek na dole jest od czapy, moze bym przezucil za to na czarna maske

Wiadomo....na zdjęciach jedno a na żywo może być inna bajka ;)

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Projekt ciekawy, jakbym mógł dodać coś od siebie to mam kilka "ale":

1. zrezygnowałbym z oklejania słupków. Moim zdaniem słabo to wygląda (jakbyś miał hardtop w samochodzie kombi),

2. przednia płoza ciekawa ale sądzę, że zderzak, który masz obecnie wystarczy (jeżeli montujesz elementy AC Schnitzer to jak już poszukałbym przedniego zderzaka tej marki (tylko znowu maska nie będzie pewnie dobrze spasowana z nowym zderzakiem), do tego aerodynamiczne tylne "płetwy" progów zewnętrznych) tylni zderzak rozumiem jest w drodze?

3. pamiętaj żeby kolor oklejenia nie gryzł się z kolorem wnętrza. Biała perła jest ok, ja bym poszedł w coś a'la frozen grey tylko mat (widziałem ostatnio takie A45 AMG Edition 1 i wyglądało zadziornie), albo le mans blau też mat?:

http://i.imgur.com/8c8S1Ue.jpg

http://i.imgur.com/Xg7LpQk.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pierwszy projekt git.

 

Slupki i dach czarny obowiazkowo. Bedzie petarda

Opublikowano
Tommy80 piękny kolor. Ja bym właśnie w ta stronę szedł z kolorem :cool2:
Opublikowano
Projekt ciekawy, jakbym mógł dodać coś od siebie to mam kilka "ale":

1. zrezygnowałbym z oklejania słupków. Moim zdaniem słabo to wygląda (jakbyś miał hardtop w samochodzie kombi),

2. przednia płoza ciekawa ale sądzę, że zderzak, który masz obecnie wystarczy (jeżeli montujesz elementy AC Schnitzer to jak już poszukałbym przedniego zderzaka tej marki (tylko znowu maska nie będzie pewnie dobrze spasowana z nowym zderzakiem), do tego aerodynamiczne tylne "płetwy" progów zewnętrznych) tylni zderzak rozumiem jest w drodze?

3. pamiętaj żeby kolor oklejenia nie gryzł się z kolorem wnętrza. Biała perła jest ok, ja bym poszedł w coś a'la frozen grey tylko mat (widziałem ostatnio takie A45 AMG Edition 1 i wyglądało zadziornie), albo le mans blau też mat?:

 

1/ no wlasnie o to chodzi o taki hardop w wersji kombi. Ja chce uniknac jednolitej bryly dlatego czyli jeden kolor na aucie ktory w koncu sie zlewa a lubie biala perla i lubie czarny

2/ ok rozumiem o co ci chodzi i juz jestes trzecia osoba ktora ma podobny stosunek, cos w tym musi byc, pomysle nad tym,tylny zderak to m pakiet a w drodze jest dyfuzor Ac schnitzer do mapkietu wersje z 4 wylotami

3/ nie widze za bardzo wiezi srodek/ zewnatrz, zreszta jak konfigurujesz samochod tez to nie ma zwiarku w 99% przypadkach oprcz wersji specjalnych konfigurujesz srodek odzielnie od wnetrza, mozesz doprecyzowac.

4/To juz ktorys z rzedu samochod ktory obklejam, kolor mat odpada na starcie (kiedys bylem fanem), jest fajny miesiac a potem sie nudzi, nie polozysz na nim zadnego wosku, zadnego quick detailera oprocz dwoch dedykowanych i trzeba go myc specjalnym szamponem kiepskim dodatkowo, nie dla mnie juz wyroslem z kolorow mat. To dobry sposob na taki efekt wow ale moj samochod mi sluzy na co dzien. :)

 

a ja polecam oklejanie, ale tylko u dobrych fachowców. Ja niedawno okleiłem swoje auto, kolor na zdjęciach nie oddaje nawet w 20% tego jak wygląda na żywo. Na żywo kolor miażdży cyc!

 

z doswiadczeia wiem ze nie ma czegos takiego i ze to jest duza wypadkowowsc, widzialem gnioty foliowane przez super renomowane firmy, bardzo dobra jakosc u prywaciarzy domownikow. Zasada ze mna jest jedna jak chodzi o folie, robia dopoki nie jest perfekt, jak trzeba zrywac ich problem. To jedyny sprawdzony sposob na ta rzemioslo. to samo z lakiernikami, ostatni zrobil szajs, poprawial dwa razy, dalej byl szajs, dostal za farbe nic wiecej. Wierze ze wybor firmy nie jest zly, zycie pokaze. Piekne auto ale na zdjeciach nie jestes w stanie stwierdzic czy folia lub lakier jest dobrze polozona. Kolor nie moj... ale uwarzam ze dobrze pasuje do charakteru auta i sadze ze naprawde miazdzy cyc :) (podoba mi sie formula) jak mowisz bo folie maja bardziej intensywne kolory od lakierow... pokaz jedno zdjecie z otwartymi przednimi drzwiami z bliska w kierunku slupka srodkowego to bedzie widac czy jest dobrze polozone.

 

Jak bym mogl cie prosic o zredukowanie zdjec o 3/4 :) To nie tylko ze jestem alergikiem na volksvageny a to galeria BMW tylko jednak lekko przesadziles, tracimy watek. :)

 

Pierwszy projekt git.

 

Slupki i dach czarny obowiazkowo. Bedzie petarda

 

a co myslisz o dodaniu jeszcze czarnego na masce czy to juz bedzie za bardzo german styl

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

3/ nie widze za bardzo wiezi srodek/ zewnatrz, zreszta jak konfigurujesz samochod tez to nie ma zwiarku w 99% przypadkach oprcz wersji specjalnych konfigurujesz srodek odzielnie od wnetrza, mozesz doprecyzowac.

Wiem, ze konfigurujac w salonie auto posiadasz 'wolna reke' jezeli chodzi o konfiguracje wnetrza samochodu oraz koloru lakieru. Jednakze czasem wychodza z tego niezle smaczki, z uwagi na szeroko pojete granice smaku roznych osob. Moim zdaniem bez pasuje zarowno do granatu jak i czarnego, szary srodek do czarnego, granatowego, czarny srodek i czarny lakier sie nie gryza, czerwona skora i bialy lakier sa ok itd. Jednakze czerwony srodek i czerwony lakier stanowia istnie meczace polaczenie, a nikt Ci nie zabroni dokonac takiej konfiguracji. Chcialem po prostu zwrocic uwage na podstawowe zasady laczenia kolorow, ktore nie obowiazuja wylacznie w tym przypadku, ale takze w innych dziedzinach naszego zycia :wink:

 

PS. Jezeli chodzi o elementy AC Schnitzer to sadze, ze to bedzie dobry wybor. Malo jest egzemplarzy e90/e91 z bodykitem tego tunera, dlatego podkresli to wyjatkowosc auta w zestawieniu z samochodami z M-pakietem, ktorych obecnie jest wiecej niz kiedykolwiek opuscilo fabryke :wink:

 

Przepraszam za brak PL znakow.

Opublikowano

ok co do zasady no tak ogolem ok chociaz nie zgodze sie z zadnym z przykladow ktore dales bo w wiekszosci nie sa one zle tylko trudniejsze do wykonania dam przyklad jak chodzi o czerwony z czerwonym :

 

14016268316_a6719cd939_b.jpg

 

juz nie mowic o astronomicznej ilosci kasykow amerykanskich :

 

http://www.fowlerautomotive.com/Tom%20Cad%20LH%20interior%20view.JPG

 

Za to szary z czarny to tak zwana smutna prostota. To proste skojarzenie, ktore jezeli kolory nie sa zbyt bliskie nie moze byc odpychajace ale czy pasuje do siebie... ? artysta da sobie rade ze wszytkim ale to takie polaczenie dla ksiegowego (wiem wiem pelno ludzi ma szara alkantare i uwarzaja ze jest super jak by nie mozna bylo jej zafarbic jak np u Dampa tylko jezdza z szarymi meblami z lat 80 tych w aucie).

 

Wracajac do korespondencji srodek/zewnatrz to sa tak odrebne swiaty, tak rzadko sie spotykaja ze trudno mowic o korespondencji jednego do drugiego nie ? oprocz na zlocie z otwatrtymi drzwiami bo zazwyczaj szyby sa przyciemniane, nie masz tej asocjacji, wydaje mi sie z mojego punktu widzenia ze jezeli nie masz cabrio to mozesz sobie pozwolic na szalenstwa i uznac to za osobne kreacje

 

A propos bo na zlocie rozmawiajac z niektorymi zauwarzylem ze jest pewna pomylka jak chodzi czym jest alcantara. Majstersztyk polega na tym ze to tani material w produkcji ale marketingowi udalo sie ludzia wmowic ze alcantara i nubuk to jest to samo i maja zaplacic fortune a to po prostu PCV ktorymi sie obijalo tanie meble na kilometry, wyszla z mody w meblach, jest w statkach, samochodach (to inny troche rodaj tkaniny niz na meblach) przez swoje wlasciwosci ale cena miedzy fabryka a wykonawca idzie razy x3 (dodatkowo ta sama dokladnie alkantara w dwoch roznych brandach porafi miec roznice x4) przez opakowanie, brandowanie i ilosc posrednikow a potem pewnie nastepne razy 2 do koncowego odbiorcy). Oczywiscie istnieja rozne jakosci alkantary szczegolnie z punktu widzenia scieralnosci i odpornosci na blakniecie oraz odpornosca na wode i sztywnoscia tylko obijac dach alcantara z wysoka odpornoscia na scieranie to marnotractwo i nikt tego nie robi. Dla informacji po przeliczeniu na metr kwadratowy, alkantara uzywana w obiciach naszych aut ma cene nizsza o 20% niz orginalna nappa koncernu VW (porsche, VW, bnetley itd...) czyli mniej wiecej tyle co nappa premium BMW i mowie tu o cenach juz dla tapicerow a wiec nie dajcie sobie wmowic ze wnetrze z alkantary kosztuje drozej niz z nappy BMW :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Nie napisałem, że nie da się skonfigurować auta w taki sposób żeby środek i kolor lakieru były czerwone. Napisałem, że to kwestia gustu właściciela pojazdu. Podane przez Ciebie przykłady pokazują, że czerwony kolor tapicerki złamany został w pierwszym przypadku czernią, natomiast w drugim beżem. Zresztą, ubrałbyś się od stóp do głów na czerwono włącznie ze skarpetkami? Ja nie :wink: Pozdrawiam
Opublikowano
ah ok no tak ale nie ubral bym se tez caly na czarno niebiesko zolto, szaro i w kazdy inny kolor itd :) no moze oprocz bieli w kawale z cyrkiem no bo sie robi jednolita plama beznadziejna. Dlatego tez nie moge zrozumiec zamilowania wrecz fanatyczngo do aut z lakierem monochromatycznym oraz wnetrz monochromatycznych.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rivasi,polakieruj te spryski,bo wyglądają jakbyś je z czegoś wyciął i przykleił na super glue ;) dobry pomysł ze zmianą koloru,bo dużo smaczków na zewnątrz ginie w czarnym kolorze. no i przydałoby się ją posadzić trochę,bo miałem wrażenie,że kobyła jeszcze większa niż mój paździerz ;)

 

środek piękny :cool2:

Opublikowano

w czwartek idzie zawieszenie KW obnizka 30 mm, widze ze nie sledzisz UWAZNIE :zlosc:

 

a te niby odpryski to dzialanie k... Maguiar insect dupas remower... nie uzywajcie tego czegos po prostu masakta. Spryski tez pojda pod folie !

 

a wielkosc kobyly robi sie przez lotke tylna ktora daje aucie sylwetke...crossover jak nie ma zawieszenia obnizonego :) a la X6 :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

ok dzieki i tez sklaniam sie bez czarnych progow, jak mowisz bez czarnych slupkow czyli okeil bys tylko dach ?

 

P..S : Black light wyjezdza jutro wlasnie go odnalazlem

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)
Rivasi kiedy projekt będzie? Edytowane przez kri35
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
projekt jest na stronie 45 a wykonanie gdzies w srodku sierpnia, zreszta zaraz po odebraniu po obklejaniu chcial bym sie umowic w Just good detaling na polozenie wosku oczywiscie ! a jak jeszcze mozesz zmienic twoj post per Rivasi to bedzie super :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
projekt jest na stronie 45 a wykonanie gdzies w srodku sierpnia, zreszta zaraz po odebraniu po obklejaniu chcial bym sie umowic w Just good detaling na polozenie wosku oczywiscie ! a jak jeszcze mozesz zmienic twoj post per Rivasi to bedzie super :mrgreen:

 

przepraszam za faux pas, zawsze jesteś mile widziany w JGD

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

Dzieki uprzejmosci Mautoczesci kilka zdjec z montazu tej tak pieknej rzeczy... dzisiaj przod jutro koniec :)

Nie jest to tak rozlegla robota jak u czerwonego ktory zdejmowal cale podwozie ale to duza przyjemnosc dla wlascciela widziec zwierze ktore nabiera formy.

 

Niesmiale pierwsze kroki...

http://i.imgur.com/0nLr5w1.jpg

 

Nabieramy troche ochoty

http://i.imgur.com/WgFQWMN.jpg

 

a w koncu pokazujemy cala rozpietosc mozliwosci !

http://i.imgur.com/HqeZmLm.jpg

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Rivasi, to jest zawias z którego będziesz zadowolony w 100% :cool2: :cool2:

Oczywiście opisz swoje odczucia po montażu tego zawiasu :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)

Czerwony, Sadze ze pierwszym zadaniem to bedzie znalezenie optymalnych ustawien i to bedzie niemaly problem. Podstawowo chodzi mi o dodanie konfortu nie tracac na prowadzeniu oraz obnizeniem calosci. I to bedzie najwiekszy problem. Ustawienie pierwsze bedzie nieco bardziej konfortowe niz u ciebie (jezeli sie nie pomylilem jak chodzi o kierunek krecenia kluczem po robilismy to przez telefon) czyli przod odbicie na 10 (w kierunku konfortu oczywiscie), dobicie na 1, tyl odbicie na 13 (w kierunku konfortu), dobicie na 1 a obnizenie minimalne czyli 1,5 cm. Mam nadzieje ze to sie sprawdzi bo troche zle mi sie daty ulozyly z urlopem i bede na tych ustawieniach jechal na urlop z rodzina 2 tys km w jedna strone... jezeli sie pomylilem strony w ktora krecic to bedzie decha i to bedzie... nie wygodnie na wczasach :| ale zobaczymy jestem dobrej mysli, Gorik bedzie jeszcze robil jazde testowa jak tyl bedzie kompletny a wiec jezeli bedzie ultra decha to jeszcze cos sie da wyregulowac ! Martwi mnie to ze jak jechalem na twoim to bylo dla mnie ok jak chodzi o konfort a tutaj mi mowi ze jest twardziej niz w M3 wedlug pierwszych odczuc (bez jazdy) i przez 2 tygodnie/ 5000 tys km bede testowal taka regulacje a potem zmienial jezeli trzeba bedzie.

 

Jak popatrze na tabele porownawcza ponizej to jestem w stanie miec mniej wiecej tryb street konfort z KW3 i troche w ten sposob o tym mysle.

 

http://www.mapet-tuning.com/xxx/zawieszenia/KW_tabela.jpg

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.