Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zbliża się wymiana tarcz i klocków z przodu. Myślałem o Ate power disc i klocki Ate ceramic. Ale słyszałem, że nacinane tarcze szybko zjadają klocek i są głośne. Czy to prawda? Macie jakieś doświadczenia z tego typu tarczami? Co polecacie? :)
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
mam takie w garazu... leza i sie kurza... glośne sa.. ich nacinanie nieco poprawia sytuacje w deszczu.. ale do oryginalnych im daleko.
Opublikowano
No to chyba nacinane odpadną. Zastanawiam sie jeszcze nad brembo mam dobre wspomnienia z nimi. Jak mialem x3 to ori bardzo szybko sie krzywily, aso nie wiedzialo dlaczego i wymieniali mi lozyska i inne cuda, w koncu zalozylem brembo i jak reka odjal.
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
rob jak chcesz ale zakup tarcz w ASO rozwiazuje problem krzywienia w 100% pod warunkiem prawidłowego montazu tarczy. to wymaga troche pracy..
Opublikowano
Nie zawsze rozwiazuje ale zgodze sie ze jest pewniej niz w przypadku zamiennikow. Ale jezeli ma sie sprawdzone jakies tarcze i srednica tarcz w 118d nie jest wielka to nie powinno byc problemu.
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
moze kolega malo dokladnie załozyl albo posmarował powierzchnie piasty czyms :)
Opublikowano

wlasnie zadne takie. Bylo tak, ze co jakis czas robie serwis hamulcow i zrobilem tak, ze wyczyscilem prowadnice, styk tarczy z felga i klocki czyscilem i zacisk i to ucho co trzyma zacisk i klocki. Na koniec posmarowalem prowadnice i te matalowe blaszki w tym uchu. Klocki chodzily bardzo delikatnie, wiec miodzio. Zrobilem z 2000-3000km i krzywe. Tarcze jeszcze oryginal 64000km, a w E46 zrobily 140000km i wciaz wygladaly jak nowe i byly proste.

 

No nic :cry: , czas na upgrade :norty: . Mam na oku z E39 540i 323mm z nowymi tarczami i klockami tylko musze zobaczyc czy wejda do E87. Tarcza z E39 ma lekko wiekszy srodkowy otwor. Mialem tez na oku z e60 530d 323mm, ale sprzedawca sprzedal zanim kupilem. Zaciski w e60 530d wygladaja na wieksze niz w e39 540i :roll:

 

E39 540i:

http://www.autopartsapi.com/eEuroparts.com/images/parts/lg_02cd46b3-10da-4d95-8598-e2d78887a498.JPG

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

zrob takie jak ja mam po co kombinujesz.... 335i pasuje plug&play lub 123d lub 130i i cala paleta z e90 poza Xdrive

mowie o powierzchni miedzy piasta a tarcza... nie tarcza a kolo..

Opublikowano

piasta tarcza polecialem tez szczotka druciana, ale niestety, pech :oops: .

 

E39 540i:

Disc diameter 324.0mm

Disc thickness 30.0mm

Overall height 73.8mm

Centre diameter 79.0mm

 

E87 130i:

Disc diameter 330.0mm

Disc thickness 24.0mm

Overall height 73.1mm

Centre diameter 79.0mm

 

E87 120D(163): wersja 118d ma 284mm

Disc diameter 292.0mm

Disc thickness 22.0mm

Overall height 73.0mm

Centre diameter 79.0mm

 

Akurat nie widze ladnych 335d lub 335i za dobre pieniadze. Z reszta chwilo tocze sie na 17".

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

330d zobacz tarcza taka sama jak w 130i

zaciski po stówce :) na alle... wrzuc nowe tarcze i klocuchy i lodzio miodzio

Opublikowano
krzysiek ma tył ze 130i lub 123d do sprzedania przod tak jak piszesz 292mm :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.