Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No nic nie znalazłem w tym dziale o tym aucie. Po VIN nie znajduje, jedynie ktos rozkodowywal numer w innym dziale.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takie auto jedzie sie ogladac a nie wrzuca tutaj by ktos przechwycil :)
Opublikowano

Wlasnie sie nad tym zastanawilem. Jak jest zle auto, to pisza wszyscy. A ja dobre, to nikt:)

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

Opublikowano

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANC51010B120030

Kod typu NC51

Typ 525D (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 2.50

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka LEDER DAKOTA/GRAU 60 (LCAD)

Data prod. 2004-05-27

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S588A LM RAEDER STERNSPEICHE 115 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 115

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

auto dobrze sprawdz czy wczesniej nie mialo jakiej przygody. wlasciciel sie za bardzo spuszcza nad tym drasnieciem, tak jaby chcial uspic czujnosc kupujacego w stosunku do innych przygod.

poza tym w/g mnie to najbrzydszy kolor jaki byl w E60. w srodku tez ten popiel nie zachwyca

Opublikowano
Ogladalem, delikatnie mowiac, odpuscie sobie to autko. Mialem czujnik lakieru oraz inpe, po 15 min zdecdowalem ze nie ma sensu odpalac inpy.
Opublikowano

Siema,

 

Miałem je oglądać miesiąc temu kiedy stała za 34,999 zeta, studenciak ma auto rok i mówił że kupił je za ponad 4 dychy, nie ma nawet opon zimowych czy tam letnich nie pamiętam których, Kiedy chciałem je obejrzeć nie odbierał telefonu, powiedz coś więcej na temat co tam ujrzałeś ? jak silnik się sprawował ?

 

Pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogladalem, delikatnie mowiac, odpuscie sobie to autko. Mialem czujnik lakieru oraz inpe, po 15 min zdecdowalem ze nie ma sensu odpalac inpy.

 

Zapytam tak, auto nie warte swojej ceny ??

Opublikowano

Powiem tak, za 30 tys nie kupiłbym tego auta. Generalnie zacząłem sprawdzać blachy, lakier na tylnich błotnikach i drzwiach po 240-260, na prawym przy samym kole szpachla pod 860. Tył nieudolnie polerowany, liczne swirle i przypalenia od polerki. Wygląda na malowane pół błotnika z odcięciem na linii zgięcia i przepolerowany ostro przez uczniaka. Pod tylnim zderzakiem brak dużej części osłony, widoczne pourywane elementy. Klapa, dach, drzwi przednie po 140, słupki po 60-80. Maski i błotników przód nie sprawdzałem bo amelinowe a pożyczony czujnik nie ogarniał. Podobno był robiony przód lewy, wg. rzeczoznawcy PZU. Naklejek na xenon brak. Na drzwiach kierowcy ślady włamania do auta, podrapany lakier, aż do rdzy. Lewe lusterko posiada odpryski czarnej farby, utleniające się aluminium. Właściciel do końca nie wie co kupił, widać nie zna się na aucie, twierdzi że zmienia auta co rok i do końca nie wie co było a co jest do zrobienia. Opony kartoflaki z 2011 nexen (Korea) w kiepskim stanie, zimówek brak. Silnik mokry od strony turbiny oraz przy listwie paliwowej, cieknie po całości. Płyn z termostatu EGR kapie żywcem na osłonę. Paski wizualnie zmęczone, ale nie piszczą. Lekko szarpie przy gaszeniu, pracuje równo. Parametrów nie poznam, bo nie wyciągałem nawet inpy. Środek zmęczony, kiera podrapana, lewarek od biegów również. Panel od klimy lata, w schowku brakuje rączki do otwierania. Brak dywaników. Klocki przód nowe, tył jeszcze pojeżdżą. Książka serwisowa wygląda podejrzanie, prowadzona przez 4 lata w jednym serwisie, wpisy do 104 tys co mniej więcej pół roku. O dziwo olej wymieniony tylko 3 razy, a na jednym przeglądzie zrobiono tylko filtr kabiny!!! Bardziej przypomina to grę w kółko krzyżyk niż książkę serwisową. Właściciel dalej książki nie prowadzi bo "robi auto u znajomego". Generalnie nie takie auto spodziewałem się oglądać, na zdjęciach wygląda OK. Właściciel nie dementuje słabych stron, po prostu nie jest świadomy czym jeździ i co sprzedaje. Wg. niego auto jest w super stanie bo takie kupował, zrobił nim ok 10k w rok i sprzedaje. Zmartwiło mnie jego podejście, skoro nic nie świeci na komputerze, to jest sprawne. Na handel można brać, dla siebie nie polecam.

 

http://petitstudio.pl/hosting/images/2014/04/11/zdjecie.jpg

Opublikowano

Dobra relacja

 

Ale auto już nie super, dużo do ogarnięcia w tej e60..

Tak jest jak ktoś kupuje samochód, pojeździ i nawet palcem się nie dotknie by cokolwiek zrobić w nim (pewnie nawet płynów po zakupie nie wymienił) a dopiero co mówić o oponach i częściach eksploatacyjnych które powinny kwalifikować się do wymiany)

na to wygląda, że auto było bardziej poobijane a teraz zostało podpicowane i pozostawiony wgięty błotnik jako ta wielka usterka (PS znalazłem dobry błotnik w tym kolorze w wawie za 400 zł ) niewielki koszt wymiany a auto bez kolizyjne a co za tym idzie cena mogła by być stara 34,900 :)

 

Właśnie, właściciel za bardzo wywyższa ten drobiazg na piedestał..

Opublikowano

Co wy chcecie za30 tys zł? E60? Kup lepiej e39 za ta kwotę a będziesz zadowolony niektórzy jak tu widzę to pchają sie o Polkę wyżej a niestety finanse sa na model niżej :cool2:

 

Jeźeli znajomy znalazł by e60 do 40 tys zł to nawet bym z nim nie jechał tego oglądać ,strata czasu i nerwów.

 

Znam gościa ktory miał 40-45 na e60 jak zaczął jeździć i szukać kupil super auto tylko ze dał 60 koła.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Sory za OT

 

Z całym szacunkiem No gdzie... Nie przesadzajmy MAMY 2014 rok, auto ma 10 lat a rocznik 03 ma aż 11 !

W byle jakiej gazecie motoryzacyjnej, byle jakie wyliczenie wartości pojazdu w przypadku diesla e60 z początku produkcji 2003/2004 (poj 2,5 /3.0 D) Cena rynkowa wynosi 33-34 tys (wg ubezpieczalni, wartość pojazdu jest to tylko 32 tys )

A z tego co pamiętam, szacunkowa wartość rynkowa benzyniaka w przypadku e60 z początków produkcji z małym silnikiem to coś około 26/27 tyś

Więc 60 tyś tak, kosztuje M5 z 2005 roku, dla przykładu cennik z jakiegoś artykułu (być może już nie aktualny bo ceny za duże )

 

http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2013/08/BMW-M5-E60-Ceny-343399.jpg

 

Lub 60 kafli jakis super zadbany polift. Reszta cen typu 80-90 tys za e60 z przed roku 2010 to zwykle naciąganie i szukanie jelenia który da zarobić...

A wiecie, że diesel zawsze jest droższy nawet w salonie (nowy około 173-177 tyś)

Teraz e60 jest na samym allegro ponad 1600 sztuk, a to sporo (pod koniec 2014 roku prawie wszystkim f10 kończy się leasing, więc w najbliższym czasie będzie trzeba się prosić by ktoś zechciał kupić e60 z 2003 czy 04 roku za 25 kafli. )

A w gruncie rzeczy nie zmienia to faktu, że trzeba naprawdę przepłacić za każdy samochód by kupić coś dobrego.. tu w Polsce albo i w Europie ( Europa zawsze ma spaczony rynek, taki anty społeczny i pro elitowy) Takie mamy realia, ktoś kto kupuje używany samochód nie jest bogaty, a masa ludzi chce coś mieć jak najmniejszym kosztem i oszczędzają jak się tylko da na samochodach.

 

Pozdro

Opublikowano

Za60 tys to kupisz zwłoki M5 a nie dobre auto .wyjjeba od turasa ktory go zarznol i dowalil przodem zeby wymyślić ubezpieczenie takie M5 mamy w Polsce.

 

Zadbane e46 m3 zaczyna sie od 16 tys euro w gore i nie zapomnij o dobijajacej akctyzie za te auta .

 

Po drugie wartość w ubezpieczalniach jest strasznie zaniżana przez wymusżnie odszkodowań za niby kradzież aut.

 

Niech każdy sobie kupuje co chce i jezdzi czym chce ja akurat mam to głęboko .......

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Sory za OT

 

Z całym szacunkiem No gdzie... Nie przesadzajmy MAMY 2014 rok, auto ma 10 lat a rocznik 03 ma aż 11 !

W byle jakiej gazecie motoryzacyjnej, byle jakie wyliczenie wartości pojazdu w przypadku diesla e60 z początku produkcji 2003/2004 (poj 2,5 /3.0 D) Cena rynkowa wynosi 33-34 tys (wg ubezpieczalni, wartość pojazdu jest to tylko 32 tys )

 

 

Kolego wiedz, że te 30 tys zł, to coś ok. 10% ceny salonowej tego samochodu. Jak myślisz, w jakim stanie możesz kupić cokolwiek, nawet 10-letnie auto, za te 10% ?

To tak jakbyś kupił Pandę za 3 tys zł, popatrz, np taką:

http://otomoto.pl/fiat-panda-okazja-gaz-C30556814.html

 

O cholera, wkleiłem za drogą, bo miała kosztować coś ok. 3 tys zł, a ta aż o 50% droższa. Umniejsz w wyobraźni sobie ten samochód o te 50% i masz odpowiedź, w jakim stanie będziesz mieć to E60.

 

A co do tych wycen, to własnie napisałem w innym temacie moją historyjkę:

viewtopic.php?p=1822535#p1822535

Tyle są warte "fachowe" wyceny! Angliki drożej się sprzedają niż wyceny dobrych aut z Eurotaxu wychodzą. Czytaj tych debili dziennikarzy dalej, a będzie mondrzejszy.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

OT

 

Nic mnie tak nie wku... jak przepłacanie, Fakt, sporą cenę daje się za pewne i dobre auto, takie które jest po porządnym przeglądzie i w pełni sprawne, i nikt nim nie nabił tym 300 czy 400 tyś i udaje że jest ok. Bo w każdej chwili wszystko co z fabryki wyjechało nagle jak lawina zacznie się po kolei sypać u nowego właściciela, bo poprzedni właściciel stwierdził, że jak teraz działa to będzie działać, bo przecież on palcem się nie dotykał.

Ale spotkałem się i wy również, z pewnym faktem, cena już nie jest wyznacznikiem stanu, bo wiele osób płacąc grubą kasę nie raz nacięło się i musieli sporo włożyć w pojazd który był idealny, bo by pewnie głupiego przeglądu na stacji nie przeszedł, albo porostu groziła poważna awaria..

 

A z własnego doświadczenia nie wierzę żadnemu sprzedającemu, bo jak sam czegoś nie zrobię, to nie mam nigdy pewności.

Opublikowano

Panowie, co do ceny auta, adekwatna do stanu. Zeby zrobic z niej zadbane e60 w pelni sprawne (nie mowie o blachach) to trzeba wrzucic te 5-6 tys. Nowe opony, uszczelnienie silnika, termostat, pewnie masa dupereli i detali ktore gdzies poodpadaly kto wie czy wtryski sprawne, swiece zarowe itp, bo przeciez nic nie swieci sie na desce :duh:

 

Gdybym do auta nie mial sie jak przyczepic, 37 bym dal bez gadania.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Sory za OT

 

Z całym szacunkiem No gdzie... Nie przesadzajmy MAMY 2014 rok, auto ma 10 lat a rocznik 03 ma aż 11 !

W byle jakiej gazecie motoryzacyjnej, byle jakie wyliczenie wartości pojazdu w przypadku diesla e60 z początku produkcji 2003/2004 (poj 2,5 /3.0 D) Cena rynkowa wynosi 33-34 tys (wg ubezpieczalni, wartość pojazdu jest to tylko 32 tys )

 

 

Kolego wiedz, że te 30 tys zł, to coś ok. 10% ceny salonowej tego samochodu. Jak myślisz, w jakim stanie możesz kupić cokolwiek, nawet 10-letnie auto, za te 10% ?

To tak jakbyś kupił Pandę za 3 tys zł, popatrz, np taką:

http://otomoto.pl/fiat-panda-okazja-gaz-C30556814.html

 

O cholera, wkleiłem za drogą, bo miała kosztować coś ok. 3 tys zł, a ta aż o 50% droższa. Umniejsz w wyobraźni sobie ten samochód o te 50% i masz odpowiedź, w jakim stanie będziesz mieć to E60.

 

 

 

 

A co do tych wycen, to własnie napisałem w innym temacie moją historyjkę:

viewtopic.php?p=1822535#p1822535

Tyle są warte "fachowe" wyceny! Angliki drożej się sprzedają niż wyceny dobrych aut z Eurotaxu wychodzą. Czytaj tych debili dziennikarzy dalej, a będzie mondrzejszy.

 

Tylko rynek jest w stanie powiedzieć ile to auto jest warte. Skoro jest wystawiane za 30 w przetargu nieograniczonym i nikt go nie chce tzn, że jest warte mniej.

Przykład z Pandą idiotyczny. Przy pewnych wartościach są gdy auto zbliża się do wartości zlomu ceny aut ktore można naprawić, rozebrać na części lub tylko sprzedać dokumenty....są podobne.

 

Jak długo sprzedajesz swoją dobrze wycenioną sztukę?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Więc 60 tyś tak, kosztuje M5 z 2005 roku, dla przykładu cennik z jakiegoś artykułu (być może już nie aktualny bo ceny za duże )

 

Dobry żart.

60 tys zł to kosztuja M5 ale poprzedniej generacji, z lat 2000-2002, jak są zadbane.

Ale są i sztuki po 70 tys zł.

 

Zdrowe M5 e60 to ponad 100 tys zł, a i wiele sztuk w okolicach 100 bywa słabych. Cukierki od 150 tys zł w górę.

 

Cenniki z artykułów i eurotaxów to wiadomo gdzie mozna sobie schowac...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.