Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,zamierzam wstawić auto do serwisu ale przed tym proszę o poradę mianowicie:

borykam się z takim problemem jakim jest wyciek oleju najprawdopodobniej z IC

Wyciek oleju widoczny jest pod zderzakiem tzn. miedzy zderzakiem a osłoną silnika delikatnie skrapla się olej.

Jeden garażowy mechanik twierdzi że turbo jest na wykończeniu i zaciąga olej do IC które jest rozszczelnione i stąd ten wyciek, dodam że auto ładnie się zbiera nie kopci.

Jedynie dosyć mocno słychać turbo na zimnym silniku( przy dodaniu delikatnie gazu nie jest głośno natomiast przy schodzeniu z obrotów dźwięk podobny do syreny :( )

Macie może jakiś pomysł?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co się orientuje, to jeżeli jest dużo oleju w rurze za EGR, która łączy się z IC, to turbo rzeczywiście się kończy. Oczywiście olej jest tam zawsze tylko nie może być go tam tyle, że aż cieknie.
Opublikowano

Jeśli faktycznie będzie to nieuchronnie zbliżający się koniec turbo to co robić?

W lokalnym serwisie odradzają regenerację twierdząc że to rozwiązanie na kilka tyś km i dodają że wymieniając na nowe turbo trzeba także wymienić pompę oleju?

Proszę mnie poprawić jeśli coś pokręciłem z tą pompą

Z tego co się orientowałem nowe turbo to koszt rzędu 3-4 tyś

Proszę o poradę odnośnie regeneracji, może posiadacie informacje o firmie która obali wersję w/w serwisu i zregeneruje profesjonalnie turbo

Opublikowano

Osobiście dawałem kilka turbin do regeneracji i jakoś nic się jeszcze nie wysypało lub nikt nie zgłaszał problemu po regeneracji. Najważniejsze, żeby użyć dobrych części, a nie jakiś chińskich zamienników wtedy moim zdaniem ma to sens.

Z tą pompą pewnie chodziło o sprawdzenie ciśnienia i wyczyszczenie jej, a dokładnie "smoka" przez który pompa zaciąga olej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wychodze z założenia że ci zadowoleni z naprawy (regeneracji) turbo nigdy już nie odwiedzaja forum i nie piszą że działa. Za to Ci którym po regeneracji nie działa zawsze piszą, więc nie ma co się forum sugerować. Większość opini będzie negatywna. Ostatnio gadałem ze znajomym mechanikiem, ale niestety od aut grupy VW. On turbo wysyła zawsze do Wrocławia (oczywiście gdzie nie zapytałem). Tylko że z tego co wiem to w VW, turbo nie jest tak wysilone jak w BMW.
Opublikowano

Z tego co wiem BMW pakuje turbiny Garrett'a tak samo jak VW choć mogę się mylić :cool2:

Ja też wysyłałem do Wrocławia ale nie pamiętam nazwy - sprawdzę i dam znać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W BMW i VW na bank sa Garretty. Ale Garrett do turbin ze zmienna geometria nie dostarcza na 100% częsci zamiennych, bo uważa że sa nie do naprawy. Z tego co wiem dobre części są firmy Melett.
Opublikowano
Nie wiem czy jesteś już po ale ja wiele pozytywnych i chyba tylko pozytywnych opini czytałem o Turbo-tecu z Jaworzna.
Opublikowano

Dzięki. Jeszcze nie wymieniłem.

Muszę kupić także IC i nie wiem jaki tzn. jaki producent?

Nie chciałbym kupić jakiegoś badziewia

Co polecacie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.