Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam problem

 

Posiadam BMW e46 320i 1999 rok. W aucie padło ogrzewanie. Wylądowało u mechanika. Mechanik stwierdził że to elektrozawór. Został wymieniony i na chwile pojawiło się ogrzewanie. Nie cieszyłem się jednak długo bo jedynie 2 dni. Jak się okazało wcześniejszy właściciel auta robią wyciek w chłodnicy użył bardzo dużo proszku do uszczelniania :( :( Mój mechanik stwierdził że to od tego. Proszek dostał się do układu i w chłodnicy nagrzewnicy tworzy się podciśnienie. Została wymieniona chłodnica nagrzewnicy. Cały układ został przelany ze 3 razy aby w pełni pozbyć się tego cholernego uszczelniacza. Całość złożona i niestety ... ogrzewania brak. A mi brak słów i pomysłów co dalej. Pomocy

 

Auto szybko się rozgrzewa niestety ciepło nie trafia do kabiny

Opublikowano

Jak wróciło ogrzewanie po czyszczeniu elektorzaworków to jeszcze CIę czeka czyszczenie ich kilka razy. One są czułe nawet na mały szlam który gromadzi się po płynach niskiej jakości a co dopiero po proszkach których i tak do końca nie usuniesz płucząc układ tylko kilka razy.

Zeby pozbyć się tego syfu musiał byś dużo razy powtarzać płukanie.

 

Zresztą widać, że po czyszczeniu zaworków ogrzewanie wróciło to bym tutaj szukał problemu. Może przy płukaniu znowu wlazł syf do nich i następne czyszczenie załatwi sprawę na dobre.

Opublikowano
Jeż''rezystor dmuchawy'' odpowiada głównie za nawiew,gdzie i jak ma leciec powietrze jak i za obroty dmuchawy(może psikać też figle z ciepłym powietrzem)
Opublikowano
Jeż nie był sprawdzany bo po wymianie elektrozaworu ogrzewanie wróciło. Tak jak pisałem na krótko. Pogrzało trochę ale szczerze mówiąc nie tak jak powinno. Chodzi mi że upału to w środku nie było. Po świętach znów zamierzam przelać układ ale dlatego umieściłem tu post bo nie wiem czy to wina tego syfu.
Opublikowano

Powiem coś od siebie, ponieważ ja też bardzo długo walczyłem z ogrzewaniem u siebie i działania jak niżej przywróciły je:

 

1. wymieniony jeż,

2. czyszczona nagrzewnica,

3. czyszczony cały układ (wielokrotne zlewanie płynu + wielokrotne odpowietrzanie),

4. czyszczony elektrozawór także,

5. wymieniony podgrzewacz z racji posiadania diesla, no ale Ciebie to nie dotyczy.

 

Wszystkie te czynności spowodowały, że teraz grzeje aż miło.

 

Życzę Ci powodzenia bo wiem jak mnie to denerwowało, zwłaszcza jak na dworze zimno.

Opublikowano

kup dobry środek do czyszczenia układów chłodzenia, a nie tylko wypuszczać wodę i lać nową. Bo to mało Ci da. Chyba że już używasz jakiegoś środka.

Po tym jak resztki się będą odklejać cały syf może zostawać na elektrozaworach i niestety czeka Cię za każdym razem ich czyszczenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.