Skocz do zawartości

BMW e46 316i 1999r wyciek plynu chlodniczego z silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
OJ uwierz mi że może się nie odpowietrzyć bo ja w identyczny sposób robiłem. Nie zawsze pozbędziesz się z nagrzewnicy łatwo powietrza. Raz odpowietrzałem to poszło bardzo ładnie. Drugim razem szło mozolnie i trzeba węże uciskać dopiero jak jestem pewny że wszędzie jest płyn odpalam auto trzymam na poniżej 2tys i się odpowietrza chwilę potem czekam aż najdzie ciśnienie i odkręcam odpowietrzniki. Wtedy ma się pewność, że w układzie nie ma powietrza.
Opublikowano
moim sposobem wszystko zadzialalo,juz grzeje jak powinno,nie wiem co mu sie tam porobilo , w pierwszy dzien nie grzal,nastepnego juz normalnie , cieplo ze az milo :) dzieki Panowie za pomoc,myślę , że jeszcze nie raz mi pomożecie :D :mrgreen:
  • 2 lata później...
Opublikowano

wymiana tego króćca to niezbyt miła robota,mój rozsypał się prawie w rękach

część która wchodzi do głowicy została w środku musiałem uważać zebu nie wpadła do głowicy

dostęp masakra a wyczyścić trzeba dobrze bo będzie ciekło znowu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.