Skocz do zawartości

Wtryskiwacze - test przelewowy itp.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bez paniki, zalej dobre paliwo albo dolej liqui moly diesel spulung na cały bak (wielokrotnie testowalismy i zawsze korekcje sie poprawiały czyli coś tam działa)

 

obserwuj co jakiś czas, pamietaj ze test robi sie na rozgrzanym silniku 90stopni

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Oczywiście korekcje sprawdzałem na rozgrzanym silniku na biegu jałowym.

Zaczynam szukać dlaczego auto zaczęło dość mocno kopcić na czarno pod obciążeniem.

 

Dzięki Puzonn za wskazówkę :cool2:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

.Witam

 

Panowie podpowiedzcie mi proszę który wtrysk kuleje, pytam bo jeden koryguje drugi itd. Poniżej odczyty z testu przelewowego i INPY:

test przelewowy trwał ok. 3 min, zastanawiam się czemu tak dużo się nalało , spotkałem się z opiniami że do 10 ml/min powinno być u mnie wychodzi ok 15 ml/min

 

CYl. 1 - 58 ml INPA +0,88

CYL 2 - 48 ml INPA +0,13

CYL 3 - 52 ml INPA -1,44

CYL 4 - 46 ml INPA +0,45

 

Patrząc na INPĘ podejrzewałem że z trzecim coś jest nie tak, ale na przelwie najwięcej nalał pierwszy :( i teraz nie wiem któremu się bliżej przyjrzeć.

 

i tak nie ma tragedii bo maks odchyłka od najniższego to ok 20% na 1 wtrysku, ale auto od dłuższego czasu więcej mi pali - mam automata ale w trasie schodziłem do 5,5 l (komp 4,8 :D) a teraz nie mogę zejść poniżej 7/100.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie, przypominam się z prośbą o wypowiedź, czy skoro w 3 minuty mam 46-58 ml przelane to znaczy że wszystkie trochę leją czy jak. Prześledziłem posty, youtube i rzadko kiedy jest podane ile trwał test i nie wiem iel powinien każdy wtrysk przelewać :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lanie i przelewanie wtrysków to dwie różne sprawy.

Przy teście przelewowym chodzi o to żeby zobaczyć który przelewa znacznie więcej niż inne, u Ciebie wszystko jest w normie, jak jeden wtrysk przelewa, to w ciągu kilku sekund miałbyś pełną menzurkę, strzykawkę czy co tam użyłeś.

Co do lania, to widać, że trzeci trochę odbiega od pozostałych. Pytanie czy ten pomiar robiłeś na postoju, czy podczas jazdy. Najlepiej rozgrzać silnik i z podłączonym kompem się przejechać różnie wciskając gaz. Możesz zalać SPULUNGA na przeczyszczenie wtrysków i poprawę wartości, już niejednemu pomógł.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
SPULUNGA już używałem w sumie 2 razy odkąd mam auto (3 rok). Jak go kupiłem to korekty miałem 0,1-0,6. Ostatnio się przejechałem i od zimnego do rozgrzanego to wtrysk numer 1 dochodził do +1,6 i zastanawiam się czy z nim nie jest coś nie tak, a trzeci go próbuje kompensować. Do dziś sie nie dowiedziałem czy podejrzewać/wymieniać wtrysk który daje na + czy na -.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.