Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Słyszałem, że w kożuchowie (lubuskie) dobrze robią magle i można wysłać swój stary. Ale nie wiem z jakiej części wlkp jesteś i czy nie miał byś już bardzo daleko.

Jak wymienisz drążki i nadal będziesz miał problemy z prowadzeniem to rób magiel i problem z głowy.

Opublikowano

http://allegro.pl/nowa-przekladnia-kierownicza-bmw-e-39-e39-e-39-i4147463868.html

Widzę, że jakąś filię mają w lesznie, ale czy to tylko na odbiór czy też tam robią tego nie wiem. Musiał byś się dowiedzieć to miał byś jeszcze bliżej. Cena przy zwrocie jest dość dobra. A ile taka przekładnia pociągnie tego nie wiem.

Gdybyś się dogadał pewnie w lesznie wszystko byś załatwił. Przysłali by zregenerowaną Twoją by zabrali i zamontowali zregenerowaną.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja swój magiel regenerowałem, 1200pln z wymianą listwy.

Dostałem rok gwarancji, śmigam już ponad rok, i wszystko jest super :cool2:

Jak masz kupić nowy za 1000pln, to lepiej odpuść, bo to tandeta z chin, nic nie warta, lepiej dołożyć i zregenerować swój oryginalny.

Oferty regeneracji za 200-300pln ograniczają się zazwyczaj do wymiany uszczelnień i tulejek, co przy wybitej listwie niewiele da.

Jeśli ktoś szlifuje listwę, to też nie jest do końca dobra opcja, bo zostaje zdarta utwardzona wierzchnia warstwa materiału, i po niedługim czasie znowu może się pojawić luz.

Opublikowano
Podepnę się pod swój temat, aby nie śmiecić. Z przodu są takie wentylatory... Czy one powinny sie kręcić cały czas, czy w zależności od temp. silnika?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten na silniku napędzany z pompy wody ma sprzęgło wiskotyczne, załącza się gdy się odpowiednio nagrzeje, studzi chłodnicę silnika, na zimno też się kręci, ale znacznie wolnej (załączony po przegazowaniu powoduje "tornado" pod maską), a ten na chłodnicy elektryczny chodzi głównie z klimą, przy wyższej temperaturze, gdy ten mechaniczny nie wyrabia też się załączy.
Opublikowano

Dokładnie wszystko się zgadza jak kolega wyżej pisze. A elektryczny włącza się chyba po przekroczeniu 110st jeśli klima nie chodzi. W taką pogodę jak teraz mój wentylaotor klimy chodzi co jakiś czas i nie włącza się od razu po włączeniu klimy.

Jak jest temp już typowo letnia to wentylator startuje przy włączeniu klimy

Opublikowano
Wybaczcie, że tak piszę, ale nie mam o tym zielonego pojęcia. W każdym razie muszę przy autku trochę posiedzieć i popatrzeć, ale nie bardzo jest kiedy. Praca od 9 do ponad 22 robi swoje...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
a ja w swojej e 39 mam taki problem ze jak najade na jakiś kamien czy w jakas koleine to mam odczucie jak by tyl auta wypadl z toru a na kierownicy nic nie odczowam,jak jade w trasie mam take same objawy no i troszkę jak puszcze kierownice to auto mi ucieka w bok,pomozcie mi czy to wina zbierznosci ale jak sprawdzałem to wszystko w normie,a może opony sa już do kitu ,zawiech może,a ostatnio ktoś mi powiedział ze może być to spowodowane nie ustawiona geometria tylnych kol już sam nie wiem pomozcie
Opublikowano
Jak są problemy z utrzymaniem prostego kierunku jazdy to w pierwszej kolejności sprawdzić trzeba z tyłu górny wahacz prowadzący następnie z przodu drążki reakcyjne i drążki kierownicze.Jak to gra to można kombinować z oponami.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wracam do swojego tematu. Jestem po regeneracji maglownicy. Jest lepiej, ale auto nadal minimalnie buja. Wahacze przednie górne i dolne wymienione, drążki z końcówkami zrobione, tuleje pływające wymienione, maglownica zrobiona. Macie jakieś pomysły dotyczące tego, co mogłoby najbardziej powodować lekkie bujanie? Spód auta był sprawdzany kilka razy i z tyłu prócz pływających nic nie miało luzów. Może to być coś ukrytego, czego tak od razu nie widać?
Opublikowano
Zazwyczaj wywalone tylne amortyzatory powodują największe bujanie, w siostry oplu vectra jak tylne amory się posypały to była taka bujawka nawet na lekkich nierównosciach i w zakretach, tył skakał jak kangur
http://imageshack.us/a/img222/358/img0470ji.jpg
Opublikowano
Jak wywalone? Zużyte, czy w jakiś sposób uszkodzone?

 

nadawały sie do wymiany, sączył się z nich olej i na trzepakach było poniżej 50% sprawności

http://imageshack.us/a/img222/358/img0470ji.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.